X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכב שידר מספר צלילים צורמים הקולות לא היו חזקים אולם גרמו למפגינים לכסות את אוזניהם ולתחושה של אי-נוחות רבה חייל איבד את עינו במהלך ההפגנה צה"ל מכניס ציוד מכני כבד לציר פילדלפי שאמור לפתור את בעיית המנהרות
▪  ▪  ▪
הפגנה נגד הגדר בבלעין [AP]

הפגנה נגד הגדר בבלעין [AP]


הפגנה נגד הגדר בבית סוריק [AP]

מיכאל דבורין
חייל צה"ל נפגע בעינו ואיבד את הראייה בה

עומר כרמון
מפקד כוח צה"ל שירה אמש בשני הפלשתינים הושעה מתפקידו

צלילים צורמים
בצה"ל אישרו הלילה (ו', 3.6.05), כי בהפגנה שנערכה אמש נגד גדר הביטחון סמוך לכפר בלעין נעשה שימוש בפעם הראשונה בציוד חדש לפיזור הפגנות המשדר תדרי קול.
צלם של סוכנות הידיעות AP מסר, כי לקראת סוף ההפגנה הגיע רכב צבאי שעמד במרחק של כ-500 מטר מהמפגינים. המכשיר שידר במשך כדקה צלילים צורמים. הקולות לא היו חזקים, אולם גרמו למפגינים לכסות את אוזניהם ולתחושה של אי-נוחות רבה.
מצה"ל נמסר כי מדובר בציוד לא-קטלני לפיזור הפגנות. המכשיר פותח ב-4 השנים האחרונות וזאת הפעם הראשונה בה נעשה בו שימוש מבצעי.
בהפגנה אמש (ו') איבד חייל צה"ל את עינו מאבן שהושלכה אליו. חברי הכנסת עבד-אלמאלכ דהאמשה ואחמד טיבי, שהצטרפו למפגינים טענו כי שוטרי מג"ב היכו אותם.
ההפגנות נגד הגדר בבלעין נערכות מדי שבוע בימי ו'. משתתפים בהם פלשתינים ופעילי שמאל מארגונים: גוש שלום, אנרכיסטים נגד החומה, תעיוש, קואליציית הנשים ותנועת הסולידריות הבינ"ל (ISM).
המפגינים טוענים כי בשבועות האחרונים הופעלה לפיזור ההפגנות יחידת מצדה של שירות בתי-הסוהר. לדבריהם, השוטרים עשו שימוש בכדורי פלסטיק מרוחים במלח ופלפל, זאת כדי שהפגיעה בהם תהיה כואבת במיוחד.
המפגינים טוענים בנוסף, כי מסתערבים של צה"ל השתתפו בהפגנה והם אלו שהחלו להשליך אבנים לעבר כוחות הביטחון.
פיתרון זמני לבעיית המנהרות
צה"ל יכניס לשימוש מבצעי בשבועות הקרובים ציוד מכני חדש שאמור להוות פיתרון זמני לבעיית המנהרות בגבול מצרים-רצועת עזה.
מקדחה ענקית השוקלת כ-100 טון נרכשה מהחברה האמריקנית, Trencon, תמורת 1.4 מיליון דולר. המקדחה משמשת בדרך-כלל לקידוח בבטון ובמתכת לשם הנחת קווי נפט, גז או ביוב, אולם צה"ל מתכוון להשתמש בה לשם חשיפת המנהרות.
מ-Trencon נמסר כי צה"ל זקוק להערכתם לכ-20 מכונות ענק מסוג זה כדי לפתור לחלוטין את בעיית המנהרות.
כזכור, לאורך ציר פילדלפי מוקמת בימים אלו חומת בטון באורך 10 ק"מ שעלות הקמתה מוערכת בעשרות מיליוני שקלים. כמו כן נסללה לאורכו דרך חדשה.
ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר לפני כשבועיים במהלך ביקור בוושינגטון, כי במידה והמצרים יצליחו למנוע את הברחות הנשק לרצועת עזה, ישראל תעזוב בחודשים הקרובים את ציר פילדלפי. 750 חיילים מצרים נוספים עומדים להתפרס בקרוב לאורך קטע גבול זה.

תאריך:  04/06/2005   |   עודכן:  04/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
המבקרים ציינו כי מדובר בצילום אירוטי ופרובוקטיבי המשתלב במגוון יצירותיו של איידה שנחשב כאחד מהבולטים באמני יפן של השנים האחרונות    איידה: "לימודי השפה האנגלית הינם חלק מהאימפריאליזם האמריקני"
יואב יצחק
יעלון העניק ראיון לתוכנית עובדה של אילנה דיין    מאשים אם שרון ומופז בהתערבות במינויים בצה"ל משיקולם זרים    ההתקפה - למרות דברי השבח מצד מופז: "אף אם לא תמיד ראינו עין בעין, לא נפלה תרומתך לביטחון המדינה"
משה גוזגל, דאבלין
נבחרת ישראל קיימה אימון טקטי סגור (יום ו') במהלכו תורגלה שיטת שלושת הבלמים    המאמן מתלבט בין השניים בקישור האחורי.    האירים ערכו גם הם אימון מסכם, התקשורת האירית יצאה נגד התבטאויות הנבחרת
יואב יצחק
דו"צ מכחיש ידיעה של העיתונאי נחום ברנע, שפרסם בידיעות אחרונות כי אלוף יאיר נוה סירב לחתום על שחרור האסירים (וכמעט פוטר) והסכים לעשות זאת רק לאחר שיחה קשה עם הרמטכ"ל יעלון
גלית יצחק
טריאתלון הנשים יוצא לדרך בפעם ה-12 ברציפות    בתחרות ישתתפו כ-400 נשים, ספורטאיות מקצועניות לצד חובבות    התחרות תחל ב-7:00 בבוקר בחוף אכדיה דרום בהרצליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il