X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרב הראשי הספרדי העומד במוקד סערה תקשורתית בה מעורבים רעייתו, בתו ובנו, השתתף באירוע חגיגי של חב"ד בפוקט נציג חב"ד בתאילנד: "מכיוון שמדובר באדם טוב הוא רצה שהאירוע יתקיים כמתוכנן" "הרב יעסוק בענייניו האישיים כשישוב הביתה"
▪  ▪  ▪

הרב הראשי הספרדי, שלמה עמאר, העומד במוקד סערה תקשורתית בה מעורבים רעייתו, בתו ובנו, השתתף (א', 8.5.05) באירוע חגיגי של חב"ד בפוקט, תאילנד.
בפסטיבל חב"ד חולקו לילדים תאילנדים 150 ארגזי צעצועים שנאספו בידי ילדים יהודיים מכל רחבי העולם. הרב עמאר סירב לשוחח עם העיתונאים במקום.
נציג חב"ד בתאילנד, הרב יוסף קנטור סיפר על האירוע בו נהנו 700 ילדים תאילנדים ממופעי ליצנים, הפעלות ושאר אטרקציות. "כשהגעתי לתאילנד לאחר פגיעת הצונאמי, הדבר שעשה עלי רושם יותר מכל היו הצעצועים השבורים שנסחפו לחוף. ארגוני הרווחה, הצלב האדום, ואולי גם ממשלת תאילנד, יעניק בית חלופי לניצולים. אך מי ידאג לנשמה?", שאל.
הרב קנטור שיבח את הרב עמאר על כך שלא ביטל את השתתפותו: "מכיוון שמדובר באדם טוב הוא רצה שהאירוע יתקיים כמתוכנן. הרב יעסוק בענייניו האישיים כשישוב הביתה".
הרב ראשי הספרדי זכה (א') לשיחת טלפון מהרב עובדיה יוסף. הרב יוסף אמר לרב עמאר כי הוא משוכנע שהרעש התקשורתי האופף את הפרשה ידעך בקרוב וקרא לו ולרעייתו להישאר חזקים.
כזכור, ביום ו' התיר לפרסום בית משפט השלום בתל אביב כי בנו של עמאר חשוד בחטיפת צעיר חרדי בן 17 מבני ברק, בסיוע ערבים מקלנסואה, בתקיפתו, באיומים על חייו ובחבלה בגופו. כל זאת מאחר והנער "חיזר" אחר בת הרב ובין השניים התפתח קשר רומנטי.
על-פי החשד, החוטפים כלאו את הצעיר במשך יממה שלמה והתעללו בו. גזרו את כיפתו, גזזו את פאותיו והיכו אותו בכל חלקי גופו. בנו של הרב ושני חשודים בסיוע לחטיפה נעצרו לחמישה ימים. אשת הרב ובתו נשלחו למעצר בית של חמישה ימים.
הרב עמאר צפוי לשוב לישראל ביום ג' הקרוב.

תאריך:  08/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
שר התשתיות בנימין בן-אליעזר, שר המים וההשקייה הירדני ריאד אבו-סעוד, ושר התכנון הפלשתיני גאסן אל-חטיב, יחתמו מחר בירדן על סקר היתכנות לביצוע פרויקט 'מובל השלום'
עומר שיקלר
שר הביטחון, שאול מופז, חתם על צו מעצר מנהלי נגד נריה אופן בן 34, תושב ההתנחלות יצהר    במשטרה טוענים כי המעצר נדרש עקב מעורבותו בפעילות בלתי חוקית ואלימה, כולל פעילות טרור    צו דומה נחתם על-ידי אלוף פיקוד מרכז נגד פעיל הימין נועם פדרמן
עומר כרמון
אבו מאזן הציע לחמאס להסכים לדחייה תמורת שילוב הארגון בממשלת אחדות לאחר הבחירות    החמאס דחה את ההצעה    אבו מאזן עשוי לפגוש את הנשיא בוש בימים הקרובים    חמושים של הפתח פרצו למשרדי ועדת הבחירות המרכזית ודרשו ספירה חוזרת בקלפיות בהן ניצח החמאס    בכירים ברשות: הפסקת האש לא תחזיק מעמד זמן רב    מאות פלשתינים מתבצרים בהר הבית בשל שמועה על כוונה של קיצונים יהודים להגיע למקום
עומר שיקלר
מנכ"ל קבוצת בזק התייחס ערב ההפרטה לנושא ואמר: עשינו הכל כדי שתהליך ההפרטה יסתיים בהצלחה    ראש הממשלה קיים דיון מיוחד בנושא חברת "פרנס טלקום" במכרז להפרטת חברת "בזק"
מיכל הרשקוביץ
ביהמ"ש המחוזי קיבל עדותה של אשה והרשיע בעלה באונס, וזאת למרות סתירה שנתגלתה בגרסתה, בשאלת המועד בו התרחש האונס    ביהמ"ש העליון, בהסתמך על סתירה זו ועל בעיות נוספות בגרסת האשה, זיכה את הנאשם מעבירת האונס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il