X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את המכתב שיגר ח"כ חמי דורון משינוי לנשיא אוניברסיטת חיפה; "לא יתכן שאדם המועסק ע"י אחת האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארץ יפגע ישירות במוסד המעסיק אותו", כותב דורון
▪  ▪  ▪

ח"כ חמי דורון משינוי דורש לפטר את ד"ר אילן פפה בעקבות פנייתו לארגון המרצים הבריטי ובקשתו לפתוח בחרם אקדמי על אוניברסיטאות בישראל [ראו קישורים].
במכתב ששיגר לפרופ' אהרון בן זאב, נשיא אוניברסיטת חיפה כותב דורון, "לא ייתכן שאדם המועסק על-ידי אחת האוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארץ יפגע ישירות במוסד המעסיק אותו, ובצורה עקיפה במדינה שמעסיקה אותו, שהרי ידוע שהאוניברסיטאות בארץ זוכות למימון מהמדינה".
במכתבו מבהיר ח"כ דורון, כי פנייתו אינה על רקע פוליטי או אישי. הוא מוסיף וכותב כי ניתן להשוות את התנהגותו של ד"ר פפה להתנהגות של עובד בכיר בבנק ישראל אשר יחליט בוקר אחד לקרוא לבנקים שונים בעולם לצאת בחרם על בנק ישראל בו הוא עובד.
"ידוע לכל כי פפה הינו בעל נטיות פוליטיות שמאלניות, וכאדם חופשי במדינה דמוקרטית זכותו להחזיק בדעות אלו ואף להשמיע אותן בפומבי כל עוד הן בגבול הטעם הטוב, ואינן מערבות בין עבודתו הציבורית לבין פעילותו האישית".
"בקריאתו לארגון המרצים הבריטי לפתוח בחרם על מספר אוניברסיטאות בישראל, ד"ר פפה עבר את גבול הטעם הטוב וגילה התנהגות עויינת למוסד ולמדינה המעסיקה אותו. ד"ר פפה הסית למעשה כנגד אוניברסיטת חיפה שהיא המוסד המפרנס אותו ואת בני משפחתו וכנגד מדינת ישראל. כפי שלא יעלה על הדעת שעובד בכיר בבנק ישראל ינהג בצורה זו, לא עולה על הדעת ואינה מתקבלת התנהגותו של ד"ר פפה".
אוניברסיטת חיפה הודיעה לפני כשבוע, כי היא לא תפטר את ד"ר פפה, חבר בסגל המרצים באוניברסיטה, שפעל והצליח לשכנע את איגוד המרצים הבריטי להטיל חרם על המוסד בו הוא עובד. כזכור, ד"ר פפה טען שאוניברסיטת חיפה ניסתה לפטרו משום שאישר עבודת תיזה פרו-פלשתינית. כמו כן האשים את ראשי האוניברסיטה בדיכוי הסטודנטים הפלשתינים הלומדים במוסד ובשיתוף פעולה עם מערכת הביטחון הישראלית.

תאריך:  04/05/2005   |   עודכן:  04/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נתן עדות בפרשיית טפסי המפקד המזוייפים שהוא מייחס למטה עמיר פרץ    אני לא מערבב חשד לפלילים עם פוליטיקה. את הבדיקה שעשינו לטפסיו של פרץ נעשה לכל יתר המועמדים שיגישו מסמכים וטפסים"
הדר פרבר
בתערוכה צילום שהוא מבט על נוף פולני מגורען, אטום לאור    נוף אופייני של יערות עצי ליבנה שחורים, נוף של מחנה השמדה. הצלם, אריאל ינאי-שני, נוסע לשם וחוזר ונוסע, מצלם ומביא עמו את הצילומים הביתה
גלית יצחק
מק'אפי העלתה את רמת הסיכון של Sober.p מנמוכה לבינונית    מיום ה-2.5.05 התקבלו 60 תלונות מרחבי העולם על תקיפת התולעת
ארי סירקין
רשות המסים פרסמה כללי גילוי מרצון שמטרתם לעודד נישומים לתקן את דיווחיהם ולדווח נתוני אמת    לשם ביצוע מטרה זו, רשות המסים, בתאום עם הפרקליטות הודיעה כי היא מוכנה להתחייב שלא יינקטו הליכים פליליים, נגד הפונה שיבצע גילוי מרצון בתנאים שונים
הדר פרבר
מדיווח ראשוני עולה, כי מהפיצוץ נהרגו לפחות שמונה עירקים ונפצעו 15 אך מאוחר יותר נמסר מהמשטרה כי ככל הנראה מדובר במספר רב יותר של הרוגים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il