X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יצירות אמנות מקצועיות בפיסול, ציור וצילום של אמנים תושבי המקום - תחת קורת גג אחת
▪  ▪  ▪

פורום אמני גן-יבנה מציג בימים אלה במתנ"ס גן-יבנה את תערוכת הבכורה המשותפת שלו.
בפורום חברים תושבי גן-יבנה העוסקים בתחומי אמנות רבים ושונים: ציור, צילום, פיסול, כדרות, צורפות ועוד. הפורום הוקם לפני מספר חודשים כחלק מפעילות צוות ההיגוי לחינוך (הצח"י) בגן-יבנה, מתוך רצון לשלב את פעילותם האמנותית של חבריו בפעילות החינוכית בישוב.
הפורום הוקם על-ידי צוות ההיגוי לחינוך ומרכזת אותו אורלי גולן, גננת בישוב, שהינה בעלת תואר שני באמנות. גולן סברה כי בישוב מתגוררים אמנים יוצרים בכל תחומי האמנות, שאינם מאוגדים, אינם מכירים זה את זה, ויוצרים - כל אחד לעצמו, והציעה לרכזם תחת קורת גג אחת. בעקבות הצעתה, יצאה המועצה לפני מספר חודשים בקריאה לאומנים להתאגד לפעילות משותפת. הקריאה שהגיעה עד מהרה לאוזניהם של יוצרים מקומיים רבים, הובילה להתגייסותם של למעלה משלושים וחמישה אומנים, היוצרים בשלל תחומי יצירה: ציור, פיסול, מתכת, קדרות, צילום, זכוכית, צורפות ועוד.
תערוכת הבכורה של משתתפי הפורום, שנחנכה רשמית בתחילת שבוע זה, היא יריית הפתיחה של פעילותם המשותפת של חבריה. בתערוכה המוצגת במתנ"ס גן-יבנה, במטרה לחשוף אותה בפני קהל רחב ככל הניתן, מציג כל אמן מספר עבודות פרי יצירתו. התערוכה תינעל לקראת סוף חודש מאי.
בטקס הפתיחה החגיגי שהתקיים לכבוד חברי הפורום ויצירותיהם, הציגה אורלי גולן את תוכניות הפורום הצפויות. ניצן אגם, צלם מחברי הפורום תיאר את תהליך היצירה של האמן, ואת ההתלבטות והמחיר שמשלם אמן המבקש לשלב בין הקדשת כל כולו לאמנות, לבין חיי משפחה. הקהל זכה לחזות בביטויים אמנותיים נוספים - ליטל קונפורטי ועדי משה, תלמידות י"א במגמת התיאטרון בביה"ס התיכון, העלו קטע מתוך המחזה "גן ריקי", עליו ייבחנו בבחינת הבגרות הצפויה בסוף חודש יוני, וחבורת "הזמר הזה" הנעימה את זמנם של המשתתפים בלקט משירי נעמי שמר.

תאריך:  17/05/2005   |   עודכן:  18/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מומחים דיווחו כבר בעבר כי האוטיזם הוא מצב בעל מרכיב גנטי משמעותי, אך מספר הילדים הסובלים מאוטיזם נמצא בעלייה גבוהה מן הצפוי להפרעה גנטית
יואב יצחק
הולנדר טוען: איוש המשרות ללא מכרז הוחלט על-ידי הנהלת בתי המשפט, לרבות נשיא העליון    דוברת הנהלת בתי המשפט: "הנשיא ברק לא היה מעורב בשאלת פרסום המכרז או איוש המשרות לפני המכרז"    מי משני האישים אינו דובר אמת??
שלומי דיאז
מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קראדי לא פירט מהם האמצעים    הוא דוחה את הטענות שהמשטרה נכשלה אמש    גורם משטרתי ל-Nfc: "המשטרה מתקשה להתמודד עם הפגנות בסדר גודל כזה"
מחלקה ראשונה
חמשת הסרטים יוקרנו ביום ג' 31 למאי החל מהשעה 17:30 ועד ל-20:30 בערב, בבצפר של חברות הפרסום שבנמל ת"א    הסרטים יוקרנו מול גורמים מהתעשיה
גלית יצחק
GE Healthcare השיקה לישראל מכשירי אולטרסאונד הקרדיו-וסקולרים Vivid i ו-Vivid 7 Dimension    מדובר במכשירים עם שילוב של סריקה ב-4 ממדים ואיכות הדמיה גבוהה וניידת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il