איגוד המפרסמים בחר בגידי גולדפינגר, הבעלים והמנכ"ל של רשת האופנה לי-קופר בישראל, כאיש השיווק של חודש מאי 2005.
לדברי גולדפינגר, הייחוד של החברה היא העובדה שהיא לא קונה את הקולקציה מהחברה-האם, אלא משלמת תמלוגים לחברה תמורת הזכות לייצר קולקציה בעצמה. "זה מאפשר להגיע להתאמה מושלמת לצרכיו של הצרכן הישראלי, השונים מאלה של צרכנים באירופה, וגם למכור את המוצרים ב-40%-30% יותר בזול מאלה של היבואנים האחרים".
גולדפינגר הוא בעל הזיכיון לאופנת לי-קופר מאז 1995. בשנת 2001 מיצבה החברה את עצמה כחברת ג'ינס ומאז פתחה 37 חנויות ברחבי הארץ.
בשנת 2004 קיבלה החברה את הזיכיון לפעול גם בסרביה, רומניה, אוקראינה וצרפת.
גולדפינגר, 46, בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, קנה את החברה בשלבים וכיום היא בבעלותו המלאה. בעבר היה הבעלים של חברת כלל טיים לשיווק שעונים ומנהל מכירות בחברת טנגו (ליוויס).