X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השקט נשאר
שירי מימון הצטננה; מבקשת לישון
ולנוח לקראת גמר האירוויזיון
בהופעה מבריקה הצליחה שירי מימון לדלג במהירות מהמקום השני בתחרות 'כוכב נולד' לייצוג מדינת ישראל בגמר התחרות החשובה ערוץ 1 : חצי גמר האירוויזיון בקייב עם רייטינג שיא של 31.1%
[AP]


[AP]

מיליונים ביבשת אירופה ובישראל חזו הלילה (ה', 19.5.05) בזמרת ישראלית מוכשרת מקריית חיים עולה לגמר האירוויזיון.
מימון נערכת לתחרות במוצ"ש. לדבריה, היא הצטננה מעט ובזמן שנותר עד התחרות היא מבקשת לישון ולמעט לדבר - כדי לשמור על קולה. בראיון לערוץ 1 אמרה מימון, כי המשלחת עוטפת אותה באהבה ודואגת לכל צרכיה.
שירי מימון הצליחה לזכות באחד מעשרת המקומות הראשונים שהקנו לה את ההשתתפות בגמר החשוב. בשנה שעברה נכשל דוד ד'אור בשלב זה כשסיים רק במקום ה-11.
מימון ביצעה בצורה מבריקה את השיר בעברית ובאנגלית. שאר העולות: הונגריה, רומניה, נורבגיה, דנמרק, מולדובה, מקדוניה, קרואטיה, לטביה ושוויץ. בגמר יופיעו נציגי 14 מדינות שהבטיחו את מקומן מראש: שבדיה, אוקראינה, טורקיה, צרפת, גרמניה, בריטניה, ספרד, אלבניה, בוסניה-הרצגובינה, קפריסין, יוון, מלטה, רוסיה וסרביה-מונטנגרו.
הגמר יערך במוצ"ש בשעה 22:00 וישודר בערוץ הראשון ובקול ישראל. שירה של מימון יהיה ה-11 במספר.
בערוץ 1 ששידר את חצי הגמר דיווח על רייטינג שיא של 31.1%. התחרות שודרה בין השעות 21:59 - 24:18 הגיעה לרייטינג ממוצע של 22.5% ורייטינג שיא של 31.1% (בשעה 22:32), בתחרות צפו 335,000 משקי בית יהודים ו-552,000 פרטים מגיל 4+ מתוך כלל האוכלוסיה, כלומר יותר מחצי מיליון בני אדם. נתוני הצפייה גבוהים יותר מחצי גמר אירוויזיון 2004 שזכה ל-19% רייטינג לפי משקי בית יהודים, אך אז, כזכור, דויד דאור לא צלח לגמר.
יש האומרים כי מדובר בתחרות השירים הגרועים ביותר בעולם, ויש הסבורים כי תחרות האירוויזיון הינה מופע משובח שהצמיח כוכבים בינ"ל כלהקת אבבא משבדיה ודנה אינטרנשיונל מישראל.
את התחרות אפפו כרגיל שערוריות פוליטיות. לבנון החליטה לבטל את השתתפותה בשל הנציגות הישראלית. פולין תפסה את מקומה ותינעל את שירי הערב.
את אוקראינה ייצג שיר המהלל את ההפיכה הפוליטית שהתרחשה במדינה בשנה שעברה. רבים טוענים כי שירה של להקת 'גרינג'וי' שהוצע לייצג את המדינה בידי סגן ראש הממשלה, מיקולה טומנקו, נבחר במירמה בתחרות הקדם אירוויזיון.
מארגני התחרות אסרו על הלהקה להזכיר במהלך השיר את שמו של נשיא אוקראינה, ויקטור יושצ'נקו. הנשיא הגיע אמש (ד') לחזרה הגנרלית ובירך את הלהקה.
מתמודדת שנקלעה בצרות היתה נציגת הולנד, אשר נאלצה להחליף את שמלתה שנקרעה ברגע האחרון. חמור לא פחות, הנציגה נעקצה בידי חרקים וסבלה מגירוד בכל חלקי גופה.

תאריך:  20/05/2005   |   עודכן:  21/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בברלין נפתחה התערוכה הגדולה ביותר של אמנות ישראלית שהוצגה אי-פעם מחוץ לאדמת ישראל    בתערוכה מספר יצירות מעוררות מחלוקת
עומר שיקלר
היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז שיגר מכתב לשר הממונה על רשות השידור, אהוד אולמרט, וקבע כי עליו למנות ועדת איתור מקצועית לקביעת המנכ"ל הבא של רשות השידור    מזוז: על הוועדה לקבוע את תנאי הסף הנדרשים מהמועמדים
עומר כרמון
שר האוצר נועד עם ראש הממשלה המסתייג מהרפורמה המוצעת    סוכם על יישום מדורג של התוכנית בחמש השנים הקרובות    מס החברות יופחת ל-25%    המע"מ ל-16.5%    מס הבורסה יועלה ל-19%    המס המירבי לא יעלה על 44%
עומר שיקלר, שלומי דיאז
בנמל התעופה בן גוריון הוכרז על מצב חירום בעקבות מטוס שנתקל בבעיות בפתיחת הגלגלים    מדובר במטוס מסוג איירבס שעשה את דרכו מאנטליה טורקיה    המטוס רוקן את מיכלי הדלק שלו    המטוס נחת בשלום והכוננות הוסרה
עומר כרמון
בשנת 2001 זעמה היועצת לביטחון לאומי על הדלפה בדבר כוונת הנשיא בוש להיפגש עם יאסר ערפאת    שני בכירי איפא"ק פוטרו ויתכן ויואשמו בריגול    רייס תנאם בשבוע הבא בועידת איפא"ק השנתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il