X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי פנאתינאייקוס
מכבי ת"א תתמודד מול
טאו ויטוריה בגמר היורוליג
אלופת אירופה הציגה יכולת מצויינת וגברה על הקבוצה היוונית בתוצאה המשכנעת 91: 82; יריבתה של מכבי ת"א בגמר תהיה טאו ויטוריה הספרדית שהדהימה את המארחת צ.ס.ק.א מוסקבה בניצחון מרשים

מכבי ת"א ניצחה (ו', 6.5.05) את קבוצת פנאתינאייקוס אתונה היוונית ועלתה לגמר היורוליג בפעם השנייה ברציפות, בהחלט הישג מרשים.
אלופת אירופה המנסה להגן על תוארה השלימה מחצית מהמשימה שהציבה לעצמה: לחזור עם הגביע הביתה, כאשר ניצחה את היוונים בצורה משכנעת בתוצאה 91 : 82 ונתנה בכך את האות לתחילת החגיגות הצהובות ביציעים. ואכן, גם הפעם הקהל של מכבי לא איכזב והתייצב בהמוניו ובאלפיו לתמוך בקבוצתו.
חניכיו של פיני גרשון פתחו מצויין את המחצית הראשונה כאשר יתרונה של מכבי נע בין 3 ל- 6 נקודות במהלך הרבע הראשון ושחקני מכבי מציגים יכולת התקפית לא רעה.
ברבע השני עלתה מכבי ליתרון השיא שלה (10 נקודות הפרש) 5 דקות לסיום עם שלשה של דרק שארפ שהיה זה לו משחקו הטוב ביותר השנה בדיוק בזמן המתאים, אשר קבעה 43 : 33. טל בורשטיין העלה את היתרון של הצהובים ל-12 נקודות הפרש במבצע אישי מצויין שהסתיים בהטבעה על הפנים של שחקני פנאתינאייקוס. לקראת סוף המחצית כירסמה מעט פנאתינאייקוס ביתרונה של מכבי עם שלשה של אלברטיס וסל נוסף של דיאמנטידיס והיתרון צנח ל-41:47. בסופו של דבר התייצב היתרון על 8 נקודות והקבוצות ירדו להפסקה.
את המחצית השנייה פתחה פנאתינאייקוס בטירוף, ועד מהרה צנח ההפרש של מכבי והיוונים אף נהנו מיתרון זמני.
אך הבחורים של גרשון, בהנהגת שארפ ופארקר המצויינים התעשתו מהר וחזרו להוביל בתרון של 6 נקודות לקראת הרבע המכריע שגם בו כאמור שלטה מכבי ללא עוררין.
היוונים שרדפו אחרי מכבי ללא הפסק הרימו ידיים דקה וחצי מהסוף, כאשר פארקר, בהטבעה מדהימה, העלה ל-11 נקודות הפרש ונתן את האות לתחילת החגיגות הצהובות ביציעים.
מכבי נגד טאו ויקטוריה
מכבי תתמודד מול קבוצת הכדורסל המצויינת טאו ויטוריה (ספרד) אשר הדהימה במשחק השני את המארחת צ.ס.ק.א מוסקבה וניצחה אותה באופן משכנע 85 : 78. חניכיו של איבנוביץ' שהדיחו את מי שנחשבה על-ידי רבים לפייבריטית הברורה לזכות בתואר (לצ.ס.ק.א מאזן מדהים השנה של 54 נצחונות לעומת 2 הפסדים בכל המסגרות!), הוכיחו כי יש להם את כל הכלים כדי לעשות למכבי את החיים קשים ואולי אף לגנוב את הגביע מהאלופה.
היריבה של מכבי ת"א תיקבע הערב במשחק השני שייערך באותו אולם בין צ.ס.ק.א מוסקבה המארחת (והפייבוריטית) לבין טאו ויטוריה, הקבוצה הספרדית המפתיעה שמגיעה לתחרות בכושר מצויין.

תאריך:  06/05/2005   |   עודכן:  07/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
הספר של רוברט מקיי, הגורו של התסריטאים, 'סיפור' יצא מתורגם לעברית
עומר שיקלר
החייל המשרת בגדוד הסיור הבדואי הורשע בגין זאת שירה בפלשתיני לא חמוש    לאחר האירוע דיווח מפקד העמדה למפקדו ולחמ"ל באמצעות מכשירי הקשר כי הפלשתיני היה חמוש ולכן ירה בו למרות שלא כך היה הדבר
עומר כרמון
הנשיא האמריקני: סוריה מהווה איום נמשך, חריג ויוצא דופן לביטחונה הלאומי, מדיניות החוץ וכלכלתה של ארה"ב    דמשק מוסיפה לתמוך בטרור ופוגעת במאמצים לייצוב עירק
עומר כרמון
בנו של יצחק בכנס בוושינגטון: ישנם גורמים בקהילה היהודית בארה"ב המעורבים בהסתה נגד שרון    ח"כ רן כהן: איננו עוסקים במבצעי הפשע הקודם אלא במבצעי הפשע הבא    ממשלת ארה"ב תממן את פעולות החינוך של מרכז רבין
עומר כרמון
כיוון החקירה המסתמן: הפיגוע אמש בניו-יורק לא כוון נגד בניין הקונסוליה הבריטית הסמוך, אלא נגד משרדי חברי קטרפילר המוכרת דחפורים לישראל    בחודש שעבר הפגין במקום ארגון 'יהודים נגד כיבוש'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il