X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך לדברי יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ פולישוק-בלוך משרד החינוך הודיע כי "תלמידי ההינתקות" יקבלו הקלות בבחינות הבגרות נשללה הצעה לצמצם בחומר הלימוד של התלמידים
▪  ▪  ▪
פינקלשטיין

משרד החינוך ויו"ר ועדת החינוך בכנסת, מלי פולישוק-בלוך, דחו (יום ב', 16.5.05) את הצעת הסתדרות המורים לצמצם בחומר הלימוד לבחינות הבגרות, עבור תלמידים המיועדים לפינוי.
ח"כ פולישוק-בלוך (שינוי) אמרה כי "משרד החינוך צריך לשמור על חוט שידרה. אם התלמידים הללו מעדיפים את ההינתקות על-פני הבגרות, וככה זה נראה, אז שיתעסקו בהינתקות ואח"כ ישלימו בגרות באקסטרני"
מנגד, הודיעה לאה רוזנברג, סמנכ"לית ומנהלת המינהל הפדגוגי כי התלמידים המיועדים לפינוי יזכו בהארכות זמן בבחינות הבגרות ואיש קשר שיעמוד "ביום פקודה" ויטפל בבעיות פרטניות של תלמידים.
על אף דברים אלו, השמיעה יו"ר הוועדה גם דברי ביקורת על התנהלות הבמשרד לקראת יישום ההינתקות. "מה שאני מצפה ממשרד החינוך, שאם לא ביצעתם פעולה, אז לפחות לאחר ביקורת או הארה שאתם מקבלים מהוועדה - אז תבצעו אותה. עברו חודשיים מאז הערנו לכם בנושא ההקלות לתלמידים - ורק אתמול הוצאתם הנחיות למנהלי בתי הספר. הייתם צריכים לבוא אלינו היום עם רשימה מפורטת כמה תלמידים יש, מאיזה ישוב ומה הבעיה של כל אחד. כל פעם אנו נתקלים אתכם בבעיות ארגוניות", דברי פולישוק-בלוך.
יוזמת הדיון, ח"כ גילה פינקלשטיין מהמפד"ל, קוראת לממשלה שלא להפקיר את תלמידי ההינתקות. ח"כ פינקלשטיין מציינת, כי על אף פניותיה לשרת החינוך ומנכ"לית המשרד בבקשה שיפעלו בדחיפות וינחו את אנשי משרדן למצוא דרכים להקל על התלמידים, דבר לא בא לידי יישום. כך קרה, שבמהלך הזמן התקיימו לילדי הינתקות שלוש בגרויות ולא ניתנה להם שום הקלה. הבחינה הבאה היא בחינת הבגרות בחיבור, וח"כ פינקלשטין מקווה כי ההקלות אותם מבטיחים אנשי המשרד - אכן ייושמו.
"התלמידים בגוש קטיף וצפון השומרון נתונים מזה זמן רב במצב של חרדה, עקב האיומים עליהם כתושבי הגוש, הן מירי הפצמ"רים והן מהשיח הציבורי-תקשורתי העוין אותם. אווירת העליהם על התושבים מקשה עליהם להתנהל באופן רגיל. יותר מכך, התלמידים ביישובים מתקשים פי כמה להתמודד על המטלות השגרתיות. באותה המידה שהדבר נעשה בשעות עם תלמידי קריית שמונה, בעקבות ירי הקטיושות, ההתייחסות צריכה להיות שווה. אסור להבדיל בין דם לדם", דברי פינקלשטיין.
יש לציין, כי בימים אלה חותמים תלמידי תיכון מכל הארץ על עצומה הקוראת לאפשר להם להיבחן בבחינות הבגרות גם בין כותלי הכלא. העצומה אמורה להישלח לשרת החינוך, לימור לבנת. בני הנוער קראו לשרת החינוך להיערך למצב בו יצטרפו תלמידים רבים לשהות בחרדי הכלא והמעצר, בזמן שיגורשו אלפים מבתיהם בגוש קטיף וצפון השומרון. כך פורסם אתמול ברדיו 'קול חי'.

תאריך:  16/05/2005   |   עודכן:  16/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל הרשקוביץ
שטראוס ותנובה עם בשורות לשבועות: שטראוס מכנסת כל הגבינות, תחת מותג שטראוס ותחת קונספט של הנאות יומיומיות    תנובה יוצאת עם שתי גבינות חדשות הבאות לענות על צרכים ספציפיים
גלית יצחק
ד"ר שחר קנין מעניק מספר טיפים המייעצים לאנשים כיצד ניתן לשמור על הבריאות למרות הישיבה הממושכת מול המחשב    החודש מצוין ברחבי העולם חודש המודעות לכירופרקטיקה
יפעת גדות
הכשרות המ"כים והטירונות שהתקיימו עד-כה בג'וליס, יתקיימו מעתה בשטחו של בה"ד 12 המיתולוגי בצריפין
ארי סירקין
ראש עיריית אריאל, רון נחמן, תובע פיצוי על סך 500,000 ש"ח מהמו"ל של מקומון "אטרקציה" בגין טפילת האשמות שקריות לטענתו
מחלקה ראשונה
כוח המשימה האחראי לבניית התוכנית יכלול נציגים מהרשות לעסקים קטנים, האגף להכשרה מקצועית בתמ"ת, שרות התעסוקה והג'וינט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il