X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התלמידים, מכיתה ט', יצרו "תא גזים" ואת "הרייכסטאג" בחדרי הצ'ט באתר האינטרנט ופרסמו תמונות של הפגנות נאציות והתעללות ביהודים לאחת התלמידות מבי"ס שהתנגדה אמרו: אין לך זכות קיום ויש להשליך אותך לתנור כמו את השאר
▪  ▪  ▪

תלמידים גורשו מבית ספר פרטי יוקרתי בטורונטו שבקנדה, לאחר שפרסמו תמונות של צעדות נאציות ושל התעללות ביהודים באתר אינטרנט ובשימוש בהכפשת שמם של תלמידים שהתנגדו לכך תוך שימוש בכינויים אנטישמיים.
התלמידים, כולם בנים, ואחד מהם - יהודי (!), גורשו מבית הספר המלכותי של מכללת סט. ג'ורג, לאחר שפרסמו תמונות זוועתיות מהשואה על לוח מודעות מקוון בו משתמשים כמה בתי ספר.
המנהל מסר לסוכנות הידיעות איי.פי, כי ארבעה תלמידים נוספים הושעו מבית הספר על כך שידעו אודות פרסום התמונות ולא ניסו למנוע זאת. "בעוד שאחף אחת מפעילויות התלמידים לא אירעה בבית הספר, כמחנכים חשנו במחויבות מוסרית ואתית לפעול", כך מסר המנהל לסוכנות הידיעות.
כ-200 הורים המייצגים כמחצית מהתלמידים השתתפו באסיפה בבית הספר אמש (ג') כדי לשוחח על התקרית. ב"בני ברית" בקנדה ארגנו פגישה עם ניצולי שואה אליה הזמינו את התלמידים, והקרינו את הסרט "Paper Clips", העוסק בתלמידי בית ספר בטנסי אשר אספו גזירי נייר מזכרונות השואה.
השתלשלות העניינים החלה כשהתלמידים, מכיתה ט', יצרו "תא גזים" ואת "הרייכסטאג" בחדרי הצ'ט באתר האינטרנט ופרסמו תמונות של הפגנות נאציות והתעללות ביהודים. כמה תלמידים מבית הספר לבנות הסמוך התלוננו על הפרסומים וביקשו כי הם יוסרו.
בתגובה פרסמו התלמידים הבנים מילים פוגעות וקשות, כך מסר המנהל. הם כינו את אחת הבנות יהודיה "אשר אינה ראויה להיות קיימת וצריכה להיות מושלכת לתנור עם שאר היהודים", כמו גם "פרזיטית עם אף עקום".

תאריך:  04/05/2005   |   עודכן:  04/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
תערוכה חדשה במוזיאון הפתוח לצילום בגן התעשיה תל-חי
ארי סירקין
בית משפט השלום קריות מחק באופן נדיר כתב אישום נגד קבוצת הכדורסל מכבי קרית מוצקין ומנהליה, אשר הואשמו באי העברת ניכויים למס הכנסה, בשל טענת הגנה מן הצדק הואיל ולא היה שוני בין המקרה של הקבוצה הנאשמת ובין ענין התזמורת הסימפונית ומנהליה, שנכשלו בין היתר במעשים דומים ובהיקף כספי גדול בהרבה, ולמרות זאת החליט היועץ המשפטי לממשלה להפסיק את ההליכים נגדם
גלית יצחק
קרן ברל כצנלסון יוצאת בפרויקט במסגרתו יעברו יוצאי ברית המועצות סדנאות, מפגשים עם מנהיגים פוליטיים ועוד    יגאל צחור: "מטרת הפרויקט הינה לשמש 'קרש קפיצה' עבור אנשים אלה"
שלומי דיאז
ראש אג"ם במשטרה ניצב אוחיון: "השלמנו את ההכנות להינתקות"    השוטרים שיקחו חלק בפינוי המתיישבים לא ישאו נשק    המשטרה תוגברה במסוקי סייפן, אמצעים לפיזור הפגנות, סולמות וזרנוקי מים, סוסים, גדרות, גז, אלות וזינזנות
הדר פרבר
כפר בלום פותח את הקיץ בשילוב של מוסיקה וטעמים בגוון איטלקי: אופרות, אריות וקונצ'רטו לפטוצ'יני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il