X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לדברי יו"ר החברה לביטוחי סיכוני סחר חוץ בעמ", רון ויסברג, "החברה הרחיבה את פעילותה מול חברות בנות של מבוטחים ישראליים בחו"ל, מתכונת בה כבר מבוטחות 150 חברות בנות תוך יתרון של בניהול סיכוני האשראי בקבוצה, חיסכון בעלויות הביטוח ושיפור היקף הכיסוי הביטוחי"
▪  ▪  ▪

החברה לסיכוני סחר חוץ יחד עם הבנקים הגדולים הודיעה (ג', 3.5.05) כי הרחיבה את תוכנית "ניכיון חייבים" למימון יצואנים, להיקף של 750 מליון דולר בשנה. לטענת החברה, הדירוג הגבוה Aa3, בו דורגה בסס"ח לאחרונה, מאפשר ליצואנים לזכות במימון זול יותר במסגרת "נכיון חייבים".
לדברי יו"ר הכשרת הישוב החזקות ביטוח בע"מ ויו"ר החברה לביטוחי סיכוני סחר חוץ בעמ", רון ויסברג, "החברה הרחיבה את פעילותה מול חברות בנות של מבוטחים ישראליים בחו"ל, מתכונת בה כבר מבוטחות 150 חברות בנות תוך יתרון של בניהול סיכוני האשראי בקבוצה, חיסכון בעלויות הביטוח ושיפור היקף הכיסוי הביטוחי".
לדבריו, בסס"ח מאפשרת כבר כיום לבטח סיכוני פשיטות רגל או אירוע פוליטי, החל משלב ההזמנה, קרי לפני מועד המשלוח. לטענתו, שיפור זה מגן על המבוטח בפני החשיפה הכרוכה בעלויות הייצור והפיתוח, על-פי תיקון הוראות החשב הכללי, ערבות מכרז וביצוע של בסס"ח, כמוה כערבות בנקאית. התיקון מאפשר כיום ליצואנים, לקבל ערבויות ביצוע לסוגיהן, תוך שחרור קווי האשראי מהמסגרת הבנקאית.
לדברי ויסברג היצוא ימשיך להוות מנוע הצמיחה העיקרי של ישראל, בשנתיים הקרובות. לדבריו, גם המומחים העולמיים בתחומי הכלכלה הבוחנים את הכלכלה הישראלית, מבטאים בסקירות האנליסטים דעה כי כלכלת ישראל טובה בהרבה מאשר הישראלים עצמם סבורים. כעדות לכך שזבו אכן המצב מביא וייסברג את הנתון החיובי שבשנת 2004 זינק היצוא הישראלי ב-21% לעומת 2003. זינוק זה, אומר ויסברג, נובע מהתאוששות ענפי ההיי-טק בעולם, משיפור במצבנו הבטחוני, מהגידול בסחר העולמי ומהתחזקות האירו.
בסס"ח מדווחת גם כי השיקה לאחרונה, זירה מקוונת, המאפשרת למבוטחים לנהל באמצעות האינטרנט, את כל מערך ביטוח האשראי שלהם. כל אלה, אומר ויסברג, "יסייעו ללקוחותינו להגביר את מאמצי היצוא שלהם, פעילות שתשליך ללא ספק על התפתחות בסס"ח במקביל לגידול ביצוא הישראלי".

תאריך:  03/05/2005   |   עודכן:  03/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך דורש ארגון הסטודנטים "מגמה ירוקה" בעקבות הצעתה של שרת המשפטים ליישב את מפוני גוש קטיף בחולות ניצנים    הארגון קרא היום ליועץ המשפטי לממשלה לחקור את השרה ליבני בחשד למתן שוחד פוליטי למפוני גוש קטיף שתמציתו: "חולות ניצנים תמורת שקט תעשייתי"
יפעת גדות
במסגרת הכינוס הארצי הרביעי לטיפול באדם עם פיגור שכלי, של משרד הרווחה האגף לטיפול באדם המפגר    פתיחת התערוכה - 16.5.05 במלון דויד אינטרקונטיננטל
מיכל הרשקוביץ
שטראוס-עלית תעלה את מחיר מוצריה בשיעור ממוצע של 6%, בעיקר בקטגוריות הקפה, המאפה והממתקים    מעלית נמסר, כי העלאת המחירים נובעת מהתייקרות חומרי הגלם בעולם
גלית יצחק
בית רונית רפאל מקים מחלקה חדשה אשר תעניק מענה טיפולי בתחום האסתטיקה הרפואית לבני הנוער בדילאי 15-25    המחלקה תטפל בפצעי בגרות, השמנת יתר, שיעור יתר ועוד
מיכאל דבורין
מטרת הפיקוח הינה לוודא כי הפרויקטים מבוצעים באיכות הנדרשת, ולמנוע חריגות מהתקציב ולוחות הזמנים שנקבעו בהסכם הפיתוח וכן למנוע תופעות כגון סלילת כבישים לא איכותית הפוגעת בבטיחות; הפיקוח יהיה הן על ביצוע עבודות התשתית והאחזקה של חברת רכבת ישראל והן של מע"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il