X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שיעור הבלתי מועסקים ירד ל-9.1%, כ-245 אלף בלתי מועסקים, לעומת רמה של 9.8% ברבעון הרביעי של 2004
▪  ▪  ▪

ירידה חדה בשיעור האבטלה ברבעון הראשון של 2005. שיעור הבלתי מועסקים ירד ל-9.1%, כ-245 אלף בלתי מועסקים, לעומת רמה של 9.8% ברבעון הרביעי של 2004. כך עולה (יום ד', 25.5.05) מסקר כוח אדם לרבע הראשון של שנת 2005 שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
נתונים מנוכי עונתיות
ברבע הראשון של שנת 2005 היה מספר השייכים לכוח העבודה האזרחי 2.694 מיליון נפש, מהם 2.449 מיליון מועסקים ו-245 אלף בלתי מועסקים.
אחוז השייכים לכוח העבודה האזרחי ברבע הראשון של 2005 היה 54.7%, לעומת 54.6% ברבע הקודם. אחוז השייכים לכוח העבודה האזרחי בקרב הגברים היה 60.3%, בדומה לרבע הקודם, ובקרב הנשים - 49.4%, לעומת 49.2% ברבע הקודם.
בכוח העבודה האזרחי היה שיעור הגברים הבלתי מועסקים 8.5% (לעומת 9.0% ברבע הקודם), ושיעור הנשים הבלתי מועסקות היה 9.7% (לעומת 10.8% ברבע הקודם).
יוזכר, כי בלתי מועסקים הם אנשים שלא עבדו אפילו שעה אחת בשבוע הקובע וחיפשו עבודה באופן פעיל בארבעת השבועות האחרונים שקדמו לו, על-ידי רישום בלשכות העבודה, על-ידי פנייה אישית או בכתב, למעסיק וכו', והיה באפשרותם להתחיל לעבוד בשבוע הקובע, אילו הוצעה להם עבודה מתאימה.
נתניהו: הוכחה להצלחת מדיניות הממשלה
שר האוצר, בנימין נתניהו, התייחס לנתונים ואמר: "הנתונים משקפים את הצלחתה של המדיניות הכלכלית של הממשלה. מאז יושמה לפני שנתיים ישנה ירידה עקבית והדרגתית בשיעור האבטלה בישראל. הנתונים מלמדים גם על גידול ניכר במספר המועסקים ובעיקר במעבר ממשרות חלקיות למלאות בדיוק כפי שאמרנו שיקרה. פירות הצמיחה מחלחלים לשוק העבודה, מקטינים את האבטלה ומשפרים את מצבן של השכבות החלשות".
נתניהו הוסיף: "הנתונים המעודדים מסמנים שאנו בכיוון הנכון. המשך מדיניות נחושה ועקבית של ריסון תקציבי, רפורמות מבניות והפחתות מיסים".

תאריך:  25/05/2005   |   עודכן:  25/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
החברה דורשת מבית המשפט העליון כי יורה על הפסקת העבודות וטוענת כי המשך העבודות יביא לקביעת עובדות בשטח אשר ייתרו את הצורך בדיון בעתירה העיקרית כנגד עצם הבנייה הנרחבת בניצן    בשטח: 2 פעילי מגמה ירוקה נעצרו היום כשניסו להפריע לעבודות הנערכות במקום
רנית נחום-הלוי
זאת בתגובה לסירובו של שר הביטחון להיפגש עם תושבי שא-נור וחומש בצפון השומרון    מופז החליט להסתפק בפגישה עם מזכירות הישובים בלבד    מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן נהדף על-ידי קומץ מפגינים כאשר ביקש לבקר בישובים בגוש קטיף
הדר פרבר
דוח אמנסטי מצביע על מקרים רבים בהם מוצאים בני אדם להורג על הפשעים שאינם אלימים ולמעשה משתמשת מערכת המשפט בגזר דין מוות גם במקרים של הונאה במסים וכיוצ"ב, מלבד פשעים המעורבים בסמים ופשעים אחרים
הדר פרבר
מכונית תופת התפוצצה במדריד לאחר שהתקבלה שיחת אזהרה מהמחתרת הבאסקית    18 פצועים קל
מירב לוי
"סלקט טורס" תתחיל להפעיל בספטמבר השנה טיסה שבועית בקו ורשה-אילת    משרד התיירות: צפוי גידול של 60% במספר התיירים מפולין לארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il