X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תושבת הרצליה חשודה כי סייעה לעו"ד רוני שוורץ, שנעצר בפרשה בחשד כי נהג לאתר קרקעות ברחבי הארץ שבעליהן שוהים בחו"ל ותוך שהוא מזייף מסמכים ותצהירים, ביצע מכירה של הקרקעות כשבעליהן והרוכשים אינם מודעים לכך
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בתל אביב האריך (יום ב', 9.5.05) את מעצרה של שלומית בריגר תושבת הרצליה, בת 47, בחמישה ימים. היא חשודה כי סייעה לעורך הדין רוני שוורץ בפרשת הונאת הקרקעות.
לטענת יחידת ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, החשודה נהגה באופן שיטתי ובשיתוף פעולה עם עו"ד שוורץ לאתר קרקעות של תושבים זרים ולהתחקות אחר מסמכי הבעלות המקוריים שלהם, לזייפם וכן לזייף צוואות, תצהירים ויפויי כוח ובאמצעותם להעביר קרקעות כשבעליהם והרוכשים אינם מודעים לעובדות.
החשודה נהגה להמציא מסמכים ולהוליך שולל את בתי המשפט ואת רישום המקרקעין בכך שהציגה בפניהם מסמכים מזוייפים הנחזים להיות אותנטיים. הכספים שהתקבלו בעבור עסקאות המכר הוברחו בין היתר לחו"ל.
כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, עורך הדין רוני שוורץ, בן 47, מתל אביב נעצר (יום ג', 3.5.05) בחשד כי היה מעורב בפרשיית הונאה בהיקף של 14 מיליוני שקלים. בימ"ש הורה להאריך את מעצרו בארבעה ימים אולם באותו היום החליטה המשטרה לשחררו למעצר בית בשל מצבו הרפואי.
על-פי החקירה המתנהלת במפלג ההונאה של מחוז תל אביב, בראשות פקד משה שוקרי ופקד רוית בעל-טכסא, חשוד עורך הדין בעבירות של זיוף מסמכים, מרמה וגניבה בידי מורשה.
על-פי המשטרה, שוורץ חשוד כי נהג לאתר קרקעות ברחבי הארץ שבעליהן שוהים בחו"ל ותוך שהוא מזייף מסמכים ותצהירים, ביצע מכירה של הקרקעות כשבעליהן והרוכשים אינם מודעים לעבירות. חלק מהקרקעות המדוברות נמצאות בהרצליה פיתוח, רשפון, רמת השרון ותל אביב.
ככל הנראה, הוא הציג מסמכי בעלות מזוייפים ויפוי כוח מזוייף של בעלי הקרקע שכביכול העניק לו אישור מכירה. כן הציג צוואות ש"הותירו" לו בעלי הקרקעות וחשודות כמזוייפות. בידי החוקרים ראיות שהחשוד אף ניסה לרמות את בתי המשפט ולשכות רישום המקרקעין. על-פי המשטרה הוא הוציא צו לקיום צוואה מזוייפת בבית המשפט ובמקרה אחר הציג בפני רשם מקרקעין בטאבו מסמך מזוייף המאשר קיום עיסקה.
את הכסף שקיבל, סבורים במשטרה, הבריח על-פי החשד בחלקו לחשבונות בנק בגרמניה. לחקירה צורף צוות של חוקרי מס הכסנה בחשד כי עו"ד שוורץ העלים הכנסות בהיקף של כחמישה מיליוני שקלים.
לדיון להארכת מעצרו הובא שוורץ על כסא גלגלים וטען כי הוא נכה בארבע גפיו אלא שכמה דקות לפני תחילת הדיון הבחינו כולם ששוורץ דווקא מיהר להסתיר את פניו בידיו כשביקשו לצלמו.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יתקיימו פעילויות אינטראקטיביות לילדים הכוללות מטווח ירי צבע, לקיחת טביעות אצבע במחלקה לזיהוי פלילי, פינת יצירה, מאהל בדואי, אטרקציות הקשורות לבטיחות בדרכים ונהיגה זהירה
מיכאל דבורין
נשיא בית המשפט המחוזי בת"א קבע כי החולה, יעל הירשהורן, הסובלת ממחלת קשה של ניוון שרירים מזה 8 שנים תנותק ממכשירי ההחייאה לאחר ששוכנע כי השלב הסופני של המחלה הגיע וכי זהו רצונה המלא והחופשי של החולה    בעבר דחה בית המשפט את בקשתה
מירב לוי
קק"ל ממשיכה בהפעלת התוכנית הניסיונית להוצאת האשפה מהחניונים    הרעיון - להביא לשינוי בהרגלי הציבור לצמצום כמויות האשפה ביערות    וגם - כללי זהירות למניעת שריפות
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
ח"כ פרץ: ההסתדרות תומכת במורים בכל העוצמה; ח"כ אלי ישי בכנסת: הפיטורים - תוכנית הינתקות שתגביר הטרור החברתי; ח"כ זחאלקה: בועטים במורים - זוהי הכרזת מלחמה על המורים; הלימודים במחוזות תל אביב וירושלים מושבתים מהשעה 10:00
ארי סירקין
פורום המשפטנים למען ארץ ישראל הגיש לבית המשפט העליון תוכנית סיור מפורטת לביקור שופטי בית המשפט העליון ביישובי גוש קטיף וחבל עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il