X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשת "מרי נעליים" הגישה תביעה בסך 500,000 שקל נגד מתחרתה רשת "עמנואל", בגין העתקת דגמים
▪  ▪  ▪

רשת "מרי נעליים" וחברת "רוברט קלג'רי", הגישו (יום ב', 9.5.05) לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 500,000 שקל נגד רשת "עמנואל", בגין העתקת דגמים שביצעה עמנואל, במיוחד של נעלי "רוברט קלג'רי" מצרפת. מרי נעליים ועמנואל מתחרות מזה שנים על קהל יעד ספציפי - לקוחות חובבי נעליים יקרות והמלחמה מתחילה להיות מכוערת.
מכתב התביעה ומהדברים שמסר ל-Nfc מנכ"ל הרשת, בני יוסף, עולה, כי מרי נעליים הורידה את הכפפות והיא מתכוונת להתחיל בקרב השמצות חריף, שסופו יגיע רק עם הכרעת ביהמ"ש בהאשמות נגד עמנואל. בין היתר, מאשים יוסף את עמנואל בהעתקות, בייצור נעליים זולות באיכות נמוכה ובהצגתן כנעלי יוקרה.
בתביעה נטען, כי הקיץ, העתיקה עמנואל מספר דגמים, מוגנים על-פי חוק, של מעצבים ידועים מאירופה, אותם מייבאת בלעדית לישראל רשת "מרי נעליים" ואף רשמה את הדגמים על שמה. בין המעצבים שמייבאת מרי נעליים מאירופה: "רוברט קלג'רי" מצרפת, "רוברטו קוואלי" ו"פוליני" מאיטליה.
עוד נטען בתביעה, כי במעשי ההעתקה החמורים של עמנואל, היא גרמה ל"כשל שוק", לסיכול שווי השוק של הדגמים המקוריים, ופגעה קשות במוניטין ובכיסן של התובעות, ובמיוחד בכיסה של רשת מרי נעליים, אשר השקיעה כספים רבים בהחדרת המותג "נעלי קלג'רי" ובקידום המכירות של המותג.
מנכ"ל מרי נעליים, בני יוסף, מוסר כי: "מזה כמה עונות ישנם העתקים של הנעליים שמייבאת הרשת, אך הפעם הועתקו כל אחד ואחד. רשת עמנואל, שמתיימרת למכור נעליים איכותיות, אם לשפוט על-פי המחירים היקרים שהיא גובה מלקוחותיה, לא רק מעתיקה את הדגמים ורושמת עליהם את שמה, היא גם מייצרת נעליים זולות וגובה עליהם מחיר גבוה בהרבה ממה שהן באמת שוות".
מרשת מרי נעליים נמסר עוד, כי נעל איכותית שמיוצרת אצל המעצבים שמייבאת הרשת, שהינה זכיינית בלעדית בישראל, עוברת כ-300 עמדות, בהן נבדקים פרמטרים כמו איכות ויציבות הנעל, ומתקבל מוצר מוגמר אמין ללקוח. ללקוח שולחת הרשת אזהרה וטוענת, כי חיקויים אינם מסוגלים לתת את המענה של נעל איכותית, נעל זולה לא בודקת סטנדרטים כמו יציבות והלקוחות עשויים למצוא את עצמם עם נקע ברגל ואף שבר ברגל, כתוצאה מייצור לא מתחשב של הנעל.

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
זוגלובק הינה החברה הראשונה שמשיקה מוצרי מאפה ללא שומנים מוקשים (טראנס)    מדובר בשומן הנחשב לסותם עורקים מספר 1 בעולם וגורם לסוכרת, סרטן וכד'    דנמרק אוסרת על שיווק מוצרי מזון המכילים מעל 2% טראנס    בישראל פועלים כעת להגבלת שיווק הטראנס
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
כך טוען ראש הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית    אמר כי על הרשות פיונגיאנג התשתית הגרעינית להמיר את החומרים שברשותה לנשק גרעיני    לא ברור אם ברשותה הטכנולוגיה המתאימה
גלית יצחק
השבעה בני 18 נדבקו עקב אי מתן חיסון נגד חזרת בעבר    בין השנים 1984-1988 החיסון לא היה קיים בתוכנית החיסונים    29 תלמידים באותה שכבת גיל חוסנו נגד המחלה
שלומי דיאז
נאשם ב-28 מיקרים של תקיפות מיניות בילדים
רנית נחום-הלוי
כך יאמר בנאום שישא ביום הזיכרון; כבשנה שעברה, יקדיש את נאומו לציון פתיחת חגיגות יום העצמאות למפונים מגוש קטיף, אותם הוא מכנה, "החלוציים האמיתיים של דורנו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il