X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מריטת שיער אצל גברים עלולה לגרום לדלקת חריפה בזקיק השערה ד"ר דב סטמפלר ממליץ להסיר שיער קודם כל על פני שטח גוף קטן, ולחכות כמה ימים ולראות מה התגובה
▪  ▪  ▪

אופנת מריטת השיער בקרב נערים וגברים עלולה לגרום לדלקת חריפה בזקיק השערה, שהטיפול בה כולל אנטיביוטיקה ובמקרים מסוימים אף טיפול בסטרואידים. כך מדווח (ג', 17.5.05) המרכז הרפואי 'אסף הרופא'.
ד"ר דב סטמפלר, רופא עור בכיר במרכז הרפואי 'אסף הרופא' מסביר, כי הסיבה לדלקת היא שהאזור בו גברים ונערים בוחרים למרוט שיער הוא אזור הגב, הבטן והכתפיים - אשר בו באופן טבעי יש שיער יותר עבה ויותר בלוטות חלב, ובשל כך, זהו אזור בעל סיכון גבוה לפתח אקנה.
לדבריו, "ברגע שמורטים שיער בשעווה או בלייזר, יש סיכון שתהיה תגובה קשה של הגוף, שתתבטא בפוליקוליטיס (דלקת בזקיק השערה). לכן, מה שמומלץ זה שמריטת השיער תתבצע קודם כל על-פני שטח גוף קטן, כך שניתן יהיה לחכות מספר ימים ולראות מה התגובה. אם אין תגובה קשה, אפשר להמשיך ולמרוט שיער בשאר האזור. אם התגובה היא קשה, ראשית יש לטפל בה, ושנית - לשקול מחדש את הרצון למרוט שיער באזור נרחב. יש לקחת בחשבון כי בכל מקרה תהיה תגובה של אודם ואולי אף דלקת מקומית קלה. השאלה היא אם זה מתפתח לאקנה (ראשים מוגלתיים)".
במקרה של תגובה קשה, יש למרוח על האזור הנגוע משחה אנטיביוטית ובמקרה הצורך גם תכשירים המכילים סטרואידים. הדלקת והאודם הקלים אמורים לחלוף תוך מספר ימים. סימני הדלקת החריפה עלולים להישאר על הגוף גם כמה שבועות ואף חודשים.
גברים שהינם בעלי עור רגיש מומלץ למרוח משחה אנטיביוטית הן למריטת השיער (גם הניסיונית) וגם אחרי. אם תפעלו אחר ההוראות הדלקת אמורה להיעלם, ואם הוא לא יחזור על המריטה, השיער יגדל מחדש.
ד"ר סטמפלר מציין, כי בעבר מריטת השיער היתה מקובלת בקרב דוגמנים ושחיינים, אולם בשנים האחרונות התפשטה האופנה אל קהל רחב של גברים ונערים ש"רוצים להיות חלקים".

תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  17/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
זו הפעם הראשונה בה פותחת חברת ארקיע ממשק ישיר לפורטל תיירות חיצוני הפונה ישירות לצרכן
ארי סירקין
המפקח על הביטוח פרסם חוזר בנוגע לדיווח שנתי למבוטחים בביטוח חיים; חברות הביטוח יחויבו להעביר למבוטחים בביטוח חיים דיווח שנתי בהיר ומפורט יותר אשר יכלול מידע על דמי הניהול שנגבו ועל פירוט התנועות והכיסויים בפוליסה
גלית יצחק
כך הודיעו מפעילי אתרי המכירות באינטרנט    ביטול עסקה תחייב את הלקוח בתשלום דמי ביטול של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח    דני אלוביץ: אנו מפסידים הרבה עסקות מכירה כתוצאה מ"היד הקלה על הדק הביטול"
מיכאל דבורין
כך מבקשת תנועת המושבים מהסוכנות היהודית; לטענת מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד: מספר התושבים ביישובים הקטנים נמוך בהרבה מהמתוכנן והם אינם מסוגלים לשאת על גבם את כל החובות
מיכאל דבורין
זהו גידול של 8% בהכנסות החברה לעומת הרבעון המקביל אשתקד; בצבר ההזמנות של החברה ליום 31 במרס 2005 נרשם גידול של 10.2% מתחילת השנה והוא הגיע לכדי - 2.373 מיליארד דולר, לעומת צבר הזמנות של 2.154 מיליארד דולר בסוף שנת 2004
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il