X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיסקת שיא בענף הנכסים המניבים - דמי שכירות של 245 מיליון דולר ל-25 שנה
▪  ▪  ▪

חברת אסותא מרכזים רפואיים החליטה להגדיל ב-41% את שטח המגדל הרפואי ברחוב הברזל, רמת החי"ל, שתשכור מעוגן נדל"ן, הנמצאת בשליטת חברות אוסיף ואלוני חץ. אסותא תשכור 48,100 מ"ר, במקום 34,000 מ"ר כפי שנקבע בהסכם המקורי בין החברות, שנחתם אשתקד.
כתוצאה מכך, יעלו בהתאמה גם דמי השכירות שתשלם אסותא, מ-7 ל-9.8 מיליון דולר לשנה. החוזה הוא ל-25 שנים. סך דמי השכירות לתקופה יעלו, על כן, מ-175 ל-245 מיליון דולר.
הגדלת העיסקה התאפשרה, לאחר שלפני כחודש נכנסה לתוקף תב"ע חדשה, המגדילה את השטח העיקרי לבניה, במיתחם, מ-200% ל-300% . חברת עוגן נדל"ן, הנמצאת בשליטת אוסיף ואלוני-חץ, בנתה עד היום על המיתחם שלשה בניינים, בשטח כולל של כ-22,000 מ"ר. הגדלת התב"ע תאפשר לה לבנות בעבור אסותא בית חולים בן 19 קומות, בשטח עיקרי כולל של כ-40,000 מ"ר, ועוד שטחי שירות.
המגדל בן 19 הקומות יהיה, ככל הידוע, בית החולים הגבוה ביותר שנבנה עד כה בישראל. הבניה תתחיל בקרוב. אסותא מקווה לעבור למגדל תוך שנתיים-שלוש. בבנין יהיו שירותים רפואיים ושירותי תקשורת ברמה מן המתקדמות ביותר בעולם. דירקטוריון אסותא אישר את הגדלת היקף העיסקה עם עוגן נדל"ן.
כדי לשלם את דמי השכירות, כ-10 מיליון דולר לשנה, יהיה על אסותא להרחיב, ככל הנראה, את פעילותה בתחום הרפואה הפרטית, שבו היא גורם מוביל בישראל.
עם המעבר לרמת החי"ל, תפנה אסותא את בנייני בית החולים הישנים שלה, ברחוב ז'בוטינסקי 62 בצפון ת"א. הבניינים בנויים על מגרש בשליטת קבוצת מרדכי יונה. הקבוצה מתכננת להרוס את הבניינים הישנים (תוך שימור אחד הבניינים, המהווה לדעת העיריה אתר לשימור), ולבנות במקום שני מגדלי מגורים יוקרתיים.
עוגן נדל"ן נמצאת בשליטת חברות אוסיף ואלוני-חץ, שכל אחת מהן היא בעלת 44% בחברה. יתרת המניות נמצאות בידי הציבור בבורסה. אוסיף נמצאת בשליטת חברת משה אביב וקבוצת יהלומנים בראשות שלום פפיר. מנכ"ל החברה הוא דורון אביב. בבעלות החברה גם מיתחם גדול לבנית משרדים והיי-טק ברחובות, שיבנה בהדרגה על-פי התפתחות הביקוש.
בדרך לעיסקה הגדולה, עשתה עוגן נדל"ן, בימים אלו, עוד עיסקה קטנה. היא השכירה לקומברס קומת משרדים בת 1,200 מ"ר, במצב שלד, באחד משלושת הבניינים הקיימים. קומברס שכרה עד עתה 3 קומות בגודל זהה הגדול ביותר לנכסים מניבים שנחתם בישראל מעולם.

תאריך:  01/06/2005   |   עודכן:  01/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
נחפשה חוליה של הג'יהאד האיסלמי שהיתה בדרכה לבצע פיגוע כפול
מיכאל דבורין
כך הורה הכונס הרשמי עו"ד שלמה שחר; ההנחיות מתייחסות, בין היתר, לפסיקת שכר ניהול, שכר מימוש ושכר חלוקה ולהבחנה ביניהם ולשכר המשולם בגין בדיקות תביעות חוב וכן בהחזר ההוצאות שניתן לאשר לבעל תפקיד ובשכר המשולם בגין שירותים מקצועיים
מיכאל דבורין
התארחה היום בכנס לשכת עורכי הדין בנושא "השחיתות השלטונית" ושיבחה את פעילותו של הקצין שסולק מראשות אגף החקירות: "מזרחי חרג קצת מהנהלים, אבל בגלל זה ראש החוקרים בישראל צריך לפנות את כסאו"?
גלית יצחק
בניתוח נדיר שנערך בעיר לימה שבפרו הצליחו הרופאים להפריד את שתי רגליה של תינוקת בת 13 חודשים שנולדה עם רגליים מחוברות מהירכיים ועד הקרסוליים
עומר כרמון
ח"כ אילן שלגי פנה ליועץ המשפטי כדי שיבדוק חשד להצעת שוחד מטעם סמנכ"ל משרד החוץ לחוקר הנציבות    אמר על-פי החשד: העניין חשוב מאוד לשר החוץ    ערוץ 2: השגריר בוושינגטון נחשד במתן שוחד    הנציב ביקש מהפרקליטות לסייע בחקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il