X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר ועדת חוץ וביטחון: לצאת למבצע חומת מגן 2 את הדברים הוא אומר בתגובה למטח פצצות המרגמה ש"חטפו" במהלך היממה האחרונה תושבי גוש קטיף; ח"כ אריאל מזהיר: הסיוט שעברנו הלילה יהיה בעתיד נחלתם של תושבי אשקלון
▪  ▪  ▪

מטח פצצות המרגמה שחטפו הלילה תושבי גוש קטיף, גורר עימו תגובות זועמות וקריאות לראש הממשלה לבחון את מדיניותו - את יישום תוכנית ההינתקות, ובמקביל: לפתוח במבצע "טיהור הטרור" בחבל עזה.
מועצת יש"ע דורשת מהממשלה לפעול במהירות ובנחישות למגר את מתקפת הטרור שנחתה עליהם. "דמו של האזרח הישראלי הראשון שחלילה יירצח כתוצאה מההבלגה, בראשם של ראש הממשלה שרון וממשלתו".
יו"ר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח"כ יובל שטייניץ, קורא לראש הממשלה להפסיק מייד את משחקי ה"חתול עכבר", ההפגזות והאזהרות, ולהכריז על סיום הפסקת האש ברצועה. "על ישראל לצאת כעת למבצע חומת מגן 2 בעזה, על-מנת לשבש את התהליך של התחזקות החמאס ושיקום תשתיות הטרור", אומר שטייניץ.
ח"כ אורי אריאל מהאיחוד הלאומי, חבר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת ותושב כפר דרום, אומר: "מה בדיוק חושב אריק שרון שייקרה אחרי ההינתקות. אולי הוא כן יודע אבל מעדיף לשקר לעם".
"כדאי שהעם יתעורר מהר כי הסיוט שעברנו הלילה והבוקר בגוש הולך להיות נחלתם של תושבי אשקלון והיישובים הסובבים את חבל עזה". עוד הוסיף ח"כ אריאל ושאל: "מדוע תושבי הגוש אינם ראויים להגנה וזכות תגובה של צה"ל כמו שאר תושבי הארץ".
ח"כ שאול יהלום מהמפד"ל מזכיר לראש הממשלה את הבטחתו והכרזותיו, כי 'לא תהיה הינתקות תחת אש'. לדבריו, "על ראש הממשלה להיות נאמן למדיניות שלו עצמו, זאת לאחר שטען שתחת אש לא תהיה הינתקות. מכיוון שהאש גוברת מיום ליום על תוכנית ההינתקות להתבטל מיד".
חברו לסיעה, ח"כ ניסן סלומיאנסקי, קורא גם-כן לראש הממשלה: "חזור בך מהתוכנית הנוראה כל עוד לא מאוחר. כמה פצצות מרגמה, קסאמים ודם עוד יישפך בכדי שתבין את טעותך האיומה?".
במהלך הלילה והיום (ה') שיגרו הפלשתינים למעלה מ-60 פצצות מרגמה לעבר יישובי גוש קטיף. כמו כן כשלוש רקטות שוגרו לעבר ישובים ישראלים במעבר הנגב. אזרח נפצע קל ברגלו. נציין, כי ברקע מתקיימות ברשות הבחירות לראשי מועצות, החשש הגובר בישראל הוא כי החמאס יגבר וינצח בבחירות. אנשי מודיעין סוברים כי אם החמאס יתפוס את השלטון ברשות ובמקביל ימשיך עם הטרור, יקשה על ישראל לפגוע ב"פצצות מתקתקות".
ראש הממשלה, אריאל שרון, כינס אחר הצהריים את ראשי מערכת הביטחון, לדיון בדבר ההתפתחויות ברצועת עזה. בצה"ל כינסו אמש דיונים בנושא הירי מרצועת עזה. במערכת הביטחון אומרים כי יש רצון שלא להחריף את המתיחות, אך גם אין מוכנים להבליג על הירי השוטף לעבר יישובים ישראליים.

תאריך:  19/05/2005   |   עודכן:  19/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בסך הכל הרוויח הבנק סכום שיא של 926 מיליון ש"ח, כולל ההכנסות ממכירת בנק סיגניצ'ר; ההכנסות מפעילות בנקאית גדלו ב-4%; בעקבות התוצאות המצויינות הודיע הבנק כי יחלק לבעלי המניות דיבידינד של למעלה מחצי מיליארד ש"ח
הדר פרבר
הגביע הוא אחד מתוך ארבעה גביעים שיוצרו באנגליה לתחרויות השנתיות של הכדורגל, אשר החלו ב-1871
יפעת גדות
מבדיקת מספר מחקרים נמצא כי צריכה מתונה של ויטמין E הורידה את הסיכון להתפתחות מחלת הפרקינסון    ויטמין C וקרוטין לא נמצאו כמספקים כל הגנה מפני המחלה
הדר פרבר
לרגל העשור ולאחר צאת האלבום החדש - הופעות בתל אביב, ארה"ב, קנדה, קיסריה
מחלקה ראשונה
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת CASTRO, הודיע היום על המשך התרחבותה של קבוצת CASTRO בשווקי חו"ל    לאחר פתיחת חנויות בגרמניה וברוסיה וחתימת הסכם זכיינות לפתיחת רשת חנויות בתאילנד, באוקראינה ובלטביה, חתמה CASTRO על הסכם זכיינות לפתיחת רשת חנויות בשוויץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il