X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החייל נעצר על-ידי משטרת אריאל בחשד לעברות סמים במהלך החקירה עלה החשד כי הוא משתייך לארגון ניאו נאצי על כתפו נמצא קעקוע של צלב קרס משרד הפנים שוקל לשלול את אזרחות המשפחה שככל הנראה קיבלה את האזרחות במרמה
▪  ▪  ▪

משטרת מרחב שומרון עצרה (יום ה', 5.5.05) חייל צה"ל המשרת ביחידה עורפית תושב אריאל, לצורך חקירה בחשד לעברות סמים. במהלך החקירה עלה חשד כי הוא משתייך לארגון ניאו-נאצי.
החייל עוכב אתמול (יום ד') לחקירה במהלכה הציג קעקוע של צלב קרס על כתפו השמאלית. לטענת החוקרים אף אמר להם כי הוא "אנרכיסט שונא יהודים".
במסגרת חיפוש שנערך בביתו נתפס מחשבו ובו התכתבויות עם ארגונים ניאו-נאציים בעולם. בעקבות כך, עצרה אותו המשטרה והעבירה אותו להמשך חקירה במשטרה הצבאית החוקרת. בנוסף נתפס בביתו של החייל חומר החשוד כסם.
מהמשטרה נמסר כי גם אמו נחקרה ושוחררה בערבות. לדבריהם, היא אמרה ש"אינה סובלת יהודים", וכי היא ניאו-נאצית ותומכת בארגונים ניאו-נאציים.
כמו כן נודע, כי המשפחה שאינה יהודית קיבלה לאחרונה מעמד של עולים. משרד הפנים בודק אפשרות לשלול את אזרחותם של בני המשפחה. במשטרה חושדים, כי בני המשפחה קיבלו את המעמד במרמה.

תאריך:  05/05/2005   |   עודכן:  05/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
התנועה למען איכות השלטון שיגרה מכתב ליועץ המשפטי לממשלה ולחברי מליאת רשות השידור    יוצאים נגד מינויה של אילנה זנגלביץ רבינוביץ לתפקיד תקציבאית "קול ישראל"
עומר כרמון
שר ההגנה הטורקי שב אמש מירושלים    מו"מ על ייצור משותף של טילי החץ-2 ופופאי-2    ברשות הפלשתינית ובמדינות ערב נמתחת ביקורת חריפה על ביקורו של ארדואן בישראל
עומר שיקלר
במכתב דחוף ליו"ר מרכז השלטון המקומי מזהירה חברת החשמל כי האחריות לכל נזק לגוף או לרכוש שעלול להיגרם, היא על הרשויות המקומיות
עומר כרמון
מצבו של פטריארך ירושלים הולך ומחמיר    "לא נעבוד עמו, אירינאוס הראשון הינו מעתה אישיות בלתי רצויה"    הפטריארך: "לצערי גם בתוך הכנסיה ישנם מספר אנשים המתנהגים כתולעים ואשפה"    לפרשה משמעות רבה במאבק מול הפלשתינים על מעמדה של ירושלים
עו"ד אודיה קגן
חוק חדש באוסטרליה יגביל את יכולת המעביד לפקח על עובדיו באמצעים אלקטרוניים כגון: מצלמות וידאו וניטור דואר אלקטרוני ויחייב הודעה מוקדמת לעובדים או צו בימ"ש    הפרת החוק תחשב לעבירה פלילית.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il