X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש השב"כ לשעבר שנשא דברים בפני כמה עשרות פעילים בסניף מפלגת העבודה בגבעתיים אמר עוד כי להערכתו הליכוד לא יקבל יותר מ-25 מנדטים לאחר תום עידן שרון הזהיר: "אנחנו הולכים למציאות של חזרה לאלימות אני לא יודע עדיין על איזה רקע אבל אם לא ננצל את חלון ההזדמנויות שנוצר כעת להשגת פתרונות ארוכי טווח נחזור לאלימות"
▪  ▪  ▪

"הליכוד במצב של התרסקות אידיאולוגית, אצלנו במפלגת העבודה יש יריבות פרסונלית אבל אין שבר אידיאולוגי - בליכוד זה הרבה מעבר לזה ולכן להערכתי הליכוד נמצא בתהליך של התרסקות".
כך אמר הערב (ב', 9.8.05) ראש השב"כ לשעבר, האלוף במילואים עמי איילון, שנשא דברים בפני כ-30 פעילי סניף מפלגת העבודה בגבעתיים. איילון העריך עוד כי עם תום תקופת שרון ייחלש הליכוד משמעותית והתמיכה בו תיצנח לכדי 25 מנדטים בלבד.
אולי בשל הפורום המצומצם יחסית אשר קיבל את פני הרכש החדש של מפלגת העבודה בהערכה רבה ובאהדה גלוייה, אולי בשל היעדרן של מצלמות הטלויזיה הרשה לעצמו איילון להיות גלוי לב מעט יותר מהרגיל.
בין היתר ציין איילון בנושא המדיני כי "חלון ההזדמנויות עם הפלשתינים הוא קצר מאוד. הדיון שנפוץ היום איננו האם תהיה אלימות אלא מי יהיה אשם בה, שימו לב לחילופי הדברים בצמרת הישראלית - הם כולם מכוונים לזה", אמר איילון והזהיר את הפעילים: "אנחנו הולכים למציאות של חזרה לאלימות אני לא יודע עדיין על איזה רקע אבל אם לא ננצל את חלון ההזדמנויות שנוצר כעת להשגת פתרונות ארוכי טווח נחזור לאלימות", אמר ראש השב"כ לשעבר והוסיף: "הדיון החשוב הוא לא מאיפה יוצאים אלא לאן הולכים".
איילון הדגיש כי "מי שתולה את יהבו על הגדר לבדה צפוי להתאכזב. הגדר לא באה במקום פתרון מדיני וחייבים להבהיר כי הטרור ימצא את הדרכים לעקוף גם את הגדר. אחרי הקסאם תבוא הקטיושה, ואחריה התלול מסלול הבא. לכן אם אנו רוצים להימנע מכל אלה, אסור לנו יותר לברוח מהדיון האמיתי של לאן אנו הולכים ומה הצעד הבא".
איילון הוסיף כי צריך לדבר עם המתנחלים ולהסביר להם ששליחותם תמה. "כל ממשלות ישראל ללא יוצא מן הכלל שלחו אותם לשם, ולכן המינימום שמגיע למתנחלים הוא שנסביר להם למה הם נדרשים כעת להתפנות מבתיהם", הדגיש איילון.
איילון מתח ביקורת חריפה על התנהלותה של מפלגת עבודה ואמר לפעילים: "אם המפלגה לא תצליח להעביר מסר של התחדשות פרסונלית, אידיאולוגית וארגונית לא ננצח. אנחנו מפחדים להגיד מה אנחנו רוצים, איבדנו את הזהות שלנו, הציבור אינו יודע מהם הדגלים שהמפלגה מניפה כיום".
איילון שיגר איתות ברור לגבי הצפוי בהמשך מבחינת יחסי עבודה-ליכוד לאחר יישום ההינתקות ואמר "כיום אנחנו מפחדים להגיד דברים על מנת שלא לפגוע בהנתקות ולא לשבור את הקואליציה אבל אין מה לדאוג עוד מספר חודשים זה ייגמר".
פעילי המפלגה איתם שוחח איילון הביעו בפניו בין היתר את חששם מבריחת הדור הצעיר מהמפלגה ו"מהכסאולוגיה שנפוצה במפלגה". אחד הפעילים אמר לאיילון: "המפלגה הולכת ונעלמת בשטח, תסתכל סביבך עמי, יש פה מעט מדי צעירים בחדר - הפוליטיקה הפכה לבושה והדור הצעיר של המפלגה לא רוצה להיות מזוהה עמה".

תאריך:  09/05/2005   |   עודכן:  09/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
נתן אנגלסמן (ליכוד), ממובילי ההתנגדות למדיניות ראש הממשלה, חושד כי זימונו נובע, בין היתר, כי אמו סירבה ללחוץ את ידו של רה"מ בטקס יום השואה ביד ושם; לדבריו: "מנסים להטיל עלי אימה, הודיעו לי שצילמתי צילומי יתר וכי הפרובוקציה במדינת ישראל אסורה"
עומר כרמון
הרמטכ"ל יעלון הודה לאשכנזי "על שנים רבות של פעילות צבאית ועל תרומה משמעותית לצה"ל ולביטחון המדינה"    לפני שלושה חודשים הפסיד במירוץ לרמטכ"לות
שלומי דיאז
הרב נחקר בלשכתו במשך כארבע שעות    נמסר כי שיתף פעולה עם חוקריו    סתירה בין דבריו לבין עדות בנו    בית משפט השלום בתל אביב האריך בשבעה ימים את מעצרו של בנו, מאיר, ושל שני חשודים נוספים    שלשום נחקרו בשנית אשת הרב ובתו    עוכבו שני חשודים נוספים
מיכאל דבורין
החברה הודיעה היום כי החליטה להפיץ כ-10% ממניותיה לגופים מוסדיים; את ההפצה ביצע בית ההשקעות אקסלנס נשואה; הפצת המניות מגיעה זמן קצר לאחר חתימה על הסכם הפצה בלעדי של סלטי שמיר עם תנובה
עומר כרמון
שרון: ההינתקות אינטרס ישראלי והיא תחל ב-15 באוגוסט    רייס: הנסיגה מעזה תביא לפיתרון מהיר של הסכסוך במזה"ת    לברוב: המעצמות צריכות לשתף פעולה כמו במלחה"ע השנייה כדי לסיים את הסכסוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il