X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
PETA קוראת להפסיק את השימוש בכובעי פרוות-דוב של השומרים על ארמון המלכה ולעבור לכובעים מפרווה מלאכותית
▪  ▪  ▪

הבריטים, אשר ידועים במסורת הקשיחה שלהם, ובמנהגים אשר לא השתנו מימים ימימה - אף הם החליטו ככל הנראה לשנות את אחד ממנהגיהם, ולעצור את השימוש בכובעיהם של החיילים הבריטים אשר עשויים מפרווה של דובים. או שמא מדובר רק בתקוות של ארגונים למען בע"ח?
המראה המוכר והידוע לתיירים, סמוך לגדר המלכותית המוזהבת נמשך כמעט 200 שנה. כעת דורשים פעילים למען בע"ח כי הכובעים, העשויים מפרווה של הדוב השחור מצפון אמריקה, יוחלפו בכובעים מפרווה מלאכותית והם מתכוונים גם למחות נגד הופעתה של המלכה, אליזבת השנייה, בתלבושת מפרוות דוב כשתבקר בקנדה, בשבוע הבא.
סוכנות איי.פי מביאה את דבריו של דובר PETA, אנדרו בטלר, שאמר, כי "הגיע זמן לשים קץ לכובעי הפרווה בספרי ההסטוריה, בדיוק כמו ששמו קץ למופע שבו כלבים התקיפו והרגיזו דוב קשור...". בטלר אמר כי נציג מטעם הארגון מתכוון לעקוב אחר המלכה בביקורה בין התאריכים 17 ו-25 במאי בקנדה - אשר מספקת את כובעי הפרווה.
משרד ההגנה החל לאחרונה לנסות את השימוש בכובעי פרווה חדשים מפרווה מלאכותית. בעיות עליהן דווח בעבר, במהלך ניסיונות שונים להחליף את כובעי הפרווה, היו כי החומרים, בהם ניילון, אינם סופגים את מי הגשמים, נוטים להתפורר ועוד צרות שונות ומשונות.
את הכובעים חובשים השומרים - אנגלים, אירים, וסקוטים אשר שומרים על ארמון המלכה בלונדון - ארמון בקינגהאם, ועל אתרים מלכותיים נוספים. עלותם - כ-1,218 דולרים אמריקנים ועמידותם 20 עד 40 שנה. בצבא מתרצים את השימוש בפרווה כך - הדובים אינם מתים רק בשביל הפרווה. בכל שנה הצבא רוכש כ-100 כובעים אשר מקורם באלפי דובים שניצודו. על-פי הערכות, משתמש הצבא בכובעים אלה מ-1815 - בקרב ווטרלו, בו לקחו החיילים את הכובעים ישירות מראשיהם של חייליו של נפוליאון.
בצבא כבר החליפו את הכובעים העשויים מפרווה של בונה ומעורות של נמרים, בכובעים מחומרים מלאכותיים. כעת מקווים ב-PETA, כי יוחלט למצוא פתרון גם לפרוות הדוב.

תאריך:  16/05/2005   |   עודכן:  16/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
ועדת הכספים אישרה את סעיף העברות הכספים לסיעות השונות במסגרת ההסכמים הקואליציונים שנחתמו עימם    העברות התקציב הן כמקשה אחת, ולכן נאלצו חברי הסיעות להצביע אחד לשני על-אף התנגדותם
שלומי דיאז
המשטרה עצרה שישה מעורבים בירי    הקטטה פרצה בין המשפחות עמאש וג'רבאן המנהלות סכסוך עתיק יומין    נראה כי נורתה בשוגג
מחלקה ראשונה
הדימויים בתצלומים, כמו גם האובייקטים אותם הם מסמנים מכים בעיניו ובנפשו של המתבונן בפיזיות מאיימת ומהפנטת כשירתן של הסירנות
עומר כרמון
בעירק השתמשה במסוק צבאי שטס במהירות כדי להימנע מאש מהקרקע    "נכון שישנה בעיה ביטחונית, אך סברתי שזה הזמן המתאים להגיע לעירק כשיש ממשלה חדשה"
עומר כרמון, מיכאל דבורין
כצפוי הורשע נשיאו לשעבר של תאגיד הנפט הרוסי "יוקוס" בארבעה אישומים וביניהם הונאה, העלמת מס אישית, אי ציות לצווי בית משפט וקשירת קשר לביצוע גניבה; בשלושה אישומים נוספים טרם ניתנה הכרעה; התביעה הודיעה תבקש הטלת עונש מקסימום של 10 שנות מאסר על חודרקובסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il