X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בסוף החודש יאמץ מרכז דיזינגוף את תרבות הרחוב האורבנית של מוטו-מיוזיק
▪  ▪  ▪

"מוטורולה טלפונים סלולריים", בשיתוף המחלקה למופעים של אגף התרבות והאמנויות בעיריית תל אביב יפו, חוברות יחדיו להביא לתל אביב את הטרנד שכבש בסערה את העולם - תרבות הרחוב:
"Urban MotoMusic 2005".
במוטורולה החליטו לאמץ מהלך אסטרטגי אשר מחבר את המותג עם צעירים ומוסיקה במה שנקרא "תרבות רחוב", ובהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מנהל מוטורולה טלפונים סלולריים, הרצל ארביב, אמר כי מדובר במהלך, בהובלת טרגט מרקט ומוסיקה פלוס, אשר מגיע לשיאו באירוע הרחוב המביא אמירה חדשה ועכשווית של פתיחות חסרת גבולות. "האירוע מביא את תרבות הרחוב האופיינית לסגנון החיים האורבני: סגנונות ה'היפ הופ' וה'פריסטייל' במוסיקה, אמנות, אופנה וספורט".
עוד אמר ארביב, כי המהלך מהווה שלב נוסף בביסוסה של האסטרטגיה השיווקית של מוטורולה טלפונים סלולריים בה החלה לפני מספר חודשים עם קמפיין השקת ה-C650 וה-E398.
הוא הדגיש כי מדובר באירוע המכיל בתוכו שניים מהערכים המובילים של מוטורולה השנה: מוסיקה אלטרנטיבית וצעירים. כאשר הדגש על מוזיקה החל עם השקת ה-C650 וה-E398 שהיו הראשונים בשוק שתמכו בקבצי מוסיקה בפורמט MP3. ערכי המוזיקה יבואו לידי ביטוי באירוע זה, שיהפוך בעתיד למסורת.
בנוסף לשלל אירועי הרחוב, יתקיים באירוע כאמור שלב הגמר של פרויקט ה-"MotoMusic", שהחל בתחילת השנה במסגרת פעילות "הנוער ינהג אחרת", ובמהלכו התקיימו תחרויות של מוזיקאים צעירים (בסגנון "כוכב נולד") בכ-50 בתי ספר תיכוניים ברחבי הארץ. שמונת העולים לגמר יתחרו ביניהם על הבמה המרכזית החל מהשעה 14:00 ובהנחיית אסי עזר, מהמנחים הבולטים של התכנית "אקזיט".
על URBAN MOTO MUSIC
ביום שישי (27.5.05) החל מהשעה 12:00 ועד השעה 18:00 באזור הכי עירוני בעיר הכי אורבנית יתקיים האירוע. האירועים יתנהלו במתכונת של הפנינג רחוב רצוף פעילויות שונות, אשר יתרחשו בו זמנית מתוך מתחמים ועל במות אשר ימוקמו לאורך הרחוב. הכניסה לאירוע חופשית. בין הפעילויות העיקריות שיתקיימו: מתחם Moto Music - מוטו מיוזיק - הגמר הגדול-שלב הגמר בו יופיעו שמונת הפינליסטים של תחרות בתי הספר התיכוניים בהנחיית אסי עזר וליווי מקצועי של ירמי קפלן.
מתחם FashionHood - כל הטרנדים, כל הקאלטים, כל מה שהרחוב לובש. מעצבים צעירים מציגים את כל מה שלוהט השנה ברחוב: ביגוד היפ הופ, קעקועים, תכשיטים, אביזרים, עיצוב שיער ועוד. מתחם FreestyleArt - הרחוב נשטף בכל זרמי אמנויות הרחוב - ג'אגלרים, קרקסי רחוב, ציירי קומיקס ואמני רחוב, תיאטרון רחוב, איפור פנים וגוף ועוד. מתחם Drinks n' Sound'z - בו ימוקם בית קפה-בר רחוב ענק בו יוכלו לשבת, לנוח, לאכול ולשתות ולשמוע מוסיקת STREET STYLE.
מתחמי הSkateboard hill- קופצים, מרחפים ועפים - תרבות הסקייטבורד/בייק /רולרים. משטחי החלקה, רמפות קפיצה ומתחם ה-BIKES.
מתחם Hip Hop & DanceHall - היפ הופ, פאנק, סאונד סיסטם וDance Hall אורבני. הראפרים מהשטח בשילוב כישרונות מהקהל ועוד.מתחם Breakdance Square - כוח הרחוב נגד כוח המשיכה: אליפות הארץ בברייקדאנס 2005 ליחידים ולקבוצות ועוד.
הכניסה לאירוע חופשית.

על פעילויות ה-URBAN ו-MOTOMUSIC ניתן ללמוד עוד באתרים:
www.urban-motomusic.co.il
www.motomusic.co.il
תאריך:  19/05/2005   |   עודכן:  19/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
אשתו של נשיא ארה"ב שתגיע ביום ראשון הקרוב לביקור בישראל תיתקל במחאה שתלווה אותה לכל אורך ביקורה; תומכי פולארד מאיימים: "אם פולרארד לא יכול לבקר בכותל גם לורה לא תוכל"
הדר פרבר
"לזכור את הנוף"- תערוכה חדשה במלון מצפה הימים    21 במאי – 6 ביולי
יפעת גדות
במחקר שנערך בניו יורק גילו חוקרים כי אספירין הוא התרופה המומלצת, ללא מרשם, לטיפול במיגרנה
שלומי דיאז
פעלו בבי"ס ברחובות    הודו בחקירתם בביצוע 35 עבירות כייסות ועוד מספר כפול של גניבות מתיקי חבריהם ומוריהם    אחד מהם הודה גם בעשרות התפרצויות לכלי רכב
מחלקה ראשונה
ערוץ הקולנוע הישראלי של Yes חוגג יום הולדת בסוף שבוע בחודש יוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il