X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר התשתיות הקפריסאי בפגישה עם שר התשתיות בנימין בן-אליעזר: "אנו מבקשים שיתוף פעולה עם מדינת ישראל בנושאי מחקר ופיתוח בתחומי האנרגיה"
▪  ▪  ▪

שר התשתיות הקפריסאי, יורגוס ליליקס (Yiorgos Lillikas) ואנשי משרדו, נפגשו היום (ג', 24.5.05) עם שר התשתיות, בנימין (פואד) בן-אליעזר במשרדו בירושלים. שר התשתיות הקפריסאי פנה בבקשה לשיתוף פעולה בין קפריסין וישראל בנושאי מחקר ופיתוח בתחומי האנרגיה ובעיקר בנושאי אנרגיות מתחדשות, אנרגיה סולרית ושימור אנרגיה.
במסגרת השיחה הועלתה הצעת השר הקפריסאי כי יוסדר בין המדינות הסכם מדיני על קביעת אזורי בלעדיות בים לביצוע חיפושי גז ונפט. השר אף ציין, כי הסכם דומה קיים בין קפריסין ובין מצרים.
שר התשתיות, בן-אליעזר אמר כי על-פי המידע שבידיו, הבקשה האמורה מצויה בידי משרד החוץ בבדיקה ומיד עם קבלת פנייה מהם בעניין הוא ישיב. שר התשתיות אף הציע, כי קפריסין תעביר לידי המשרד מסמך בנושא לעיון.
השר בן-אליעזר הוסיף, כי מדינת ישראל שוקדת על פרויקטים בהתייעלות אנרגטית שמטרתם פרישת טכנולוגיות ללא קשר לסוגן. פרויקטים כאלה נשענים, בין היתר, על מתודולוגיות שונות שלהטמעתן יש צורך בידע בתחומים שונים - כגון שיטות מימון, שיטות ביצוע, תמרוץ ורגולציה והוסיף, כי ישמח לפעול לשיתוף פעולה עם השר הקפריסאי ואנשי משרדו ואף הציע כי נציגי המשרד ייפגשו ביניהם לגיבוש תכניות עבודה בין שתי המדינות.
השר בן-אליעזר הוסיף, כי ברמת הסקטור העיסקי, סקטור חברות שירות אנרגיה, הממשלה תעודד שת"פים בין חברות ישראליות לחברות קפריסאיות בפרוייקטים בארץ, וכן בקפריסין. כמו כן נמסר, ישראל מציעה השתתפות גורמי מימון קפריסאים במימון פרוייקטים של התייעלות אנרגטית בארץ בכלל ואלה המתבצעים בשיטת ה-PERFORMANCE CONTRACTING בפרט.
השר בן-אליעזר ציין, כי פעל לפתוח את הים לחיפושי גז ונפט ונתן סקירה מקיפה על הגורמים שפעלו עד כה בנושא חיפושים אלו. ברמת הסקטור העיסקי הציע בן-אליעזר הציג את התחנה הסולרית המתוכננת לקום בנגב כביטוי לידע שיש לישראל בתחום זה וליכולתה לסייע לקפריסין לפתח תחומים דומים. השר הקפריסאי תאר את תכניות קפריסין בתחום האנרגיה ואף הציע שחברות ישראליות ישתתפו בהקמת מרכז אנרגיה המתוכנן להיבנות בקפריסין.

תאריך:  24/05/2005   |   עודכן:  24/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ועד ההנדסאים, הטכנאים והמהנדסים מוחים על "סחבת" בחתימת ההסכם הקיבוצי והתניית קידום המו"מ בפיטורי עובדים; לא יתוקנו תקלות בשדה, לא יתקיימו ישיבות עבודה וייתכנו שיבושים בלוח הטיסות
גלית יצחק
עמותת סהר הודיעה, כי בעקבות ריבוי הפניות היא תכשיר מתנדבים נוספים כדי לעמוד בלחץ הפונים
מירב לוי
מכשירים את הקרקע לקראת הקמת יישוב זמני למפוני גוש קטיף; בשבוע שעבר הורה שרון על האצת עבודות הבנייה באתר; החברה להגנת הטבע: לערכים כמו מרחבים פתוחים וטבע אין משמעות לממשלה
רנית נחום-הלוי
כך עולה מדיון שהתקיים בוועדת הכלכלה של הכנסת    טענות הוטחו נגד המשטרה על שאינה מציינת על דוח התנועה את מספר הנקודות הניתנות לנהג    נדחו טענות המשרד לביטחון פנים    יו"ר הוועדה הורה: תוך חודש על המשטרה לציין את מס' הנקודות על דוח התנועה
ארי סירקין
בית המשפט המחוזי בתל אביב יפו איפשר לנאשם לחזור בו מכפירתו בכתב אישום בו הואשם בעבירת הרצח לאחר שממצאי הדם לא תאמו את גירסת העדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il