X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך דורש נשיא התאחדות המלונות אלה פנה במכתב לשרי האוצר, התחבורה והתיירות בבקשה לקדם הליך חקיקה בנושא
▪  ▪  ▪

אבי אלה, נשיא התאחדות המלונות בישראל פנה (יום ג', 17.5.05) במכתב לשרי האוצר, התחבורה והתיירות בבקשה לקדם הליך חקיקה אשר יאפשר העברת סמכויות מנהל התעופה האזרחית בדבר אישורי טיסות לארץ, לגוף המורכב מנציגי האוצר, החוץ, התחבורה והתיירות.
לטענת אלה, מדיניות התעופה הנוכחית המתבטאת בתגובת שר התחבורה, מאיר שטרית וראש מנהל התעופה האזרחית לבג"ץ של אוסטריאן אירלינס, הינה מדיניות חד צדדית המתחשבת באינטרס של חברות התעופה הישראליות מבלי להתחשב בהשפעות על המשק בכללותו.
הליך החקיקה שמציעה התאחדות המלונות יוסיף לחוק רישוי שירותי תעופה תשכ"ז 1963 תיקון שיצמצם את סמכותם הבלעדית של שר התחבורה וראש מינהל התעופה בדבר אישורי הטיסות לארץ ויאפשר הקמת גוף שיחליט מתוך שיקולים רחבים של כלכלת המדינה.
אלה מציין במכתב, כי יוזמת החקיקה תאפשר לקיים מדיניות תעופה ליברלית והוגנת המתחשבת גם באינטרסים של עשרות אלפי המועסקים ומעסיקים המתבססים על תנועת התיירים המגיעים לארץ. לדבריו, מדיניות התעופה הנוכחית הבולמת את חברות התעופה הזרות מונעת מאלפי תיירים מלשקול ולממש הגעה לביקור בארץ כתוצאה מהעדר תחרות המייצרת היצע גדול יותר של טיסות וטווחים שונים של מחירי טיסות.
השלכות מדיניות זו ניכרות בהגבלת תנועת התיירות לישראל ובעובדה כי חברות תעופה זרות מנצלות את מלוא היצע המושבים המותר להם למרות שהן יכולות להגדילן לאור הביקוש להגיע לארץ.
המהלך לתיקון חוק רישוי שירותי תעופה הינו המשך לצעדים שננקטו על-ידי התאחדות המלונות על-מנת להגדיל את מספר הטיסות לארץ, החל ממכתבים דחופים לגורמי הממשלה דרך הצטרפות לבג"ץ של חברת אוסטריאן איירליינס נגד מינהל התעופה האזרחית ועד ליוזמת החקיקה המוצעת לממשלה.

תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  17/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
את הדברים אמר ראש השב"כ הנכנס בהופעה ראשונה בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת    הוסיף: לא נסבול רצח פוליטי נוסף    גילה: מתקיים ריגול לא ערבי בישראל - אך הדבר לא מהווה איום אסטרטגי למדינה
גלית יצחק
מריטת שיער אצל גברים עלולה לגרום לדלקת חריפה בזקיק השערה    ד"ר דב סטמפלר ממליץ להסיר שיער קודם כל על פני שטח גוף קטן, ולחכות כמה ימים ולראות מה התגובה
מירב לוי
זו הפעם הראשונה בה פותחת חברת ארקיע ממשק ישיר לפורטל תיירות חיצוני הפונה ישירות לצרכן
ארי סירקין
המפקח על הביטוח פרסם חוזר בנוגע לדיווח שנתי למבוטחים בביטוח חיים; חברות הביטוח יחויבו להעביר למבוטחים בביטוח חיים דיווח שנתי בהיר ומפורט יותר אשר יכלול מידע על דמי הניהול שנגבו ועל פירוט התנועות והכיסויים בפוליסה
גלית יצחק
כך הודיעו מפעילי אתרי המכירות באינטרנט    ביטול עסקה תחייב את הלקוח בתשלום דמי ביטול של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח    דני אלוביץ: אנו מפסידים הרבה עסקות מכירה כתוצאה מ"היד הקלה על הדק הביטול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il