X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עשרות אלפי בני אדם נספו בטח שאירע ב-4.6.1989 במהלך הפגנה שארגנו סטודנטים; ברחבי העולם יצוין הטבח בקריאה הלפירד מהמפלגה הקומוניסטית הסינית
▪  ▪  ▪

העיתון "אפוק טיימס ישראל" יקיים ביום שישי הקרוב (3.6.05) עצרת לציון יום השנה ה-16 לטבח הסטודנטים בכיכר טיאננמן.
עשרות אלפי בני אדם נספו בטבח בכיכר טיאנאנמן בבייג'ינג, ב-4 ביוני 1989, במהלך הפגנה שארגנו מנהיגי הסטודנטים, בדרישה מהמפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס) להשתנות ולכבד ערכים של זכויות אדם ודמוקרטיה.
המשמרת תיערך בשעה 11:00 בבוקר, מול שגרירות סין ברחוב בן יהודה 222 בתל-אביב. משתתפי המשמרת מבקשים לזכור ולהזכיר את טבח הסטודנטים בכיכר.
לפני 16 שנה קראו מיליוני בני אדם למפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס) להיפתח ולהשתנות. היום מבין רובו של הציבור בסין ובעולם, כי המפלגה הקומוניסטית הסינית איננה יכולה עוד לשנות את טבעה. יום השנה ה-16 לטבח יצוין ברחבי העולם בקריאה משותפת: להיפרד מהמפלגה הקומוניסטית הסינית.
העיתון "אפוק טיימס" פרסם בתחילת השנה סדרת מאמרים בנושא. הסדרה, המכונה "9 הדיונים" חושפת את האמת על המפלגה הקומוניסטית הסינית (מק"ס), שרצחה מיום היווסדה בסין כ-80 מיליון בני אדם.
מהעיתון נמסר, כי הציבור הסיני המזועזע הגיב בגל המוני של פרישות והתנערויות מהמק"ס. בימים אלה הגיע קצב ההתנערויות לכ-20,000 פורשים חדשים מדי יום. מאז תחילת השנה הצהירו באופן פומבי כ-2 מיליון סינים על התנערותם מהמפלגה. רבים רואים במגמות האחרונות את תחילת קריסתה של המפלגה הקומוניסטית בסין.
המשתתפים במשמרת יניפו כרזות בנוסח "זוכרים את טבח הסטודנטים בכיכר טיאנאנמן", ו-"נפרדים מהמפלגה הקומוניסטית הסינית". במשמרת ישאו דברים ראשי אפוק טיימס ישראל, ונציגי ארגונים וזרמים שונים.
אפוק טיימס ישראל
העיתון אפוק טיימס נוסד בשנת 2000 בארה"ב על-ידי אזרחים אמריקנים ממוצא סיני. העיתון ניזון מכתבות וממידע פנימי שהגיע לאמריקה מתוך סין, על-ידי צוות של כ-20 כתבים בסין, שסיכנו את נפשם על-מנת להוציא לאור את המידע. במשך מספר חודשים הצליח העיתון לפרסם באמריקה, בשפה הסינית, מידע שהמשטר הקומוניסטי של סין הצליח עד אז להסתיר מהציבור, באמצעות מנגנון אדיר של שליטה על אמצעי התקשורת בסין ומחוצה לו.
באמצע שנת 2000, בלילה אחד, נעצרו כל 20 הכתבים של העיתון אפוק טיימס בסין. היה זה רגע המבחן הגדול ביותר של העיתון, אולם הוא הצליח להתגבר עליו. העיתון הקים מערך חלופי של כתבים, והמשיך להתפרסם כרגיל.
היום מתפרסם העיתון אפוק טיימס בארה"ב, בקנדה, ברוב מדינות אירופה, בישראל ובאסיה. העיתון מפרסם כ-1,200,000 גיליונות מדי שבוע, בשפות סינית, אנגלית, ספרדית, גרמנית, צרפתית ועוד.
בישראל יוצא העיתון אפוק טיימס לאור בשפה הסינית כבר למעלה משנה, ב-4,500 עותקים. לאחרונה הכריזה הנהלת העיתון בישראל על כוונתה להוציא את העיתון גם בעברית, ב-20,0000 עותקים. בחודשים הקרובים יושק אתר האינטרנט של העיתון בעברית, ומיד לאחר מכן, ייצא לאור הגיליון הראשון.
אתר אפוק טיימס באנגלית [קישור]
תאריך:  31/05/2005   |   עודכן:  31/05/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
לאחר המעשה הסגיר עצמו למשטרה    היום יובא להארכת מעצר    לפני חודש עזבה האישה את בעלה לאחר שאיים לפגוע בה    מעצרו הוארך
יפעת גדות
מחקירת מסמכים של חברות הטבק עולה כי החברות בדקו מה יגרום לנשים לרצות לעשן    שקלו להכניס חומרים מדכאי תיאבון לסיגריות כדי שיוכלו לקדם את מכירתן כמוצרים השומרים על המשקל
הדר פרבר
שר החוץ הגרוזיני אמר כי אמנה משותפת תפתח ככל הנראה את הדרך להזדמנויות חדשות במערכת היחסים הבילטרית, וזאת על סמך החלטתה של רוסיה לסגת מהטריטוריה הגרוזינית
יפעת גדות
בראש המכון לחקר הציונות על שם חיים ויצמן, ארגנה את הכנס הבינלאומי על מאה שנות ציונות, היתה ממייסדי מרכז יצחק רבין, מכהנת כנשיאת קרן הזיכרון לתרבות יהודית בארה"ב, ועוד
רנית נחום-הלוי
כך לדברי ראש מפלג עבירות מחשב, סנ"צ מאיר זוהר בדיון שהתקיים בוועדת הכלכלה של הכנסת    חברי כנסת קוראים להגברת הפיקוח על מחשבי הח"כים במשכן    ח"כ יעקב מרגי: הפקרת מחשבי הכנסת יש בה משום פגיעה בחיי אדם    דובר הכנסת מרגיע: אנו מפיצים כללי אבטחה שוטפים לח"כים, אנו ערוכים ומעודכנים אך אין סגירה הרמטית של אפשרות חדירת 'סוס טרויאני'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il