X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משרד המשפטים והמשטרה הגישו בקשה בנושא בטענה שהוצאתו מבידוד עלולה לסכן את חייו
▪  ▪  ▪

משרד המשפטים, באמצעות פרקליטות מחוז המרכז, מבקש (יום ג, 3.5.05) מבית המשפט להורות על השארתו של זאב רוזנשטיין בבידוד בכלא הדרים לפחות לחצי שנה נוספת. הדיון בבקשה ייערך מחר, יום ד (4.5.05), בבית המשפט המחוזי בתל אביב.
על העתירה חתומים גם משטרת ישראל ושירות בתי הסוהר. הנימוק לבקשה: שמירה על שלומו של העצור מספר אחת בישראל. לטענת העותרים העברתו לתא עם אסירים או עצירים נוספים עלולה לסכן את חייו מאחר ולטענת העותרים יש מידע מודיעיני על כוונה של יריביו לפגוע בו גם בין כותלי בית הכלא. על-פי החוק חייב משרד המשפטים לשכנע את בימ"ש מדוע יש צורך להאריך את המשך שהייתו של עצור בבידוד מעבר לחצי שנה. יתכן וסניגורו של רוזנשטיין עו"ד בני נהרי יתנגד לבקשה.
להזכיר כי מאותה סיבה נאלץ רוזנשטיין לעבור את ליל הסדר לבד בתאו. שבועיים קודם לכן דחה בימ"ש את בקשתו לצאת לחופשה לרגל בר המצווה של בנו. בסופו של דבר הארוע נערך בכלא הדרים בהשתתפות בני משפחה ומקורבים.
לציין כי בית המשפט המחוזי בירושלים, בראשות השופט יעקב צבן, החליט ב-19.4.05 לאשר את הסגרתו לארצות הברית של זאב רוזנשטיין. זאת לבקשת הרשות למלחמה בסמים בארצות הברית. פרקליטיו של רוזנשטיין הודיעו על הגשת ערעור לבימ"ש העליון. הערעור חייב להיות מוגש בתוך שלושים יום. כן קבע בית המשפט כי רוזנשטיין ישאר במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.
בהחלטתו כתב בין היתר השופט צבן: "יש לקבל את בקשת ממשלת ארצות הברית מכיון שרוזנשטיין מבוקש בשל עבירות של סחר בסמים ומשום שארצות הברית התחייבה מראש להעבירו חזרה לישראל לריצוי עונשו במידה ויורשע". בית המשפט ציין כי בחומר הראיות שהוצג עד כה יש חשדות לכאורה לביצוע העבירה.
האמריקנים מבקשים לשפוט את רוזנשטיין על ניסיון ליבוא והפצה של למעלה ממיליון כדורי אקסטזי. רוזנשטיין מצידו, טוען כי לא ביצע שום עבירה והוא צריך להישפט בארץ וכאן, כדבריו, הצדק יצא לאור.
מי שמכונה 'היעד מספר אחת של משטרת ישראל', שנעצר בעבר מספר פעמים אך שוחרר תמיד מחוסר ראיות, נעצר שוב לפני כחמישה חודשים בעקבות חקירה של הרשות ללוחמה בסמים של ממשלת ארצות הברית, ה-DEA.
בארה"ב טוענים כי אחי שני ישראלים העצורים בארץ, אלן וברוך דדוש, שנעצרו לפני כשנתיים בגין סחר בסמים ונידונו ל-18 שנות מאסר, חתמו על הסכם עדי מדינה וטענו כי רוזנשטיין שלח אותם מישראל לארה"ב כדי שישמשו כמפיצים שלו.
השניים הוסגרו לארצות הברית כדי לשמש עדי תביעה והובטח להם שחרור מוקדם. האחים טענו כי יחד עם רוזנשטיין פעל שם טוב מכתבי, חבר ילדות שלו ושותף עסקי. האחרון נעצר בבולגריה והוסגר לארצות הברית. באחרונה נשפט ונידון ל-20 שנות מאסר. בעדותו סירב לקשור את רוזנשטיין.
האמריקנים טוענים כי שני עבריינים ישראלים, העצורים גם הם, צבי פוגל ופיני בן דוד, העידו כי עבדו עבור זאב רוזנשטיין.
במידה ויוסגר רוזנשטיין לארצות הברית, ישפט בבית משפט פדראלי במיאמי, פלורידה.
עורכי דינו של רוזנשטיין בני נהרי ומוטי כץ, טוענים כי על המדינה ועל ממשלת ארה"ב ללמסור לידיהם את ההסכמים עליהם חתמו עדי המדינה עם ממשלות ארה"ב וישראל. כמו כן טענו, כי אם יש מקום להעמיד את רוזנשטיין לדין, הרי שהמקום הזה הוא ישראל שכן אם נעברו עבירות הן נעברו בישראל ולא בארצות הברית.

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ההמלצות ה'מסורתיות' של הדיאטה להורדת הכולסטרול - ההנחיה לאכול מזונות דלי שומן - הן כפי הנראה פשטניות מדי    אנשים רבים בחרו במזונות מעובדים מופחתי שומן, אך לא בפירות, ירקות וחיטה מלאה היכולים לסייע בהורדת הכולסטרול
ארי סירקין
רשות המסים גבתה ב-6 השבועות האחרונים כ-350 מיליון שקל חובות מיסוי מקרקעין ובימים הקרובים יחלו פעולות אכיפה כנגד החייבים שלא הסדירו את חובותיהם
שלומי דיאז
אצל החשוד, בן 55, נתפס מחשב עם חומר פורנוגרפי    החקירה נפתחה בעקבות תלונה של בתו של חברתו לחיים    שוחרר בערבות ונעצר היום בשנית, ליומיים
מיכל הרשקוביץ
מ.ט.י קריות-גליל מערבי, הקים מבנה נוסף בחממת האמנים שבקיבוץ גשר הזיו    בחממה יש יחידות, המושכרות בעלות מסובסדת לאומנים בתחומים שונים, אשר מפעילים במקום חוגים וסדנאות, מציגים ומוכרים את עבודותיהם
מירב לוי
הוסיף: הוא אינו מכון להילחם בהם ואינו מוכן לפרק את תשתיותיהם    באשר לסוגיה האירנית אמר שרון: מסלול מועצת הביטחון הוא האמצעי היעיל יותר להפעלת לחץ מדיני על אירן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il