X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בחודשים האחרונים נמצאו ברחבי באר שבע ובסביבתה עשרות צלבי קרס שרוססו על קירות בנינים, מבני ציבור וגנים ציבוריים הצעיר נעצר בתום חקירה סמויה בת חודש ימים באריאל נעצר חייל צה"ל שהודה בעבירות דומות
▪  ▪  ▪

המשטרה תגיש מחר, יום שישי 6.5.05, כתב אישום נגד נער בן 16 מבאר שבע שנעצר אתמול (יום ד, 4.5.05), לאחר שהודה בפני שוטר סמוי כי הוא זה שריסס בחודשים האחרונים עשרות צלבי קרס ברחבי העיר. בחקירתו הודה באהדתו לתנועה הנאצית. מעצרו הוארך היום ביומיים. כתב האישום יוגש בגין גרימת נזק לרכוש, פגיעה ברגשות הדת והשחתת פני מקרקעין.
בחודשים האחרונים נמצאו ברחבי באר שבע ובסביבתה עשרות צלבי קרס שרוססו על קירות בנינים, מבני ציבור וגנים ציבוריים, בתי כנסת, בית המשפט ואפילו על ניידת משטרה. במשך תקופה ארוכה לא הצליחה המשטרה לגלות מי עומד מאחורי המעשה עד שלאחד מחוקרי הנוער, אולג רוזנטל, הגיע מידע לפיו המרסס האלמוני הוא נער בן 16. החוקר לא ידע את זהות החשוד ולא כיצד הוא נראה אבל הצליח לאתר את כתובת האי סי קיו שלו שנרשמה תחת אחת מהכתובות שרוססו.
כדי לזכות באמונו של הנער הציג עצמו החוקר כנערה והחל מנהל עם החשוד רומן וירטואלי. במהלך אותן התכתבויות הצליח החוקר להוביל את הנער להודות בעבירות. הנער תיאר ארוכות היכן ביצע את ריסוס הכתובות והתגאה בכך מבלי שידע שכל השיחות מתועדות וכי לפניו שוטר ולא נערה מאוהבת שרוצה בקרבתו. הוא אף שלח לבלש חומר על הנאצים וקישור לאתר התנועה באירופה. בימים האחרונים הצליח הבלש אף לשכנע את הנער לשלוח לו קובץ מחשב עם תמונתו. לאחר שההודאה תועדה וגם זהותו נחשפה היה בידי המשטרה את כל הנתונים לבצע את המעצר. הבלש, שהמשיך להתחזות לנערה, קבע עם החשוד פגישה וכשהגיע אליה נעצר.
לדברי המשטרה בחקירתו קשר הנער את עצמו לריסוס הכתובות והוא הודה באהדתו לתנועה הנאצית. בחיפוש בביתו נתפסו מחברות עם צלבי קרס, משחקים וחומר על הנאצים. במחשבו נמצאו התכתבויות עם ניאו נאצים בעולם. הנער טען בפני החוקרים כי תחילה התוודה לאתרי רוק כבד ורק אחר כך לאתרים ניאו נאצים ולדבירו "נסחף".
חייל צה"ל נעצר באריאל והודה: אני ניאו נאצי
באריאל נעצר חייל בשירות סדיר שהודה כי הוא מנהל קשרים ענפים דרך האינטרנט עם ניאו נאצים באירופה. משרד הפנים מיהר להודיע כי הוא בודק את הנושא ושוקל לגרש את החייל ומשפחתו מן הארץ. החייל נעצר במהלך פעילות של חוקרי הבילוש במרחב שומרון הלילה (יום ה') בחשד להחזקת סם ולהשתייכות לארגון האסור. השוטרים ערכו חיפוש בביתו, ושם נמצא חומר החשוד כסם ומחשב הקושר אותו לארגונים ניאו-נאציים בחו"ל. הוא אף הראה לשוטרים אתרי אינטרנט שאיתם עמד בקשר, אותם מפעילים הארגונים. על גופו מקועקע צלב קרס. מחקירה ראשונית עולה כי החייל, בן 20, עלה לארץ עם אמו מרוסיה לפני ארבע שנים. במהלך החקירה העיד כי הוא שונא את ישראל ואת כל מה שקשור בה. "הוא שונא יהודים ושונא את צה"ל והגדיר את עצמו נאצי", נמסר מן המשטרה.
במקביל למעצרו של החייל, שהועבר לאחר מכן לחקירת מצ"ח, נעצרה גם אמו, אף היא בחשד להשתייכות לארגון ניאו-נאצי. לטענת המשטרה, גם האם סיפרה שהיא שונאת את ישראל ואת כל מה שקשור בה. בחקירה במשטרת שומרון ויהודה עלה החשד כי החייל עלה ארצה בנוהל לא תקין תוך זיוף מסמכים. לאחר מעצרו העבירה המשטרה בקשה לשר הפנים אופיר פינס לבדוק את תקינות הליך קבלת האזרחות של החייל. ממשרד הפנים נמסר כי עם קבלת הבקשה החל מנהל האוכלוסין בבדיקת התהליך וכי עד שתסתיים הבדיקה לא יחול כל שינוי במעמדו החוקי.

תאריך:  04/05/2005   |   עודכן:  05/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
התרגשות הישראלית סביב הסיכוי של מכבי תל אביב להיות שוב אלופת אירופה בכדורסל, לא פסחה גם על חברות הצרכנות השונות, המציעות שלל הפתעות ומתנות לשחקני מכבי תל אביב אם יצליחו להביא את הגביע לישראל, ולא שוכחות גם את האוהדים הנאמנים
רנית נחום-הלוי
ארגון נפגעי פעולות האיבה פנה לוועדת השרים לטקסים ולסמלים בבקשה לאשר הקרנת השמות בערוץ 33    "אסור ששמם של חללי הטרור יפקד ביום הזיכרון רק בשל העובדה שלא לבשו מדים ביום הירצחם"
מיכל הרשקוביץ
במסגרת ההסכם, HP תשלם סכום נטו של 325 מיליון דולר ל-EMC
רנית נחום-הלוי
פרס גורף את ציבור המשכילים, אשכנזים ובעלי השכלה גבוהה    וילנאי מועדף על המזרחיים    כך עולה מסקר שנערך ע"י ארבעה מכוני מחקר מובילים: 'דחף', 'טלסקר', 'סמית' ו'הגל החדש'
מיכל הרשקוביץ
ביהמ"ש המחוזי בירושלים חייב את המדינה לשלם לחקלאים, קיבוצים ומושבים, הפרשי הצמדה על פיגור בתשלום פיצויים, בגין קיצוץ מכסות מים לחקלאות    פסק הדין מתייחס לפיצוי שהובטח לחקלאים בשנת 1991, אך שולם באיחור של שנים רבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il