X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"מאחורי 'ההינתקות' פועלים בני אדם... כדי לשמור על פרנסתם או מתוך צייתנות רובוטית מטומטמת..."
▪  ▪  ▪

"ההינתקות היא פשע לאומי, פשע נגד האנושות, פשע נגד הדמוקרטיה", כך מגדיר אתר חדש, הקרוי "עמוד הקלון", את מדיניות הממשלה וקורא: "ראו הוזהרתם".
האתר החדש משבח פעילות נגד טרנספר יהודים בארץ ישראל, כך להגדרתו, וקורא לכל המתנגדים ללמוד מי הביא לקבלת ההחלטות אשר עוקרת יישובים יהודים ומסיתה נגדם רק למען שיקולים אישיים. קישור לאתר ניתן למצוא באתר "האיחוד הלאומי (מפלגת תקומה)".
מילון אבן שושן מגדיר קלון: "סימן של גנאי, כגון אות הקלון שהוכרחו היהודים בימי הביניים לשאת על בגדיהם וכן אות הקלון על בגדי היהודים בשנות שלטון היהודים" ואת עמוד הקלון: "עמוד מיוחד שהיה קבוע ימי הביניים על בימה במקום פומבי בעיר, אליו היו קשורים את העבריינים ומכריזים על חטאם ועל פסק דינם".
הגדרות לא רחוקות כל כך בכוונתן אפשר למצוא באתר החדש. הוא מגדיר את ההינתקות כפעולה כמעט בלתי אנושית: "מאחורי 'ההינתקות' פועלים בני אדם חיים בעלי דמות, תפקידים, משפחות וכתובות. הם אנשים מבוגרים... המבצעים את פשעי הגירוש והעקירה... בדם קר - למען קידום קריירה... בצע כסף... כדי לשמור על פרנסתם או מתוך צייתנות רובוטית מטומטמת..."
האתר גם מגדיר בדיוק את "המסיתים": ח"כ דני יתום (עבודה), ומנכ"ל תנובה, אריק רייכמן אשר אמר כי ההינתקות שווה כל מחיר כלכלי ומצייר את המשטרה מציירים באתר כ"משטרה אלימה".
האשמים בכל "הפשע הזה" על-פי האתר הם רה"מ, שרים וח"כים, פקידים, כוחות הביטחון, משטרת ישראל, התקשורת, חברות וקבלנים אשר לטענת מקימי האתר תומכים בהינתקות משיקולים כלכליים גרידא, סייענים, משת"פים ומסיתים.

תאריך:  19/05/2005   |   עודכן:  19/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בתחילת שנת 1968, אחרי מלחמת ששת הימים, התאחדו מפא"י, אחדות העבודה-פועלי ציון ורפ"י למפלגה אחת - מפלגת העבודה
עומר כרמון
יהודים שהוחזקו במלחמת העולם השנייה בחלק ממחנות העבודה בטוניס, מרוקו ואלג'יר יהיו זכאים לקיצבה חודשית מממשלת גרמניה בסך 270 אירו    גרמניה סירבה עד-כה להכיר בכך כי מחנות העבודה שהוקמו בצפון אפריקה היו דומים למחנות באירופה
עומר כרמון
מיליונים ביבשת אירופה ובישראל יביטו היום לעבר אוקראינה    נציגת הולנד בצרות - נאלצה להחליף את שמלתה שנקרעה ברגע האחרון, נעקצה בידי חרקים וסובלת מגירוד בכל חלקי גופה
עומר כרמון
עימות אלים פרץ בעיר ליון בצרפת בין תלמידים ישראלים לצעירים ממוצא צפון-אפריקני במהלך טקס חנוכת לוח זיכרון לתלמידים ופרופסורים שגורשו במהלך מלחמת העולם השנייה    משרד הפנים הצרפתי פירסם צו האוסר על פעילותו של תא ניאו-נאצי במזרח המדינה
עומר כרמון
גיא זהר מועמד להחליפו    רם לנדס שלח דואר אלקטרוני לעובדי החברה שנשא את הכותרת: "עברנו את פרעה"    אמש נשלח מכתב לבעלי המניות בערוץ עליו חתמו "עובדי ומנהלי ערוץ 10 וחברת החדשות"    במכתב הוזהרו בעלי הערוץ לא למנות את לנדס לתפקיד מנכ"ל הערוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il