X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדיקה גופנית חסרת תקדים עברו היום חברי תא כתום אשר ביקשו להיכנס למשכן ולהיפגש עם ח"כ איוב קרא בנות נדרשו להוריד חולצתן וסגן יו"ר התא נכנס כשגופיה לגופו לאחר שחולצתו הוחרמה ח"כ איוב: אגיש תלונה ליו"ר הכנסת
▪  ▪  ▪

הבהלה מהצבע הכתום אינה יודעת גבולות. אנשי משמר הכנסת מנעו היום (ד', 1.6.05) מפעילי 'תא כתום' להיכנס למשכן כשהם נושאים בתיקם דגל ישראל.
    חברי התא, סטונדטים וסטודנטיות, הוזמנו לביקור אצל ח"כ איוב קרא מהליכוד. כשנשאלו מדוע אינם יכולים להכניס את הדגל בגודל 40
  • 40 שברשותם, הם נענו: "הדגל מהווה פרובוקציה".
"לאיזו דרגה של דמוקרטיה הגענו בשם "עגל הזהב" של ההינתקות"? תמה לירון זיידן, סגן תא כתום וסטודנט חילוני מאוניברסיטת תל אביב, "זוהי הסרת כל רסן מוסרי בכל הקשור למתנגדי ההינתקות, אין אותה הסרת רסן לגבי אחרים, למרות שאנחנו לא מפלגתיים ולא משיחיים".
מלבד כל זאת, "זכו" האורחים לבדיקה קפדנית ויוצאת דופן בכניסתם למשכן. מלבד הבדיקה השגרתית הנהוגה: העברת התיק במשקף חפצים ובדיקה ב"שער המגנטי", נכנסו חברי התא לחדר צדדי ועברו בדיקה גופנית. את הסטודנטיות בדקה קצינת משמר כנסת, כאשר שתיים מהבנות נדרשו להוריד את חולצתן ואחרת התבקשה להסיר את נעליה.
גם הבנים עברו בדיקה דומה. זיידן נכנס למשכן הכנסת כשעל גופו גופיה כחולה בלבד - לבוש שאינו הולם כלל את יושבי הבית. את החולצה הכתומה שלבש, החרימו אנשי משמר הכנסת ועל-כן נאלץ להסתפק בגופיה שלגופו. אילת שיבר, סטודנטית למדעי המדינה ותקשורת באשקלון סיפרה, כי בביקור אחר שעשתה לא עברה בדיקה כל כך קפדנית.
המארח, ח"כ קרא זעם על אופן קבלת האורחים ומסר, כי בכוונתו להגיש תלונה ליו"ר הכנסת. "בכוונתי להגיש תלונה ליו"ר הכנסת על ההתנהגות המבזה כלפי סטודנטים וסטודנטיות, מלחי הארץ, שקיבלו יחס מחפיר בכניסתם למשכן רק בשל זהותם לתא הכתום. אני מבקש להעמיד לביקורת את האחראים שבדקו את הסטודנטים בצורה מגעילה ומקוממת".
נציין, כי נבצר מהאורחים לנוע בחופשיות בשטח משכן הכנסת, והם נדרשו להיות בלשכת ח"כ קרא ותחת פיקוחו. במהלך מסיבת העיתונאים שקיימו, הסתובב קצין משמר הכנסת מחוץ ללשכה וזה עוכב אחר כל צעדיהם. בשעת הצהריים יתקיים במליאת הכנסת דיון, ביוזמת ח"כ קרא, על שביתת הרעב שנקטו חברי התא בהפגנתם נגד יישום תוכנית ההינתקות. בשלב זה טרם ידוע אם החברים יזכו להתארח ביציע המליאה, כמקובל.
תקרית מביכה נוספת התרחשה במשכן הכנסת לפני כשבועיים, כאשר אנשי משמר הכנסת מנעו ממשלחת של פרלמנטרים הודיים להכניס למשכן צעיפים כתומים [כצבע מפלגתם וכסמל למזל ר.נ.ה] משום שסברו שמדובר באמצעי תעמולה של מתנגדי ההינתקות.
דובר הכנסת, גיורא פורדס, מסר ל-Nfc בתגובה, כי קציני הכנסת נעלבו מהתנהגותם הפרובוקטיבית של הסטודנטים בכניסה למשכן, וביקשו לוודא כי הסטודנטים לא יעשו פרובקציות ביום שראש הממשלה והשרים נמצאים במשכן הכנסת.
הוא ציין עוד, כי הדגל עוכב בעמדת השמירה עד ליציאתם, מכיוון שכשנשאלו מה בכוונתם לעשות עימו הם אמרו שהם עוד לא יודעים, ותשובה זו לא מצאה חן בעיני השומרים, אשר חשדו שוב כי בכוונתם לעורר פרובקציות.

תאריך:  01/06/2005   |   עודכן:  01/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הטקס באוניברסיטת בר-אילן הערב    מופע לזכרו של אהוד מנור בהשתתפות אומנים; נורית הירש, חנן יובל, הפרברים ואחרים
מירב לוי
השר אולמרט שמונה לעמוד בראש הצוות הממשלתי מינה את שלום גולדשטיין, לשעבר יועץ ראש עיריית ירושלים לענייני ערבים, לתאום וריכוז עבודת המטה הממשלתית
הדר פרבר
תבצע בבזק פרויקט שדרוג למערכת מרש"מ - מערכת לניהול רשת התקשורת על בסיס גיאוגרפי
גלית יצחק
פרופ' רנה זייצוב נפטרה אתמול    הלוויתה תערך מחר בשעה 15:00    פרופ' זייצוב החלה את התמחותה באונקולוגיית ילדים ב-1959 בארה"ב והחל מאותו זמן הקדישה את כל חייה להקמת מערך האונקולוגיה הפדיאטרית בארץ
רנית נחום-הלוי
שר האוצר הסביר מעל בימת המליאה, כי מטרת הרפורמה היא לבסס מבנה תחרותי בשוקי ההון והכספים בישראל    יו"ר הקואליציה: התמיכה הרחבה ברפורמה מעודדת כי יעשה מאמץ להשלים החקיקה עוד בכנס הקיץ הנוכחי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il