X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך טוען ראש הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית אמר כי על הרשות פיונגיאנג התשתית הגרעינית להמיר את החומרים שברשותה לנשק גרעיני לא ברור אם ברשותה הטכנולוגיה המתאימה
▪  ▪  ▪
   הדר פרבר וסוכנות איי.פי
צפון קוריאה בביקורת נגד ארה"ב

   הדר פרבר וסוכנות איי.פי
צפון קוריאה ערכה ניסוי בטיל לטווח קצר

   הדר פרבר
צפון קוריאה מאיימת בנשק גרעיני

לצפון קוריאה יש, ככל הנראה, מספיק פלוטוניום המסוגל לשמש לייצור נשק אטומי - מספיק לייצור 5 עד 6 פצצות אטום. כך טוען ראש הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית, מוחמד אל-ברדעי באזהרה נוספת.
אל-ברדעי אמר לרשת החדשות (א', 8.5.05) כי ברשות פיונגיאנג התשתית הגרעינית להמיר את החומרים שברשותה לנשק גרעיני. "ידענו כי יש להם פלוטוניום אשר יכול להיות מומר לחמש או שש פצצות", אמר ל-CNN.
תמונות לווין אחרונות מצביעות על-כך שצפון קוריאה, ככל הנראה, מתכוננת לבצע ניסוי תת-קרקעי בנשק, והסוכנות בראשה עומד אל-בראדי קוראת לקהילה הבינ"ל להגביר את הלחץ על פיונגיאנג להימנע מכך. פקחי הסוכנות גורשו מצפון קוריאה ב-2002, והסוכנות הדגישה כי אין כל דרך לדעת בבטחה, האם המדינה קרובה לייצור פצצה גרעינית או שהיא מתכוננת לבצע ניסוי באחת מנשקיה.
אל-ברדעי תיאר את ההתפתחויות האחרונות כ"קריאה לעזרה" מצדה של פיונגיאנג. "צפון קוריאה, אני חושב, מחפשת דיאלוג עם ארה"ב, עם שאר הקהילה הבינ"ל... באמצעות המדיניות הרגילה שלהם של סחיטה גרעינית...".
בחודש שעבר אמרו דיפלומטים לסוכנות איי.פי, כי ארה"ב הזהירה את בנות בריתה שצפון קוריאה עלולה להיות מוכנה לבצע ניסוי גרעיני בחודש יוני הקרוב, בהסתמך על הערכות על-פי תמונות לווין כאמור, אשר מרמזות כי חצי האי הצפוני מכין מתחם תת-קרקעי בו ככל הנראה יבוצע הניסוי.
הדיווחים מצד ארה"ב משקפים את צמיחת חששות כבדים בוושינגטון מפני מימוש המאמצים של צפון קוריאה בפיתוח הגרעיני שלה למטרות מלחמה, לאחר שגורמים בדרום קוריאה אמרו כי פיונגיאנג סגרה לאחרונה את אחד ממתקניה, ככל הנראה כדי למטרות ניסוי תת-קרקעי.
קהילת המודיעין האמריקנית מאמינה כי לצפון קוריאה יש נשק גרעיני אחד או יותר, וכי נערכו כבר שני ניסויים בעבר. ניסוי שלישי של טילים אשר מסוגלים להגיע לאדמת ארה"ב. אך לא ברור האם פיונגיאנג פיתחה כבר את הטכנולוגיה המתאימה.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
השבעה בני 18 נדבקו עקב אי מתן חיסון נגד חזרת בעבר    בין השנים 1984-1988 החיסון לא היה קיים בתוכנית החיסונים    29 תלמידים באותה שכבת גיל חוסנו נגד המחלה
שלומי דיאז
נאשם ב-28 מיקרים של תקיפות מיניות בילדים
רנית נחום-הלוי
כך יאמר בנאום שישא ביום הזיכרון; כבשנה שעברה, יקדיש את נאומו לציון פתיחת חגיגות יום העצמאות למפונים מגוש קטיף, אותם הוא מכנה, "החלוציים האמיתיים של דורנו"
שלומי דיאז
תושבת הרצליה חשודה כי סייעה לעו"ד רוני שוורץ, שנעצר בפרשה בחשד כי נהג לאתר קרקעות ברחבי הארץ שבעליהן שוהים בחו"ל ותוך שהוא מזייף מסמכים ותצהירים, ביצע מכירה של הקרקעות כשבעליהן והרוכשים אינם מודעים לכך
יפעת גדות
יתקיימו פעילויות אינטראקטיביות לילדים הכוללות מטווח ירי צבע, לקיחת טביעות אצבע במחלקה לזיהוי פלילי, פינת יצירה, מאהל בדואי, אטרקציות הקשורות לבטיחות בדרכים ונהיגה זהירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il