X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חמשת הסרטים יוקרנו ביום ג' 31 למאי החל מהשעה 17:30 ועד ל-20:30 בערב, בבצפר של חברות הפרסום שבנמל ת"א הסרטים יוקרנו מול גורמים מהתעשיה
▪  ▪  ▪

חמישה סרטונים למרכז הסיוע לנפגעים ולנפגעות תקיפה מינית, מופקים במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים ב"בצפר".
קורס הפקת פרסומות של ה"בצפר" מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא. מ-1997 לא נעשה שום קמפיין לעידוד נפגעי תקיפה לפנות לקבל סיוע (בגלל חוסר בתקציב). מה שאומר שאלפי אנשיים, לא נחשפו כלל לאפשרות של קבלת עזרה ממרכזי הסיוע.
ורד בטש, סמנכ"ל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה "הבצפר, בית הספר של חברות הפרסום, המקיים קורס מקצועי להפקת פרסומות טלוויזיה, החליט להרים את הכפפה ולהפיק סדרה של סרטים לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות שהותקפו מינית, בכל שנה עשרות אלפי נשים וגברים מותקפים מינית ברמות שונות. (כל אשה שלישית וכל גבר שביעי) אין ספק שמדובר בתופעה חברתית קשה.
זאת מסורת שפרויקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לתוצאה איכותית".
עוד מוסיפה ורד בטש "תחום הפקת הפרסומות צובר תאוצה מדי שנה, וזקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. מדי שנה מופקים בארץ כ-500 סרטוני פרסומת. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשיה".
לתהליך ההפקה נרתמו עשרות גורמים, צלמים, עורכים, שחקנים, את הפוסט פרודקשיין תרמו ברודקאסט, גרויטי, ג'י סי אס וצפלין. את התסריטים כתבו איתי גלאון - סמנכ"ל קריאטיב של ליניאל ורפי מולד קופירייטר בכיר, מביימים 4 במאים מצטיינים מאוניברסיטת ת"א.
חמשת הסרטים יוקרנו ביום ג' 31 למאי החל מהשעה 17:30 ועד ל-20:30 בערב, בבצפר של חברות הפרסום שבנמל ת"א מול גורמים מהתעשיה ומתנדבים ועובדים של העמותה, כדי לבחור את אחת הסדרות שתעלה לשידור בערוץ 2.
רקע
בארץ פועלים 10 מרכזי סיוע לנפגעי תקיפה מינית. מטרת המרכזים- סיוע מיידי לכל מי שנפגע/ה מאלימות מינית. המרכזים מעניקים סיוע נפשי ומעשי לנפגעים ולמקורביהם. הסיוע ניתן באמצעות קווי חירום הפועלים 24 שעות ביממה ומאוישים על-ידי צוות מתנדבים שעברו הכשרה מקצועית במקום. הם מקיימים פגישות אישיות עם הנפגעים ומפעילים קבוצות תמיכה. במידת הצורך הם מלווים את הנפגעים לבדיקות רפואיות ולייעוצים משפטיים.

תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  17/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
GE Healthcare השיקה לישראל מכשירי אולטרסאונד הקרדיו-וסקולרים Vivid i ו-Vivid 7 Dimension    מדובר במכשירים עם שילוב של סריקה ב-4 ממדים ואיכות הדמיה גבוהה וניידת
שלומי דיאז
בימ"ש הורה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית    התינוקת הושבה לאמא שמאושפזת עדיין בסורוקה
מחלקה ראשונה
יתקיים בסינמטקים ת"א, ירושלים וחיפה ביוזמת עמותה לחילופי תרבות אוסטרליה ישראל
עומר שיקלר
השנה ייערך הסלון האוירי ה-46    למעלה מ-40 מדינות וכ-2,000 חברות יציגו בו    14 חברות ישראליות מציגות בביתן    מנכ"ל מכון הייצוא: הביתן הישראלי תוכנן ונבנה באופן מיוחד לאירוע זה
הדר פרבר
היקף הסמכויות שניתן לסגן השר אפללו נחשב לנרחב במיוחד כיוון שהוא כולל בין היתר טיפול בכל תחום התעסוקה אשר היה בעבר משרד עצמאי ונפרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il