X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תפרסם "רשימות שחורות" של משתפי הפעולה המפרסמים באמצעות הספאמרים
▪  ▪  ▪

"תופעת הספאמרים היא מכה בקנה מידה עולמי", כך אומר מנכ"ל וואלה! אילן ישראלי, את מה שכל אדם אשר משתמש בדוא"ל ממלמל במילים אולי קצת פחות עדינות.
ישראלי הודיע, כי וואלה! מתכוונת להילחם במכה ולפעול למיגור התופעה בכל האמצעים האפשריים במישור המשפטי, החקיקתי והציבורי. בימים הקרובים תצא וואלה! בקמפיין מאסיבי שיכלול מספר פעולות כאשר הראשונה בהן היא הגשת תביעה נגד הספאמר אמיר גנס. בנוסף תפרסם וואלה! "רשימות שחורות" של מפרסמים הנותנים יד ומשתפים פעולה עם מפיצי דואר הזבל. ישראלי "קורא לספקיות האינטרנט ולפורטלים המובילים להצטרף למאבק".
מהלך זה מצטרף לתביעה שעומדת וואלה!, ספקית הוובמייל, להגיש נגד הספאמרים הסדרתיים ביניהם אמיר גנס ולתביעה שהגישה נגדו מייקרוסופט, על רקע ניסיונותיו לשלוח דואר זבל תחת הסיומות walla.com ו-walla.co.il על-ידי שימוש בשרתים ברחבי העולם. פעולות אלו של גנס וספאמרים נוספים גורמות לנזק מהותי למנויי הדוא"ל ונזק כלכלי חמור לספקיות הדואר האינטרנטי, לחסימת הודעות מייל ולהצפה של שרתים.
נסיונות "לסלק את החברה' מפיצי הספאם מהרשת כבר נעשו בעבר, גם לפני כשנתיים על-ידי שלוש הספקיות הגדולות ביותר של דוא"ל, אמריקה און ליין, מיקרוסופט ויאהו!. בצד החוקי והאכיפתי של העניין, החברות הודיעו כי בכוותנן לחלוק את נתוני המתלוננים, ולבנות תיקי הוכחות אשר יעזרו למדינה ולתובעים הממשלתיים לפצח את הפרת החוק האוסר על שליחת מיילים הנושאים כותרת של הונאה, וטקטיקות של ספאם נוספות.
זבל באוסטרליה
הרשויות באוסטרליה גם-כן החליטו להילחם ולקחת חלק במאמץ הגלובלי לאתר את מפיצי הספאם אשר נשלחים דרך "מחשבים חטופים", הידועים גם בכינוי "זומביז". מחשבים אשר נדבקים בווירוסים או ב-spyware משמשים לשליחת ספאם כך שהשולח המקורי מוסווה למעשה. היוזמה להילחם בתופעה נקראת "מבצע ספאם זומביז" ומעורבות בו למעלה מ-20 מדינות. מכתבים נשלחים ללמעלה מ-3,000 ספקי שירות אינטרנט הקוראים להם לאמץ את האמצעים המסייעים למנוע את התופעה.
בין היתר, מדובר באמצעים הכוללים חסימת פורטים נפוצים בהם משתמשים לשליחת דוא"ל, הגברת אמצעי פיקוח וזיהוי מחשבים אשר שולחים כמויות של דוא"ל ועוד.
בין המדינות השונות אשר מצטרפות למאבק בתופעה אפשר לראות את אלבניה, ארגנטינה, בלגיה, בריטניה, בולגריה, קנדה, קולומביה, קפריסין, דנמרק, גרמניה, יוון, אירלנד, יפן, דרום קוריאה, ליתואניה, מלזיה, הולנד, נורבגיה, פנמה, פרו, פולין, ספרד, שוויץ וטיוואן. גם ארה"ב הצטרפה ל-20 המדינות המשתתפות ב"מלחמה".
מומחים בתחום אבטחת המידע טוענים כי 60% מתנועת הדוא"ל, ואף למעלה מכך, הוא דוא"ל זבל - ספאם ומיליונים של דולרים מושקעים באמצעים לסנן אותם.

תאריך:  25/05/2005   |   עודכן:  25/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ההצגה המורכבת משלושה סיפורים שונים של עגנון    הביקורות מבטיחות
מירב לוי
בארגון טוענים: לפחות 17 מההרוגים היו אזרחים לא מבוקשים    43 מההרוגים המבוקשים לא היו חמושים; מתחילת האינתיפאדה נמנעת הפרקליטות הצבאית מפתיחת חקירות מצ"ח בנוגע להריגת פלשתינים מאש צה"ל
גלית יצחק
רופאי בית החולים החליטו לפתוח היום בשביתת מחאה על תקיפת רופא ממחלקת ילדים בידי אם לתינוקת אשר לא היתה מרוצה מאופן הטיפול של הרופאים    הוגשה תלונה נגד האישה    לפני 10 ימים הותקף רופא מבי"ח אסף הרופא ע"י בן משפחה שהתלונן שאביו לא מקבל טיפול במהירות הרצויה
מירב לוי
תוכנית הלימודים נבנתה עבור החובלים על בסיס מתכונת החוג ללימודים רב-תחומיים במשך שנתיים    התוכנית תכלול קורסים במדעי המדינה, בכלכלה ומנהל, בתחבורה וספנות וקורסים כלליים נוספים
מחלקה ראשונה
האומנים, המפעילים והמדריכים, המשתתפים באירוע, תורמים מזמנם וממקצועיותם חינם אין כסף למען האירוע, שכל תכליתו נתינה לזולת וקבלת האחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il