X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקרנות פרסמו בקשה לקבל הצעות לרכישת כל האחזקות של הקרנות ב"אמות", כאשר לבנק הפועלים ניתנה הזכות להצטרף למכירה, ולמכור גם הוא את חלקו
▪  ▪  ▪

קרנות הפנסיה פנו לציבור בבקשה לקבלת הצעות לרכישת מניותיהן באמות (80%) מהחברה. כך מדווחת חברת אמות. כן מסרה החברה, כי קיימת אופציה שבנק הפועלים יצטרף להליך המכירה וימכור גם הוא את אחזקותיו (ה- 20% הנותרים).
השווי המינימלי של אמות, לצורך המכירה, נקבע על 818 מיליון ש"ח. אמות השקעות היא אחת מחברות נכסי הנדל"ן המניב הגדולות בישראל ובבעלותה נכסים בכל רחבי הארץ. ההון העצמי של אמות מסתכם בכ- 700 מיליון שקל.
קרנות הפנסיה הוותיקות מחזיקות כיום במשותף בכ-64% מחברת אמות, ואחזקתן צפויה לגדול ל-80% לאחר שהקרנות יממשו את זכות הסירוב שיש להן וירכשו את האחזקות שהיו לחברת גמול. יתרת האחזקות היא בידי קבוצת בנק הפועלים.
הקרנות פרסמו בקשה לקבל הצעות לרכישת כל האחזקות של הקרנות באמות, כאשר לבנק הפועלים ניתנה הזכות להצטרף למכירה, ולמכור גם הוא את חלקו.
הליך המכירה של אמות מתוכנן להיות מהיר: כבר היום (יום ה') פרסמה אמות מודעה רשמית, המציעה את המעוניינים לרכוש את נוהל המכירה. המתעניינים מתבקשים להגיש את הצעותיהם עד ליום 24.7.05. לצורך המכירה הוקמה ועדת היגוי שבראשה עומד שלום זינגר, המנהל המיוחד של קג"מ. חברי הוועדה: עו"ד ירון ארבל המנהל המיוחד של קרן מבטחים, המשמש כיו"ר מנהלת קרנות הפנסיה שבהסדר, ורו"ח איתן השחר, הממונה על תחום ההשקעות במינהלת קרנות הפנסיה שבהסדר.
לצורך המכירה נעזרת הוועדה ביועצים מקצועיים: בנקאי ההשקעות דן טהורי ממשרד טהורי השקעות שנבחר ללוות את כל הליך המכירה, וכן היועצים המשפטיים של מנהלת קרנות הפנסיה שבהסדר, עו"ד גיורא ארדינסט ועו"ד אורי נוי ממשרד ארדינסט-בן-נתן ושות'.
אמות, מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל. בבעלותה 90 נכסים בארץ ובחו"ל, בהם בית אמות משפט וקניון רחובות. הונה העצמי בסוף 2004 עמד על כ-700 מיליון ש"ח.
נוהלי המכירה יוצעו למכירה החל מיום ב' ה- 6 ביוני 2005 תמורת 10,000 ש"ח. מכירת המניות בחברת אמות תיעשה בהליך של תחרות בין מציעים, שבה כל רוכש יוכל להגיש הצעה לרכישת האחזקות. לאחר רכישת נהלי המכירה, כל גוף המבקש להתמודד על רכישת האחזקות יוכל להגיש בקשה להיכנס לחדרי המידע.
הגשת בקשה שכזו תחייב את המציע לחתום על הצהרת סודיות ולהפקיד ערבות בנקאית ראשונה על-סך 5 מיליון ש"ח. עם הגשת ההצעה לרכישת האחזקות, יתבקש כל מציע להגיש גם ערבות בנקאית שניה בהיקף של 100 מיליון ש"ח.

תאריך:  02/06/2005   |   עודכן:  02/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
בפעם השלישית בחודש האחרון מאיימים בארגון השחקנים להשבית את העונה הבאה
רנית נחום-הלוי
את ההחלטה קיבל בימים האחרונים, ולפי התוכניות נראה כי כבר היום יעבור לדירה החדשה הממוקמת במלון של גוש קטיף    לשאלה עד מתי ישהה באזור השיב: עד יעבור זעם
הדר פרבר
גם היום, מסתבר, אפשר ללכת אחרי הכסף שמייצרת פרשת ווטרגייט    העיתונאי שחשף את זהותו של "גרון עמוק" מוציא לאור ספר    המשפחה דורשת את המגיע לה    אתר eBay לא מפספס הזדמנויות
מחלקה ראשונה
"להקת "גלגל במעגל" היא גאוות העיר הרצליה שתומכת רבות בציבור הנכים בישראל
יפעת גדות
חוקרים ביקשו לבדוק: האם הרדיפה אחר אהבה וסקס מורכבת משני רגשות שונים או האם האהבה היא רק "התחממות" לקראת הסקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il