X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הוסיף: הוא אינו מכון להילחם בהם ואינו מוכן לפרק את תשתיותיהם באשר לסוגיה האירנית אמר שרון: מסלול מועצת הביטחון הוא האמצעי היעיל יותר להפעלת לחץ מדיני על אירן
▪  ▪  ▪

"הדרך שבה אבו מאזן הולך אינה נכונה, והיא מנוגדת למפת הדרכים. במקום לפרק את ארגוני הטרור, הוא פועל לחזקם. הוא אינו מוכן להילחם בהם ואינו מוכן לפרק את תשתיותיהם" - כך אמר אתמול ראש הממשלה, אריאל שרון, בפגישה שקיים עם מנהיג הרוב בסנאט, סנטור ביל פריסט ועם הסנטור ג'וזף ליברמן.
ראש הממשלה ציין, כי עם בחירותו של אבו מאזן ננקטו שורה
ארוכה של צעדים על-מנת לסייע לו להתבסס ולייצב את שלטונו ועל-מנת לזכות בתמיכת הרחוב הפלשתיני.
"סייענו לו בתקופת הלווית ערפאת, סייענו לו לקיים הליך בחירות תקין ברשות הפלשתינית, כולל השתתפות של תושבי מזרח ירושלים והגענו אתו לשורה של הבנות שהובילו לפסגת שארם, למרות זאת הטרור לא נפסק והבוקר נהרג לוחם צה"ל", אמר שרון.
ראש הממשלה הודה לסנטורים על ידידותם לישראל ועל תמיכתם בה וציין שהוא שמח לפגוש אותם שוב לאחר הפגישות ביניהם בוושינגטון. ראש הממשלה הודה לסנטור פריסט על המכתב ששלח אליו, בו שיבח את סיוע ישראל בבחירות לרשות הפלשתינית ועל הצעדים אותה נוקטת ישראל למימוש ההתנתקות.
באשר לתוכנית ההינתקות הדגיש שרון, כי ישראל תרצה לתאם עם הפלשתינים את תוכנית ההינתקות ולוודא שיציאת ישראל מרצועת עזה תעשה בתאום, ללא טרור. הרכוש שישראל תשאיר יועבר ליד הרשות הפלשתינית.
כמו-כן, ביקש ראש הממשלה מהמשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, לסייע לפלשתינים לשקם את הכלכלה ולמצוא דרכים לגייס את הקהילה הבינלאומית על-מנת שתסייע בשיקום עזה לאחר יציאת ישראל.
שרון: החיזבאללה ממשיך להוות איום ולאי יציבות בגבול
בנושא הלבנוני אמר ראש הממשלה שרון, כי לאחר הבחירות בלבנון (בחודש מאי) חשוב להגביר את היציבות ולצמצם את השפעת סוריה, החיזבאללה ויתר הגורמים הזרים, והדגיש כי חיזוק הממשלה הלבנונית יביא ליציבות ולהחלשת השפעות של סוריה ואיראן בלבנון.
ראש הממשלה הוסיף עוד, כי החיזבאללה ממשיך להציב איום ולגרום לאי יציבות על הגבול בין ישראל ללבנון. החיזבאללה אף מחזיק את אחיזתו ברצועת עזה ובקרב ערביי ישראל, מעודד פעולות טרור בתוך ישראל על-מנת להביא לסיום "הרגיעה" ולטרפד את התהליך המדיני. כמו-כן, מאמן ומממן את ארגוני הטרור הפלשתינים, בעיקר גורמי הפתח בחיזבאללה את הגזרה וישנן כוונות לחטוף חיילים ישראלים.
"הטיפול בסוגיה האירנית - מיצוי הערוצים הדיפלומטים"
בנושא האירני אמר ראש הממשלה, כי הדרך היעילה לטפל בסוגיה האירנית היא מיצוי הערוצים הדיפלומטים ויצירת קואליציה בינלאומית מאוחדת על-מנת להציג חזית אחידה ולהעביר את הסוגיה למועצת הביטחון.
מסלול מועצת הביטחון הוא האמצעי היעיל יותר להפעלת לחץ מדיני על איראן. במסגרת מסלול זה יש להטיל על אירן סנקציות כלכליות וחברתיות על-מנת שניתן יהיה להפעיל לחץ על המשטר האיראני. ראש הממשלה אמר, כי אם לא ינקטו צעדים בהקדם, לאיראן יהיה נשק גרעיני.
ראש הממשלה הוסיף, כי לשם קידום תוכנית הגרעין שלה, אירן מנסה להרוויח זמן במסגרת מו"מ ארוך טווח שהיא מנהלת מול אירופה. יש להגביל את זמן המו"מ בין אירופה לאירן, שכן היא מעונינת, במסגרת מו"מ זה, לקבל לגיטימציה לשמר יכולת העשרה, תחת ערבויות ופיקוח ובכך להמשיך בתוכניתה.

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
התרופות מכוונות כנגד אוביקוויטין ליגאזות    פרוטאולוג'יקס תבצע מחקר לזיהוי אוביקוויטין ליגאזות כמטרות חדשות לטיפול בסרטן ותמשיך בשלבי הפיתוח המוקדמים של תרופות שיפעלו על מטרות אלו
יפעת גדות
אדם שרכב על אופניו לאחר שעבר ניתוח מעקפים בליבו מת מהתקף לב יום לאחר שסיים מסע של 3,840 קילומטר
גלית יצחק
היום מצויין ברחבי העולם יום האסתמה העולמי    שכיחות האסתמה בקרב ילדים בסקוטנלד מגיע לשיא של 35%    קיים פער בין הערכת חומרת המחלה ע"י החולה לבין חומרת המחלה כפי שהרפואה רואה אותה
מירב לוי
מוזיאונים פתוחים לקהל הרחב, פעילות מיוחדת בצוק מנרה ואטרקציות בחוות חפציבה
שלומי דיאז
13 נאשמים בהשתייכות לארגון שפעל באזור טירה וכפר סבא החשודים בין היתר על-פי כתב האישום הם עסקו בין היתר בהלבנת הון, הפצת חשבוניות מס פיקטיביות, ניכיון המחאות, סחיטה באלימות של חייבים וסחיטת אנשי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il