X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
17 משפחות שיקיריהם קבורים בבית העלמין בגוש קטיף, הגישו לבג"צ עתירה בנושא העברת בית הקברות הנמצא בגוש קטיף הם מבקשים שבית המשפט יוציא צו ביניים על פיו "לא יעשו המשיבים כל פעולה בנוגע לפינוי הקברים עד להחלטת בית המשפט הנכבד בעתירה זו"
▪  ▪  ▪

17 משפחות שיקיריהם קבורים בבית העלמין בגוש קטיף, הגישו (יום א', 22.5.05) לבג"צ עתירה בנושא העברת בית הקברות הנמצא בגוש קטיף.
לפני כשבועיים שלחו נציגי המשפחות מכתב לראש הממשלה ושר הביטחון, אך לדבריהם לא זכו לכל מענה. בעתירה הם מבקשים מבית המשפט להורות לנציגי המדינה להסביר מדוע לא יבוטל סעיף 144(ב) לחוק ליישום תוכנית ההינתקות המקנה למדינה רשות לפתוח קברי חללי צה"ל, נפגעי פעולות איבה ואזרחי מדינת ישראל, הקבורים בבית העלמין בנווה דקלים ולטפל בקבורה מחודשת שלהם מבלי להזדקק להסכמת משפחות הנפטרים וקבלת רשותם לכך.
העותרים מציינים, כי פעולה זו סותרת את חוק היסוד כבוד האדם וחירותו, סותר את עקרונות מגילת העצמאות וסותר את חוקי מדינת ישראל.
בנוסף מבקשים העותרים לדעת מדוע לא תפנה המדינה למשפחות בטרם תבצע פעולות הקשורות בפינוי הקברים ולא תמתין להחלטת המשפחות על מקום מגוריהם החדש. עוד הם מבקשים, כי בית המשפט יוציא צו ביניים על פיו "לא יעשו המשיבים כל פעולה בנוגע לפינוי הקברים עד להחלטת בית המשפט הנכבד בעתירה זו".
בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שלחו משפחות שכולות מגוש קטיף מכתב נזעם לראש הממשלה, ובו דרשו להימנע מפינוי הקברים מהמקום.
במכתב, עליו חתום עו"ד מרדכי מינצר, מציינות המשפחות כי "לאיש אין זכות לפתוח את קברי יקירינו. הקברים אינם חפץ של המדינה". במכתב מציינות המשפחות כי פתיחת הקברים ללא רשות היא מעשה אנטי חוקתי ואנטי מוסרי.
תוכנית ההינתקות של רה"מ, נטען, "פוגעת במשפחות פגיעה כפולה - הן פגיעה בכבודם ובקניינם והן פגיעה אנושה, רגשית וחובר אנושית בשל כוונת המדינה לפתוח את קברי יקיריהם ולהעביר הנפטרים לבתי עלמין אחרים.

תאריך:  22/05/2005   |   עודכן:  22/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
סמל ואחיד תייסיר: יש כאן אפליה נגדי משום שאני בדואי    אמו של תום הורנדול: ישנם אלפי מקרים שאינם נחקרים    אנו מקווים שתוצאות המשפט יביאו לחקירות נוספות
עומר שיקלר
חברי הכנסת רן כהן, אבשלום וילן ורומן ברונפמן פנו ליו"ר הכנסת, רובי ריבלין בבקשה כי ידיח את ח"כ אריה אלדד מראשות ועדת האתיקה של הכנסת    זאת בעקבות קריאתו של ח"כ אלדד למרי אזרחי והעלאת אתר אינטרנט המפרט כיצד לעשות זאת
עומר שיקלר
מדובר בגידול של 120% לעומת הרבעון המקביל    את שנת 2004 סיימה החברה עם רווח נקי בסך של כ-67 מיליון שקל    החברה פועלת בתחומי התקשורת והטכנולוגיה, דפוס דיגטלי ומדיה
עומר שיקלר
החברה מוכרת ארבעה מרכזים מסחריים ושלושה מרכזים בשלבי פיתוח בפולין, וכן שני מרכזים בפיתוח בצ'כיה    התמורה תסתכם בסכום נטו של כ-230 מיליוני דולר שהם כמיליארד שקל
עומר שיקלר
הפרקליט הצבאי הראשי הציג את ממצאי חקירה וחוות דעת לרמטכ"ל    על-פי החשד, השלושה קיבלו משלטונות הצבא הטבות לצורך שכירת דירות במקומות בהם שירתו, וכן למימון העברת רכוש מדירות לדירות שלא על-פי החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il