X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרסומת המשפיעה ביותר - "אורנג'" בניו יורק או "סלקום" בהודו 48% עוברים בזמן פרסומות לערוץ אחר 20% מושפעים מפרסומות עם ילדים ובעלי חיים
▪  ▪  ▪

הפרסומת הפרובוקטיבית ביותר שנעשתה עד-כה - הקטלוג של יהודה לוי ויעל בר זוהר עבור רשת האופנה "פוקס". 77% מהצופים בטלוויזיה משתדלים להימנע מצפייה בפרסומות. כך עולה מסקר, שערך בית הספר למנהל עסקים המסלול האקדמי המכללה למינהל, באמצעות מכון "מותגים" בקרב 511 מרואיינים בוגרים בנושא "קריאטיביות בפרסום".
על-פי תוצאות הסקר, הפרסומת המשפיעה ביותר על צופי הטלוויזיה הן הפרסומת המושקעות דוגמת "אורנג'" בניו יורק או "סלקום" בהודו. 34% מושפעים מפרסומות מושקעות. 20% ציינו כי פרסומת שיש בה שימוש בילדים ובעלי חיים הן המשפיעות עליהם ביותר, 9% מושפעים מפרסומת ישירה בסגנון ג. יפית ו-4% בלבד מושפעים מפרסומת פרובוקטיבית.
מהסקר עולה, כי קיים הבדל סטטיסטי מובהק במאפייני השפעה בקבוצות גיל שונות. הפרסומות הפרובוקטיביות יעילות יותר בגילאי 45-54 (10.7%), פרסומות בסגנון ג. יפית בגילאי 45-54 (15.5% ), ו-65+ (12.6%) הפרסומות המושקעות עובדות טוב בקרב הצעירים בגילאי 18-24 (53.9%) והפרסומות בשיתוף בעלי חיים וילדים משפיעות יותר על גילאי 35-44 (28.9%). פרסומות מושקעות משפיעות יותר על הנשים 37.1% מאשר על הגברים 31.3%.
מהסקר עולה עוד, כי 48% מהצופים בטלוויזיה מעדיפים לעבור לערוץ אחר בזמן הפרסומות, 23% צופים בפרסומת, 8% הולכים לשירותים 8%, 5% אוכלים, 4% קמים לעיסוקים אחרים. 3% לא צופים בפרסומות, 2% קוראים ספר/עיתון, 1% משתיקים את הווליום ועוד.
עוד עולה מסקר, כי ככל שהכנסת המרואיין נמוכה יותר כך הצפייה בפרסומת גדולה יותר. 85.5% מבעלי הכנסה של מעל 10,000 ש"ח מבצעים פעולות אחרות בזמן הפרסומות. תושבי הדרום צופים בפרסומות יותר מאשר תושבי השרון הצפוני.

תאריך:  15/05/2005   |   עודכן:  15/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך אמר מנהל מחלקת אשפוז נוער ב'מרכז לבריאות הנפש טירת כרמל'    רוב המתעללים הם ההורים    4% מהילדים הם בסכנת מוות ממשית כתוצאה מהתעללות    יום עיון בנושא התעללות יתקיים ב-23.5.05
הדר פרבר
השופטת קראה לצדדים "לרדת מהעצים הגבוהים עליהם עלו" ולהגיע לפשרה    הגורים יוחזקו במשך 4 חודשים בפיקוח משרד החקלאות ובמימון "תנו לחיות לחיות"
מיכאל דבורין
הסופרת שהגישה את תביעתה בבית משפט השלום בהרצליה טוענת, שניתוח קטרקט רשלני הביא להתעוורותה בעין אחת ולחוסר יכולת להמשיך לכתוב
הדר פרבר
ביקורו של מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת, אהוד אולמרט, בהודו בראש משלחת תעשיינים בחודש דצמבר האחרון יצר מומנטום של פעילויות בין המדינות
שלומי דיאז
הניחו מטעני דמה ברציפים    המשטרה מנהלת חקירה לאיתורם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il