X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המדובר בהסגרה ראשונה לישראל מרוסיה בגין עבירות מסוג זה שוטה שמאלשווילי המכונה "טרזן" חשוד בסחר בבני אדם למטרות זנות ובשורה של עבירות נלוות נוספות; במשרד המשפטים מביעים סיפוק מההסגרה לאור העובדה שכל מעשיו הפליליים של "טרזן" בוצעו לכאורה על אדמת רוסיה
▪  ▪  ▪

שוטה שמלאשווילי המכונה "טרזן" ומבוקש בישראל בגין שורה של עבירות הנוגעות לסחר בבני אדם למטרות זנות, הוסגר היום (ה', 5.5.05) מרוסיה לבקשת ישראל.
כך מסרה הפרקליטות שציינה בהודעתה כי המדובר בתקדים שכן המדובר בהסגרה הראשונה לישראל מרוסיה בגין עבירות מסוג זה.
"טרזן" הוא אזרח ישראלי שהתגורר ברוסיה בשנים האחרונות ועל-פי הראיות שהצטברו כנגדו עולה החשד כי הוא נטל חלק בסחר בנשים מאוזבקיסטאן ואוקראינה אותן איתר והחזיק בדירתו ברוסיה. על-פי החשד, "טרזן" נהג להבריח את הנשים לישראל דרך מצרים, כאשר עם הגעתן לארץ נמכרו הנשים לבעלי בתי בושת.
לאור זאת חשוד "טרזן" בביצוע עבירות רבות של סחר בבני אדם למטרות זנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, גרימה לאדם לעזוב את ארץ מושבו לשם עיסוק בזנות וכן חברות בארגון פשיעה.
"טרזן" עצור ברוסיה עוד מחודש ספטמבר האחרון עת נתפס במוסקבה על-ידי היחידה למלחמה בפשע המאורגן ברוסיה, בתיאום עם הרשויות בישראל. לדברי הפרקליטות מעצרו ברוסיה התבצע על בסיס בקשה למעצרו הזמני לצורך הסגרה, אותה העבירה מדינת ישראל לרשויות רוסיה בשלהי חודש יולי 2004.
לאחר מכן, בתאריך באוקטובר כחודש ימים לאחר מעצרו שלחה ישראל בקשה רשמית להסגיר לידיה את "טרזן" אשר הוכנה וטופלה על-ידי עורכי הדין יצחק בלום ונילי גסר מהמחלקה לעניינים בינלאומיים בפרקליטות המדינה.
יצוין, כי כנגד שותפיו לעבירה של טרזן הוגשו כבר כתבי אישום בישראל המתנהלים כעת במספר בתי משפט אשר במסגרתם העידו נשים שונות על מעללי "טרזן" וכך נוצר שיתוף הפעולה המוצלח שהוביל להסגרתו התקדימית.
בפרקליטות מציינים בסיפוק כי להסגרתו של "טרזן" חשיבות רבה, נוכח המלחמה בתעשיית הסחר בנשים בעולם כולו ובישראל בפרט. העובדה ש"טרזן" הוסגר לארץ למרות שכל מעשיו הפליליים בוצעו ברוסיה, מצביעה על כך שהעבירה של סחר בנשים היא עבירה בינלאומית, חוצת גבולות.

תאריך:  05/05/2005   |   עודכן:  05/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מפגש חשיפה לפרויקט משותף לסטודנטים לארכיטקטורה מהמכללה האקדמית לעיצוב ויצו חיפה ומרכז הנוער בטירת הכרמל
גלית יצחק
הסטודנטית טענה כי במהלך ראיון בחדר מפקד האגף הכניס בני סלע את ידו למכנסיו וביצע מעשה מגונה    הוגשה תלונה במשטרה    הדובר, עופר לפלר: "זו לא הפעם הראשונה"
מיכאל דבורין
מעקב Nfc מגלה כי למרות שכבר עברו שלושה חודשים מאז נכנס לתוקפו הסכם היצוא החדש בין ישראל לאיחוד האירופי עדיין לא מצאו משרדי התמ"ת והאוצר את הדרך לקיים את הבטחות השר אולמרט ולפצות את היצואנים על אובדן רווחיהם; אדישות? רשלנות?; בתמ"ת לא מתרגשים ומרגיעים כי הפתרון יבוא בקרוב; היצואנים כועסים ומאיימים לנטוש
מיכל הרשקוביץ
על-פי התביעה, מני פאר כינה את גנס "זבל" ו-"חולירע", במהלך שידור תוכנית הבוקר בה הוא משמש כמנחה    הדברים נאמרו במהלך שיחה עם היועצת המשפטית של מיקרוסופט ישראל, אשר הגישה תביעה נגד גנס, בגין משלוח דואר זבל
הדר פרבר
תערוכת רחוב ענקית תציג מיום ראשון אספקטים שונים של ההוויה התל-אביבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il