X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נאשם ב-28 מיקרים של תקיפות מיניות בילדים
▪  ▪  ▪

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש (יום ב', 9.5.05) כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד ייצחק בורובסקי, בן 23 מיישוב בשפלה. הוא נאשם ב-28 סעיפי אישום של תקיפות מיניות בילדים ונערים בגילאי 3 עד 13.
כפי שדיווחנו בעבר, הצעיר העובד כעוזר גנן אצל קבלן המבצע עבודות גינון במוסדות חינוך בשפלה נעצר בעקבות תלונות נגדו על ביצוע מעשים מגונים, מעשי אינוס ומעשי סדום בילד.
במשטרה מעריכים כי מספר הקורבנות אותם תקף רב יותר, אולם הם נמנעו מלדווח על התקיפה למשטרה. החקירה שהובילה למעצרו נפתחה בעקבות מידע שהתקבל ביחידת "נוער חשיפה" במשטרת מחוז המרכז.
על-פי המידע, הצעיר ניסה לבצע מעשה סדום בילד וביצע מעשים מגונים בשלושה נוספים. הקורבנות נחקרו על-ידי חוקרי ילדים וביססו את החשדות.
בכת האישום נטען כי הנאשם הודה בחקירתו במיוחס לו. עוד נטען שהנאשם שימש עוזר בשלושה גני ילדים ביישוב בו הוא מתגורר. בנוסף, התנדב הנאשם בשעות אחר-הצהריים כמפעיל חברתי בבית ספר ביישוב. מכתב האישום עולה כי הנאשם פיתה את הילדים להיכנס איתו לחדרים שונים בגן ובבית הספר לאחר שעות הלימודים - ושם ביצע בהם את זממו. בסיום המעשים הוא נהג לתת להם סכומי כסף שנעו בין 20 ל-50 שקלים.
עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם ביצע בכמה ילדים בני 3 מעשי סדום, ואיים עליהם שאם יספרו יגזור את איבר מינם ואצבעותיהם. במקרים אחרים צפה הנאשם ביחד עם הילדים בסרטים ארוטיים בספריית בית הספר, וביצע בהם מעשים מגונים.
בחלק מהמקרים, בעת שהיו בשירותים, הוריד הנאשם לילדים בני ה-3 את מכנסיהם ותחתוניהם ונגע באיבר מינם. במקרה אחר תקף הנאשם את הצעירים במסעדה של בית הספר. על אחד הילדים איים הנאשם שינעל אותו ברכב, כשהחלונות סגורים.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך יאמר בנאום שישא ביום הזיכרון; כבשנה שעברה, יקדיש את נאומו לציון פתיחת חגיגות יום העצמאות למפונים מגוש קטיף, אותם הוא מכנה, "החלוציים האמיתיים של דורנו"
שלומי דיאז
תושבת הרצליה חשודה כי סייעה לעו"ד רוני שוורץ, שנעצר בפרשה בחשד כי נהג לאתר קרקעות ברחבי הארץ שבעליהן שוהים בחו"ל ותוך שהוא מזייף מסמכים ותצהירים, ביצע מכירה של הקרקעות כשבעליהן והרוכשים אינם מודעים לכך
יפעת גדות
יתקיימו פעילויות אינטראקטיביות לילדים הכוללות מטווח ירי צבע, לקיחת טביעות אצבע במחלקה לזיהוי פלילי, פינת יצירה, מאהל בדואי, אטרקציות הקשורות לבטיחות בדרכים ונהיגה זהירה
מיכאל דבורין
נשיא בית המשפט המחוזי בת"א קבע כי החולה, יעל הירשהורן, הסובלת ממחלת קשה של ניוון שרירים מזה 8 שנים תנותק ממכשירי ההחייאה לאחר ששוכנע כי השלב הסופני של המחלה הגיע וכי זהו רצונה המלא והחופשי של החולה    בעבר דחה בית המשפט את בקשתה
מירב לוי
קק"ל ממשיכה בהפעלת התוכנית הניסיונית להוצאת האשפה מהחניונים    הרעיון - להביא לשינוי בהרגלי הציבור לצמצום כמויות האשפה ביערות    וגם - כללי זהירות למניעת שריפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il