X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך החידון נשמעו מהאולם קריאות בגנות שרון; המשטרה עצרה שתי צעירות שקראו לעבר שרון: "יהודי לא עוצר יהודי"
▪  ▪  ▪

חתן התנ"ך העולמי לשנת התשס"ה הוא שמואל-דוד אלפרט, תלמיד ישיבת חורב בירושלים. הוא זכה בכל 100 הנקודות. אלפרט זכה בחידון התנ"ך שנערך בצהריים בתיאטרון ירושלים, שבו השתתפו נערים מישראל ומחו"ל.
שני סגניו הראשונים של אלפרט הם שני צעירים מישיבה תיכונית במעלה אדומים - משה מלי ושאול פיש. שניהם זכו ב- 98 נקודות. הסגן השלישי הוא תלמיד ישיבה מארה"ב.
ישיבת חורב בירושלים - עימה נימנה חתן התנ"ך - נמנית עם הזרם הדתי-לאומי, וידועה כאחת המתנגדות החריפות לתוכנית ההינתקות של שרון.
על תוצאות הטקס ועל המעמד החגיגי העיבה תקרית אותה יזמו כמה אורחים שהגיעו לצפות בטקס: בשלבו האחרון של החידון שבו השתתף ראש הממשלה, אריאל שרון, קראו לעברו כמה מהאורחים קריאות גנאי - בגנות יישום תוכנית ההינתקות. כמה מהצופים הניפו כרזות נגד שרון ונגד הינתקות.
מאבטחים שהיו במקום הוציאו מהאולם את אותם צופים. מאוחר יותר עצרה המשטרה שתי צעירות שקראו לעברו של שרון: "יהודי לא מגרש יהודי". הן הובלו לחקירה ומאוחר יותר יוחלט האם להגיש נגדן כתב אישום. בנוסף נשמעו קריאות: "תתבייש לך", שכוונו גם הן לשרון, ואף מחיאות כפיים מצד משתתפים נוספים שעודדו את הצעירות.
שרון הגיע להשתתף בחידון התנ"ך העולמי, זמן קצר אחרי שהסתיים הטקס בהשתתפותו לחלוקת תעודות לחיילים מצטיינים. גם בטקס זה חזר שרון על מחוייבותו לבצע את תוכניותיו. "אני מסתכל קדימה באופטימיות", אמר, "כשאני רואה את ההישגים האדירים שהגענו אליהם עד עכשיו. עמדנו במלחמות רבות, במאבקים קשים, ואני רוצה לומר לכם שאני גמרתי אומר לעשות ניסיון באמת במאמץ גדול, לנסות ולהביא את מדינת ישראל למצב אחר. אני מקווה שאולי נצליח להתקדם בהסדר המדיני, בעזרת ה' אולי נגיע גם לשלום".
שרון הוסיף: "בכל מקרה אני יודע שזה דבר לא קל, קשה מאוד, מורכב מאוד, אבל גמרתי אומר לנסות ולעשות את הדבר הזה. ואמרתי לכם, נדמה לי בשנה שעברה כאן, שנראה לי שחשוב שהדור שלנו ייקח חלק מרכזי בעשייה הזאת, כי אנחנו ראינו את ישראל של אוכלוסייה קטנה, ראינו אותה במלחמות הקשות ביותר, ראינו אותה במאבקים המדיניים, בעמידה של ישראל".

תאריך:  12/05/2005   |   עודכן:  12/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ועדה מיוחדת של הסנאט האמריקני טוענת כי גאלווי קיבל מסדאם חוסיין חביות נפט בתמורה לתמיכתו במדיניותו במסגרת שערוריית "נפט עבור מזון"; בעבר פורסמו האשמות דומות כלפי גאלווי אך בית משפט בריטי קבע כי אין להן כל בסיס והורב לפצות את חבר הפרלמנט הבריטי בגין הוצאת דיבה
עידן יוסף
אריק ועוזאל, שני קצינים דתיים מיחידת דו"צ, עזבו את משרדם הממוזג בקיריה דווקא בתקופה הכי עמוסה לטובת אבטחת התנחלות
שלומי דיאז
אחיותיו של הילד הן שגילו את הזוועה; השריפה - בגלל קצר חשמלי
עומר כרמון
אירן תודיע היום רשמית על חידוש הפעילות המקדימה להעשרת אורניום    מוושינגטון ומבירות חברות האיחוד האירופי נמסר כי לא יהיה מנוס מכינוס סבא"א כבר בשבוע הבא    אירן חנכה צוללת חדשה    רוסיה: הכור בבושהר יחל לפעול בעוד שנה    מצרים הסכימה לנוסחא המאפשרת את פתיחת דיוני הוועידה למניעת הפצת נשק גרעיני
עומר כרמון
הסתיימה פיסגת ראשי מדינות דרום-אמריקה ומנהיגי ערב    אבו מאזן: המזרח התיכון ופלשתין סובלים מאי-יציבות ומאלימות רק בגלל שישראל אינה מכבדת את החלטות האו"ם    נשיא פרו: הפיסגה נועדה לעסוק בניצול אפשרויות המסחר ולא לעסוק בעניינים פוליטיים    שר החוץ הכוויתי: כיצד מדינות ערב יכולות לדבר על סחר ופיתוח כשיש ארצות שנמצאות תחת כיבוש?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il