X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההפגנות ימשכו עד שידור 'מבט' בשעה 21:00 יו"ר מועצת יש"ע קורא לפטר את חיים יבין ממגיש 'מבט' לטענתו הסדרה "ארץ המתנחלים" בבימויו מציגה דעות שמאליות שלא תואמות את האובייקטיביות הנדרשת
▪  ▪  ▪

החלו ההפגנות מול בניין רשות השידור ברוממה-ירושלים בדרישה להדיח את חיים יבין מהגשת מהדורת 'מבט'. זאת בעקבות הקרנת הסדרה "ארץ המתנחלים", בבימוי יבין אשר תעלה הערב לאקרנים בערוץ 2.
המפגינים שורקים במשרוקיות ונושאים שלטים עליהם נכתב, "השמאל הקיצוני השתלט על רוממה"; "יבין, כסא המגיש לא ראוי לך"; "די להסתה"; "די לשתיקת האתרוגים"; "להדיח את מר טלוויזיה". ההפגנות יימשכו עד שידור מהדורת מבט בשעה 21:00.
עשרות המפגינים מול בניין רשות השידור דיווחו כי במשך שעה ארוכה נופף להם יבין לשלום מחלון הבניין.
במקביל, פנה היום (ג', 31.5.05) יו"ר מועצת יש"ע, בנצי ליברמן לממלא מקום מנכ"ל רשות השידור בתביעה כי יבין יחדל מלהגיש את מהדורת מבט, זאת בשל דעותיו השמאליות החד-צדדיות, כך לטענתו, כפי שהוצגו בתוכניתו "ארץ המתנחלים".
"העובדה כי גם ברשות השידור הביעו תמיהה על כי מגיש מהדורת 'מבט' בערוץ הממלכתי מציג דעות שמאליות מובהקות שאינן תואמות את האוביקטיביות הנדרשת, רק מחזקת תביעה זו. במועצת יש"ע מדגישים, כי דווקא בתקופה של מתחים חשוב כי מגיש 'מבט' ישקף את מגוון הדעות ללא נגיעה אישית", דברי ליברמן.
"ארץ המתנחלים" עולה הערב
הסדרה הדוקומנטרית המדוברת ומעוררת המחלוקת "ארץ המתנחלים" המתעדת את ההתנחלויות והמתנחלים בבימויו של יבין תעלה הערב (יום ג') בערוץ 2. הסדרה בת 5 הפרקים בני 55 דקות כל אחד צולמה במהלך השנתיים האחרונות.
ארץ המתנחלים" עשויה במתכונת של יומן אישי, כאשר יבין משוטט עם מצלמתו במאחזים, ביישובי השומרון, יהודה, חבל בנימין ועזה, בכפרים הפלשתינים, בחברון, חאן יונס, קלקיליה, בעיירות, במחסומים, משוחח עם האנשים בשטח, ושומע על פחדיהם ומצוקותיהם.
הסדרה המדוברת הצליחה לעורר לא מעט מחלוקות, כאשר ציבור המתנחלים נקרא שלא לשתף פעולה עם הסדרה מחשש לאי אובייקטיביות ולשמאלניות יתר. כבר היום דורשת מפלגת האיחוד הלאומי מיבין לטשטש את פני הילדים שראיין בסדרה, מתוקף האמנה הבינלאומית לזכויות הילד.
בעקבות פניית פרקליטי התנועה, עו"ד עמיקם הדר וחדוה שפירא, ניאות יבין לטשטש את פני הילדים בפרומו לסדרה. בתנועה לא מסתפקים ומציעים להורי הילדים לפנות המשטרה ולהגיש תלונה במשטרה על איסור חשיפתם בפהרסיה. בתנועה מודיעים, כי במידה ויתגלה כי פני ילדים נוספים לא טושטשו בכוונתם לפנות לערכות משפטיות. עוד טוענים בתנועה, כי הגיעו חומרים חסויים לידי יבין האסורים לעיון אפילו לעיני סניגורי הקטינים.
במכתב ששגרה האגודה לזכויות האזרח לדעת למנכ"ל הרשות השניה מוטי שקלאר, נטען כי הסדרה שהפיק יבין עבור "טלעד", היא משדר תעמולה במסווה של סרט תעודה. לטענת האגודה, מצויה בידה פנייתו לרשות של דובר גוש קטיף, ערן שטרנברג, בה מואשם יבין בשימוש בטענות שווא לשכנוע תושבי הגוש להתראיין לסדרה. התושבים הוטעו להאמין כי שטרנברג אינו מתנגד לשיתופם בסדרה. שקלאר הגיב בעבר לתלונות בהבטחה כי "מדובר בסדרה שתהייה שקולה ומאוזנת, כפי שראוי למשדר מורכב ורב פנים כמו זה ... ".

תאריך:  31/05/2005   |   עודכן:  31/05/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הכנסות החברה ממכירת חשמל עלו ברבעון הראשון ביותר מ-12%    הוצאות החברה לרכישות דלקים הסתכמו בכ-1,571 מיליארד ש"ח
רנית נחום-הלוי
כך עולה מדוח מחלקת חקירות ותביעות של המשטרה שהוצג לעיון ועדת החוקה של הכנסת    בדוח מוטחת ביקורת על משטרת מחוז ת"א: "נערכה סגירה גורפת וללא הבחנה של תיקים מסוג עוון ופשע"
גלית יצחק
פסיכיאטרים מהפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון פיתחו דגם חדשני להתערבות נפשית במשבר טראומטי בעת פינוי גוש קטיף
שלומי דיאז
מנכ"ל תמי 4 תושאל: האם ידע על ריגול נגד מי עדן    מידע על חברת טמבור הועתק על-פי החשד מצד גורמים בשליחות אוניברקול    אנשי אמדוקס נחקרו האם ריגלו אחר כתבת עיתון גלובס    מנכ"ל הום סנטר יצטרך להשיב האם ריגלו אחרי אייס    מנכ"ל דובק טוען כי הם נפגעו
ארי סירקין
בג"צ דחה עתירה שהוגשה להורות לראש הממשלה לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו, כדי למנוע הוצאתם להורג של פלשתינים משתפי פעולה עם ישראל, אשר הרשות הפלשתינית דנה אותם למוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il