X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היועץ המשפטי לממשלה אישר לרשות הגבלים עסקיים להפעיל תוכנית חסינות ייחודית לעבירות קרטל; על-פי התוכנית החדשה, תעניק רשות ההגבלים העסקיים חסינות מלאה ואוטומטית מפני העמדה לדין לחבר קרטל, שיהיה הראשון שפונה אל הרשות ומוסר לה את כל המידע המצוי בידו בקשר עם הקרטל
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה אישר לרשות הגבלים עסקיים להפעיל תוכנית חסינות ייחודית לעבירות קרטל. על-פי התוכנית החדשה, תעניק רשות ההגבלים העסקיים חסינות מלאה ואוטומטית מפני העמדה לדין לחבר קרטל, שיהיה הראשון שפונה אל הרשות ומוסר לה את כל המידע המצוי בידו בקשר עם הקרטל שהוא חבר בו.
לצורך בחינת התוכנית הקים משרד המשפטים ועדה מיוחדת וצוות מלווה. כמו כן התקבלו הערות לתוכנית מרשויות תחרות זרות, ובהן: משרד המשפטים האמריקני והנציבות האירופית.
התוכנית מאפשרת פנייה גם של חברה לקבלת חסינות ולא רק מנהלים. במקרה כזה יהנו מחסינות גם כל עובדי ומנהלי החברה הפונה (למעט במקרה של חוסר שיתוף פעולה). התוכנית, אשר נועדה לעבירות קרטל ותיאום מכרזים בלבד, מותנית בשיתוף פעולה מלא עם הרשות. על-פי התוכנית, לא תינתן חסינות למי שהוא מנהיג מובהק של הקרטל.
היועצת המשפטית של הרשות מיכל הלפרין מסרה: "אנו רואים חשיבות עצומה בהשקתה של תוכנית החסינות של הרשות. תוכניות חסינות דומות מקובלות בעולם כולו. אימוץ תוכנית חסינות גם בישראל יעמיד את ישראל בשורה אחת עם הכלכלות המפותחות וייצור תנופה במאבק של רשות ההגבלים העסקיים למניעת קרטלים ולתפיסתם".
הממונה על ההגבלים העסקיים מסר: המאבק בקרטלים אינו עניין חולף אלא מאבק קבוע ומתמשך. אישור תוכנית החסינות הוא צעד חשוב משום שכיום מבטאת מדינת ישראל את המסר אותו נושאת רשות ההגבלים העסקיים: אין ולא תהיה סובלנות כלפי קרטלים הפוגעים בכיסו של הצרכן הישראלי.
תוכנית החסינות גובשה על-ידי צוות בראשות עו"ד שרון קיסר, סגנית היועצת המשפטית של הרשות לעניינים פליליים ועו"ד אורנה גלבשטיין ממחלקת חקירות.

תאריך:  26/05/2005   |   עודכן:  26/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
בג"צ הוציא היום צו על תנאי והורה למדינה לנמק מדוע לא תספק מיטה לכל אסיר
הדר פרבר
סוג חדש של איום באינטרנט במקום הווירוסים הנפוצים: נועלים לכם את המסמכים ודורשים דמי כופר עבור קוד לשחרורם
גלית יצחק
אנשים רבים הנתקלים בבעיה רפואית מעדיפים לפנות לרופא נוסף כדי לקבל חוות דעת שניה, אך המידע הנוסף גורם לבלבול רב    פרופ' סמריו חייצ'יק מציין 10 שאלות שכדאי לשאול את הרופא
מירב לוי, שלומי דיאז
הערב אמורה להתקיים ההילולה המסורתית של ל"ג בעומר בהשתתפות אלפי אנשים; צו הסגירה ניתן בעקבות ליקויי בטיחות רבים במקום; ממשטרת מרחב הגליל נמסר כי תסייע למועצה להוציא אנשים ממתחם הקבר
כתבי ספורט 5
קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, לא מאמין עדיין, כמו העולם כולו, שליברפול היא אלופת אירופה    רפא בניטז הנרגש: "אין לי מילים כדי לבטא את מה שאני מרגיש"    מאלדיני: "אנחנו יוצאים מהמשחק בראש מורם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il