X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
באותו זמן בעיר נעצר מאבטח נוסף שחשוד בשימוש בסמים
▪  ▪  ▪

מאבטח בסניף המשביר לצרכן באשדוד נעצר אמש בחשד כי היה מעורב בגניבות מהסניף. ביום שני האחרון, קב"ט ה"משביר לצרכן" בקניון לב אשדוד הגיש תלונה נגד אחד המאבטחים במרכול, בגין שורת גניבות שנהג לבצע במקום.
בתלונתו מספר הקב"ט, כי ביום ראשון קיבל דיווח שנמצאו בשמים מוסתרים ליד הכניסה מחוץ למרכול. בדיקת הקב"ט גילתה, כי אחד המאבטחים היה האחרון במוצ"ש שעזב את המקום ונעל את המקום. בשיחה שערך עמו במשרדו, נשבר המאבטח והודה בגניבה. המאבטח לקח אותו לביתו ומסר לידיו עשרות בשמים שגנב בשווי של כ-5,000 שקלים.
המאבטח, בן 23, ללא עבר פלילי, נעצר לחקירה באשמת "גניבה ממעביד" ובחקירתו, בפני החוקר ולדי פבזנר, אמר "אחרי שהקופאיות עזבו את הסניף, הייתי סוגר את כל הדלתות, לוקח בשמים, מוריד מהם את הזמזם, מסתיר מתחת לחולצה ושם אותם בשולחן שנמצא מחוץ לסניף ואח"כ לוקח אותם משם". לדבריו, מעשיו נמשכו לאורך כחודש. הוא שוחרר בערבות ותיק החקירה בעניינו יועבר לפרקליטות, לשם הבאתו לדין.
אמש עצרה המשטרה גם מאבטח של המרכול "מגה" בחשד כי הוא צורך סמים. בפעילות סמים של משרד אמ"ן אשדוד, הגיעו הבלשים ביום שני למרכול ברחוב האורגים, ניגשו לעברו של המאבטח, הזדהו בפניו וביקשו ממנו להתלוות אליהם למקום צדדי. בחיפוש על גופו, מצאו בכיס מכנסיו שקית ובה 0.7 גרם סם הרואין, שהייתה צמודה לרשיון הנהיגה שלו.
המאבטח, בן 36, ללא עבר פלילי, המועסק במרכול מזה כחצי שנה, הודה כי הוא משתמש בסם מזה כשנתיים. קב"ט רשת "קו-אופ הריבוע הכחול" הוזמן למשטרה ואקדחו של המאבטח נמסר לידיו, החשוד שוחרר בערבות, לאחר שנפתח נגדו תיק בגין "החזקת סמים".

תאריך:  24/05/2005   |   עודכן:  24/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
"הפכנו למדינה שהבירוקרטיה בה הורגת כמעט כל יוזמה"    "האזרח זקוק למשרדי ממשלה נגישים, לפקידים מסבירי פנים, לניסיון אמיתי לסייע לו"    "התקציב הלאומי של מדינת ישראל בנוי על תשומות ולא על תפוקות"
רנית נחום-הלוי
כך במכתב שהועבר ליו"ר הכנסת בשם העוזר ליועמ"ש לממשלה, עו"ד וינשל    הודעת היועמ"ש לממשלה תשמש "מסננת" להחלטות הממשלה בנושא הצבת כוח זר בציר    יו"ר ועדת חו"ב מברך: ההודעה בולמת את האפשרות שהממשלה תתחייב לויתור פירוז סיני ללא בחינה משפטית
שלומי דיאז
נהגה של שרת החינוך נתפס כשהוא נוהג בכביש 1    יזומן לשימוע לפני שלילת רישיון והעמדה לדין    לבנת היתה ברכב באותה עת אך הייתה שקועה בשינה
גלית יצחק
מוטורולה השיקה טלפון סלולרי המותקן בכיסא גלגלים לשימושם של נכים משותקי גפיים    הסלולר מתאים לכיסא גלגלים מסוג 'ספיריט'    הוא מותקן בתוך משענת היד, והוא ניתן להפעלה באמצעות הוראות קוליות בשש שפות
מיכאל דבורין
הפרקליטות ביקשה היום מבית המשפט לאפשר לה לתקן את כתב האישום כך שיותר לה להוסיף אישום חמור נוסף כנגד פעילת השמאל הקיצוני: הזהרת מבוקש מפני מבצע צה"לי שנועד לעוצרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il