X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בהסכם נקבע כי הפעילות שתירכש תכלול את עיסקי האאוטסורסינג של dsIT, לאחר רה-ארגון שתבצע החברה
▪  ▪  ▪

חברת טלדור הודיעה היום (ד', 1.6.05) כי חתמה על מזכר עקרונות עם בעלי המניות של חברת dsIT לרכישת החברה תמורת 6 מיליון דולר. נזכיר כי טלדור סיימה את הרבעון הראשון השנה עם הכנסות בסך של כ-126 מיליון ש"ח, גידול של כ-16% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ורווח נקי של כ-1.9 מיליון ש"ח, גידול של כ-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הפעילות שתירכש תכלול את עיסקי האאוטסורסינג של dsIT, לאחר רה-ארגון שתבצע המוכרת ואשר תפריד פעילות זו מפעילות הפתרונות של החברה, שתועבר לחברה חדשה בבעלות בעלי המניות הנוכחיים של dsIT.
dsIT התמחתה במתן פתרונות בתחום הבנקאי ובאספקת מערכות זמן אמת ומערכות משובצות מחשב למגזר האזרחי והצבאי. טלדור תרכוש את פעילות האאוטסורסינג של החברה המהווה מרכיב מרכזי בפעילות dsIT.
קבוצת טלדור הינה אחד מבתי התוכנה ופתרונות המחשוב הגדולים בתעשיית ה-IT בישראל. מאז נרכשה השליטה בחברה על-ידי חברת ההשקעות DBSI, אימצה הקבוצה מדיניות צמיחה המתבססת על גידול פנימי ורכישת חברות ופעילויות בתחומי המיקוד של הקבוצה.
בין הרכישות שביצעה הקבוצה: 51% מהבעלות על טלדור תקשורת (לשעבר מוטורולה מערכות מידע), רכישת מלוא הבעלות באלדור, רכישת פעילויות אדאנת תקשורת, רכישת פעילות תקשורת הנתונים של לידקום, רכישת חברת פתרון ופעילות סאפ ווייב בתחום ה-SAP ורכישת חברה מקבוצת סלע בתחום האאוטסורסינג.
אשר בהרב, נשיא חברת טלדור מסר כי הרכישה המתוכננת של פעילות האאוטסורסינג של dsIT הינה שלב נוסף במימוש מדיניות החברה להרחבת פעילותה בתחומי המיקוד של הקבוצה. בהרב הוסיף כי רכישת dsIT תבסס את קבוצת טלדור כספק מוביל של פתרונות תוכנה במגזר הפיננסי ופתרונות זמן אמת במגזר הצבאי.
יעקב נוי, שישמש כמנכ"ל החברה החדשה של dsIT, אליה תועבר פעילות הפתרונות של החברה מסר כי המכירה המתוכננת של פעילות האאוטסורסינג לטלדור והתמקדות בפתרונות החברה, בעיקר בתחום הבטחוני, תהפוך את החברה לממוקדת פתרונות עם פוטנציאל רב לצמיחה מהירה, בעיקר בשוק הבינלאומי.

תאריך:  01/06/2005   |   עודכן:  01/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
על-פי תנאי העסקה, שתבוצע בהחלפת מניות, תנפיק סלטי שמיר 400 אלף מניות, במחיר של 6 שקל למניה, למטבל אבוקדו; העסקה צפויה לשקף לסלטי שמיר שווי של כ-40 מיליון ש"ח, לעומת שווי של 8 מיליון ש"ח בעת רכישת השליטה בחברה לפני כשנה
מירב לוי
בימים הקרובים תתפרסם מודעה ובה תנאי הסף להצגת מועמדות
גלית יצחק
הצעירים הגיעו למרפאה ואחד מהם שאל את הרופא האם טיפל כבר באחותו    הרופא נבהל מהצעיר והורה לו לצאת מהחדר    כעבור כרבע שעה חזרו השניים ותקפו את הרופא באגרופים בידיו ובפניו    ההסתדרות הרפואית הורתה לסגור את המרפאה עד מחר בבוקר
רועי בן ארצי
יועצת התקשורת של עיריית גבעתיים, עמית רייכר, עולה לנו כ-30,000 ש"ח ומעלה מדי חודש, למרות הוראה מפורשת של מנכ"ל משרד הפנים שיש להימנע מהעסקת יועץ חיצוני לתפקיד יחסי ציבור ודוברות ולמרות שלא נערך מכרז לתפקיד    רייכר: "החשבונית שאני מגישה חתומה ע"פ דרישת החוק"
מחלקה ראשונה
השיר הוא דואט במרוקנית ועברית שבו מארח שושן את ברי סחרוף והשניים שרים במקצב אופייני וביכולתו של שושן לטבל את המוסיקה המרוקנית במקצבים פראיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il