X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נשלחו למעצר בית לדברי המשטרה יש תשתית להעמיד לדין התגלתה פריצה למחשבי חברה ביטחונית המייצרת משדרים למטוסים ולמז"לטים
▪  ▪  ▪

בית משפט השלום בתל אביב שיחרר (יום ב', 30.5.05) למעצר בית בן תשעה ימים, בהסכמת המשטרה, חלק מהחשודים שנעצרו בחשד למעורבות בפרשת הסוס הטרויאני.
המשוחררים הם בכירי החברות החשודות בהזמנת מידע סודי מהמתחרות: אבנר קז, אריק סיני, אור שחר ועוזי מור מחברת "וולוו", יורם כהן, מנכ"ל חברת "המפעיל", וכתריאל מוריה, סמנכ"ל הכספים של חברת "יס".
ביום א' שוחררו למעצר בית אנשי סלקום ופלאפון. במקביל הוארך בארבעה ימים מעצרם של רוני ברהום ממשרד החקירות "מודיעין אזרחי" ויצחק דקל ממשרד "קרוכמל חקירות".
כפי שדיווחנו כאן, במשטרה טוענים כי יש תשתית ראייתית להעמדה לדין של כל החוקרים הפרטיים. עתה מנסים במשטרה לאסוף את אותה תשתית על מנהלים ובכירים בחברות שעל-פי החשד קיבלו את המידע על המתחרים.
הבוקר דחה בית המשפט המחוזי ערר שהגישו שישה מנהלים ועובדים במשרד החקירות "מודיעין אזרחי", החשודים במעורבות בפרשה, על הארכת מעצרם. השישה: מנכ"ל מחלק החקירות בחברה יצחק רט, והעובדים אייל אברמוביץ', אסף זלוטובסקי, זאב גורדון, גיא שמר וחיים זיסמן, טוענים כי אין הצדקה להשאירם במעצר כפי שנקבע, עד יום חמישי הקרוב. המשטרה התנגדה לשחרור בטענה כי זה ישבש מהלכי חקירה.
השופט ח'אלד כבוב קיבל את עמדת המשטרה ואת הטענה שיש חומר חקירה שממנו עולה חשד שחברות נוספות נפלו קורבן למעשיהם של החשודים. כבוב אמר, כי אומנם לא מדובר בחברות גדולות, אך הוסיף: "בית המשפט אינו יכול להמעיט מחומרת המעשים".
נודע, כי בידי המשטרה רשימה של כ-20 חברות חדשות שהתגלה כי נעשתה פריצה למחשבים שלהן. המשטרה בודקת את המידע. בנוסף עולה חשד, כי בנוסף לעיתון גלובס, גם העיתון דה מרקר סבל מריגול תעשייתי.
אחר-הצהריים אף הועלה חשד, כי התוכנה סייעה לפריצה למחשבי חברה ביטחונית העוסקת בין היתר בייצור מז"לטים. נודע, כי בידי החוקרים מידע ממשי אם כי המידע שנגנב אינו ביטחוני.
המדובר במחשבי חברת IMC, המייצרת משדרים למטוסים ולמז"לטים. החומר שהוצא על-פי החשד ממחשביה הוא בעיקרו כלכלי.
גורם משטרתי הוסיף כי בבדיקה שנערכה במחשבי העיתון דה מרקר לא נמצא סוס טרויאני. החוקרים בדקו מחשבים אישיים של עורכים וכתבים במערכת.
יצויין, כי אחר ההצהריים נעצר עובד נוסף של חברת מודיעין אזרחי והוא יובא לבית המשפט להארכת מעצר.

תאריך:  30/05/2005   |   עודכן:  09/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
"אלת הים" - משט יאכטות תחרותי לנשים בלבד, מרימה עוגן ופותחת לראשונה במסורת של הפלגות אתגריות לנשים - כל שנה מנמל אחר בעולם
מיכאל דבורין
זאת לעומת רווח נקי של 21 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד; בגזית מסבירים כי שינוי התקינה החשבונאית (תקן 19 - מיסים על הכנסה), הוא שגרם לחברה הוצאה חד-פעמית בסך של 56.5 מיליון ש"ח ויישומו הוא שהוביל להפסד ברבעון
מיכאל דבורין
בתום התמחרות מקוונת שארכה כ-4.5 שעות ואשר במהלכה הוגשו מעל 40 הצעות, בחרה ועדת המכרזים המרכזית לנושא טכנולוגיה במינהל הרכש הממשלתי בברק; במנהל הרכש מתגאים: תהיה הוזלה של 50% מהעלויות
שלומי דיאז
משטרת חיפה עצרה את ניקולא בונר, תושב העיר, בן 32, בחשד כי רצח 4 בני אדם ושרף את גופותיהם    שלוש מהקורבנות היו חסרי בית כמוהו, אשר לעיתים לנו איתו במחסנים וגינות ציבוריות    המניע - ככל הנראה סכסוך רגעי
הדר פרבר
לדברי רדיו פיונג יאנג תופסת רייס את מקומו של בוש בשלטון    רייס הפכה למטרה לחמתה של פיונג יאנג עוד בינואר, כשכינתה את חצי האי הצפוני "מרחב של רודנות". בצפון דרשו שוב ושוב התנצלות על ההערכה בתנאי לחזרתה של המדינה הקומוניסטית לשולחן המו"מ בנושא הגרעין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il