X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טקסים, חידונים, והרבה צחוקים בערב יום העצמאות ולמחרת "ארץ נהדרת" בספיישל חגיגי חידון התנ"ך בהנחיית אבשלום קור "מציצים" המסורתי ו"צ'רלי וחצי אין ממש הרבה הפתעות
▪  ▪  ▪

מי שיחליט להישאר בבית ולצפות בבמות הבידור ובמופע הזיקוקים במסך הטלוויזיה יוכל גם כן להתענג על ערב מבדר ומהנה ולמחרת - ביום שידורים שמבטיח גם כן לא לאכזב, ולא מדובר רק בסרטים המוכרים שמשודרים בכל שנה שוב ושוב... אך גם על אלה לא מוותרים. אחרת - זה לא יום העצמאות.
מנהיגים ואמנים בערוץ 2
ערוץ 2 יעביר היום את תוכנית הערב המיוחדת אשר תיערך באמפיתאטרון "יד לשריון" שבלטרון בהחיית השחקן אבי קושניר.
בתוכנית הספיישל יקחו חלק ראש הממשלה, אריאל שרון, השר שמעון פרס, הרמטכ"ל משה (בוגי) יעלון ואמנים רבים לדורותיהם (שידורי רשת).
יש לנו ארץ נהדרת
ביום העצמאות תשדר קשת את התוכנית המיוחדת ליום העצמאות של "ארץ נהדרת" (20:50) ולאחר מכן יראה לנו אסי כהן "איך עושה ישראלי?" (22:30). כוכב נולד 3 ירוץ במרתון אל תוך הלילה.
טקס בערוץ 10
בערוץ 10 ישודר הערב (19:55) טקס הדלקת המשואות מהר הרצל - שידור ישיר של הטקס המסורתי, ולאחר מכן הסרט "שורו" (1990), סרט ישראלי עטור פרסים, המגולל את סיפורו של אשר ישורון, נוכל תל אביבי , שבראיון טלוויזיוני מקרי מצליח לסחוף אחריו קבוצה קטנה של נשמות תועות, שמאמינה שמשנתו תשנה את חייהם. בתום הסרט מופע הצדעה לבימאי דני ליטאי.
"ישראלים ללא גבולות", המביאה את סיפוריהם האישיים של ישראלים, שקשרו את גורלם בארץ זרה, דוגמת הודו, מרוקו, ארה"ב, פנמה ויפן. תוך כדי תיעוד שגרת יומם המיוחדת של כל אחד מהגיבורים, ננסה להבין האם יש מכנה משותף לכולם, למרות המרחק העצום ביניהם.
ערוץ 1 - ממכלתי כבכל שנה
גם ערוץ 1 ישדר את טקס הדלקת המשואות תשס"ה, ולאחר מכן ספיישל יום העצמאות ב"שישי בגאון". סרט הקולנוע הערב הוא "תיאורית הקשר" ובשעות הקטנות של הלילה, או ליתר דיוק בשעות הבוקר המוקדמות מאד - הסרט "לול" (04:00).
מחר ייפתח יום השידורים בערוץ הראשון ב"פסוקו של יום ליום העצמאות" ובפרקי חזנות ומוסיקה יהודית ליום העצמאות. במשך היום ישודרו תוכניות וסרטים לילדים ולנוער ובשעה 11:00 כמיטב המסורת היהודית חידון התנ"ך העולמי לנוער היהודי" - גם השנה מגיעים לתיאטרון ירושלים 60 בני נוער מהארץ ומארבעים ארצות תבל כדי להתמודד על הואר חתן התנ"ך העולמי. החידון השנה יעמוד בסימן "בשבילי ארץ אהובה". את החידון ינחה אבשלום קור.
"טקס פרסי ישראל" ישודר בערב, בשעה 19:30. פרסי ישראל מוענקים בכל שנה לאזרחים אשר גילו הצטיינות מיוחדת, עשו פריצת דרך, או תרמו תרומה מיוחדת לחברה בישראל.
קולנוע ישראלי ו-HOT ביום העצמאות
בשעה 20:00 ישודר הסרט "מבצע יונתן", אחריו "שירת הסירנה" ו, איך לא, בשעה 23:45 ישודר הסרט "מציצים" - בלעדיו, זה פשוט לא יום העצמאות. לאחריו "צ'רלי וחצי", "דיזינגוף 99" ו"קזבלן". HOT סרטים ישדר הערב את "כוח צביקה".

תאריך:  11/05/2005   |   עודכן:  11/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
כנגד הסוהר התנהלה בשבועיים האחרונים חקירה סמויה    הוא נעצר, נחקר ופוטר מהשב"ס, ויועמד לדין פלילי
שלומי דיאז
החבורה דרשה ממנו כספים תוך איומים ואלימות לאחר הרצאה שהעביר על "איך מתעשרים בקלות"
מיכל הרשקוביץ
26% מבין 2,432 הנבחנים בבחינות ההסמכה של מועד מאי, נכשלו בבחינה    זהו אחוז נמוך בהשוואה לשנה שעברה    אחוז הגבוה ביותר של עוברים נרשם לזכות אוניברסיטת ת"א
שלומי דיאז
תלו שלטים בגנות צה"ל בירושלים ובתל אביב לזכר ההרוגים הפלשתינים
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר בטקס זיכרון לחללים הבדואים שהתקיים בצומת המוביל; לאחר הטקס התקיימה פגישה טעונה בין המשפחות לשר; המשפחות הלינו על האפליה בישראל נגד המגזר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il