X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתוך עדותה של עובדת סוציאלית לשעבר: הנער (התובע) אמר לי כי "כולם חושבים שמייקל ג'קסון ניצל אותי מינית. הוא מעולם לא נגע בי"
▪  ▪  ▪

עובדת סוציאלית אשר שוחחה עם התובע במשפטו של מייקל ג'קסון ועם משפחתו העידה במשפט ואמרה כי פגשה באופן פרטי את התובע, אמו ואחיו במהלך הזמן בו טענו כי היו שבויים בחוות נוורלנד וכי למעשה הם שיבחו את הזמר - והכחישו ניצול מיני.
אירן לברן פיטרס (30), אשר עבדה בעבר במחלקת ילדים ושירותי רווחה של לוס אנג'לס, אמרה כי פגשה באם ובשלושת ילדיה ב-20 בפברואר 2003 לאחר ששודר הסרט הדוקומנטרי של הבמאי מרטין באשיר אשר הצית למעשה את כל הפרשה.
"שאלתי אותו אם הוא נוצל מינית על-ידי מייקל ג'קסון והוא הוטרד משאלתי. הוא אמר 'כולם חושבים שמייקל ג'קסון ניצל אותי מינית. הוא מעולם לא נגע בי'", כך בעדותה. עוד אמרה כי התובע אמר לה כי ג'קסון "היה מאד אדיב כלפי וטיפל בי כמו אבא".
ג'קסון מואשם בסדרה של מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי קטינים ששהו במחיצתו באחוזתו הגרנדיוזית "נוורלנד", אותם אימץ לחיקו וכחלק מעדויותיה מבקשת התביעה במשפטו להעיד את מרטין באשיר, העיתונאי הבריטי שתיעד את ג'קסון ואת ההסטריה סביבו לאורך תקופה בה שהה במחיצתו באירופה ובארה"ב.
הנער, אשר חלה בעבר בסרטן, נראה עם מייקל ג'קסון בסרטו הדוקומנטרי של באשיר. ג'קסון אמר לבמאי, כי הוא אפשר לילדים לישון במיטתו אך כי לא היה שום עניין מיני בכך. עם זאת העידה העובדת הסוציאלית, כי האם הכחישה את הדברים: "שאלתי אותה אם הילדים ישנו אי פעם בחדרו של מייקל ג'קסון והיא אמרה שלא, שזה מעולם לא קרה".
פיטרס אמרה, כי כשראיינה את האם, הילד, ושני אחיו ואחותו ב-20 בפברואר כולם שיבחו את ג'קסון. היא אמרה כי האם, אשר נכחה בכל אחד מהראיונות של ילדיה, גם נתנה לג'קסון קרדיט על שריפא את בנה ממחלתו. לא רק שלא רצתה לעזוב את נוורלנד, כך העידה העובדת הסוציאלית, אלא שהיא ביקשה מזו האחרונה אם תוכל לקיים את פגישותיהם בחווה עצמה.
עם זאת הוסיפה פיטרס, כי רצתה לראות היכן מתגוררת המשפחה והוזמנה לביתה של האם וחברה לחיים, כעת בעלה. "שאלתי אותה על היחסים שלה עם מייקל ג'קסון. היא המשיכה ואמרה כי הוא היה כאב לילדיה וכי היא חשה כי הוא אחראי לשיקומו של בנה ממחלת הסרטן".
למול חקירתו של התובע הכללי, תומס מזרנו, אמרה פיטרס כי בני המשפחה מעולם לא ציינו כי הוחזקו בניגוד לרצונם בחווה.

תאריך:  18/05/2005   |   עודכן:  18/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
לא נמצאה תשתית ראייתית למעורבות הרב במעשים    איילה לא תועמד לדין    כתב אישום נגד מזל עמאר, בנה מאיר ושותפיו מקלנסוואה    מאיר אחז בצוואר איילה, שבר משקפיה וחלק מתכשיטה    מאיר גזז את שערות ראשו ופאות הצעיר
הדר פרבר
העירייה תשלם את הסכום של 100,000 ש"ח לטיפול הדרוש לגורים    עמותת תנו לחיות לחיות לא מרפה את האחיזה עד לחתימה על המסמכים אשר יאשרו את ההצעה
מירב לוי
כך עולה מסקר שערכה חברת 'אופיר טורס'    היעדים המובילים לקיץ הזה: ארה"ב, קנדה, רוסיה, טורקיה ובולגריה    נסיעה ממוצעת לאירופה עומדת על 900-1000 דולר    אופיר טורס פותחת חברה חדשה במיאמי ארה"ב
יפעת גדות
בתחילת ינואר 1965, בעת ששידר מברק לישראל, פרצו אנשי ביטחון סורים לדירתו של אלי כהן ולכדוהו בשעת מעשה    הוא נחקר במשך 4 שבועות רצופים באכזריות רבה ולבסוף נידון למוות בתלייה
עומר כרמון
ארגונים יהודיים מרכזיים בארה"ב יפרסמו ביום א' בניו-יורק טיימס מודעת תמיכה בת עמוד שלם    ראשי איפא"ק יכריזו על תמיכתם בנסיגה    וייסגלס ידון עם ראשי הממשל בסיוע למימון ההינתקות    אבו מאזן יגיע לוושינגטון בתום ביקור שרון    ארה"ב: הרש"פ נקטה בצעדים חיוניים רבים לארגן מחדש את כוחותיה תחת רשות אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il