X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בעקבות הביקוש הרב מופע נוסף יתקיים בסוף החודש
▪  ▪  ▪

במסגרת מופעי מחווה לאמני הבמה התל-אביבים מקיים התיאטרון הקאמרי אירוע מחווה למשורר אלכסנדר פן ביום שישי (20.5.05) בשעה 12:00 באולם קאמרי 1. כבר עתה מדווח התיאטרון כי כל הכרטיסים אזלו וכי לאור הביקוש יתקיים מופע נוסף ביום שישי 27.5.05 בשעה 12:00.
משתתפים (לפי סדר הא"ב): סינילגה אייזנשרייבר-פן (בתו של אלכסנדר פן), אלינור אהרון, ליאת בן שושן, רמי ברוך, אופירה גלוסקא, תיקי דיין, ליאור ייני, לירון לב, עדי כהן, אלי לוזון, רועי סרוק, לימור עובד, גיא פרידמן, יאיר צבן, לירז צ'רכי, דליה שימקו, שלום שמואלוב.
אלכסנדר פן
- אילו חי היום, היה השנה בן 99. אבל בתודעת העם יישאר תמיד בדמות הנער היפהפה, שסיפור ילדותו נשמע כאגדה מופלאה: הוא נולד בערבות הטונדרה שלחוף ים-הקרח הצפוני לאב יהודי, מצאצאי הרבי מלאדי, ולאם לא יהודיה ממשפחת אצילים שבדית, וגודל על-ידי סבו, שהיה צייד דובים. כשנהרג הסב בידי דב מתפרע צעד הילד בן העשר לבדו במשך שלוש וחצי שנים, עד שהגיע למוסקבה, שם התיידד עם מאיקובסקי, יסנין ופסטרנק.
כשעלה לארץ בגיל 21 לא ידע עברית, ועבד כמאמן אגרוף; אך תוך שנים מעטות היה לאחד המשוררים המרתקים, החדשניים והמגוונים ביותר בשירה העברית: משורר, פזמונאי, צייר, במאי-סרטים ובוהמיין שובה-לב ושובר-לבבות, שבמשך שנים קופח על ידי הממסד והביקורת בשל דעותיו הפוליטיות. רוב שנותיו בארץ חי בתל-אביב, בה נפטר בייסורים ביוני 1980, לפני 25 שנה, לאחר שמחלת הסכרת קטעה באכזריות מן היפה במשורריה של הלשון העברית את שתי רגליו.
שירים שיושרו במחווה: "וידוי" - לירז צ'רכי, "מעמק לגבעה" - אופירה גלוסקא "שיר ערש"-עדי כהן, "שיר השיכור" - ליאור ייני, "היה או לא היה" - לימור עובד, "סורו מני" ו"למדבר שאנו" - אלי לוזון.
עד כה התקיימו בתיאטרון הקאמרי עשרה מופעי מחווה ליוצרים תל אביביים: אברהם חלפי, רחל המשוררת, חיים נחמן ביאליק, אלכסנדר (סשה) ארגוב, נסים אלוני, אברהם שלונסקי, חנוך לוין, נתן אלתרמן, לאה גולדברג ותרצה אתר .

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
שיטות רכיבה לא נכונות עשויות לגרום לצרות: אם רוכבים עם התנגדות רבה מדי של הדוושות, עלולים למתוח את שרירי הירך או הברך    התנגדות קטנה מדי של הדוושות יכולה לגרום לעלייה בלחץ על הגב ועל בסיס אזור אגן הירכיים
יפעת גדות
במחקר חדש טוענים כי הרעיון שתינוקות נולדים עוורי צבעים הוא מיתוס    בוודאות מזהים את הצבעים השונים ומגלים העדפות מסויימות גם כן
הדר פרבר
דבריו של ראש ממשלת מלזיה, בעקבות דיון ומחלוקת בנושא לימודי הדת בבתי הספר במדינה
יואב יצחק
בהליך ההתמחרות בין הקבוצות רכשה קבוצת אייפקס-סבן-ארקין 30% מחברת בזק בשווי של 972 מיליון דולר    על פי מחיר זה קיבלה המדינה מחיר המשקף שווי של כ-3.2 מיליארד דולר עבור החברה כולה
מחלקה ראשונה
סך התרומות 300 אלף ש"ח למלגות וללהקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il