X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשנה שעברה זכו סוכנויות הקד"מ הישראליות פרומרקט וטרגט מרקט במדליות רבות בגמר העולמי של התחרות גם השנה יוענקו מדליות זהב ל-16 מסעי קידום המכירות הבולטים ביותר, שנוהלו בישראל בשנה החולפת, ומתוכם ייבחר 'קמפיין השנה' בקד"מ
▪  ▪  ▪

ההרשמה לתחרות הקד"מ הישראלית 2005, שתוצאותיה ייוודעו במהלך חודש יולי, נפתחה השבוע. הזוכים בתחרות הישראלית עולים אוטומטית לגמר העולמי של תחרות הקד"מ - ה-Globes Awards, שמאורגנת על-ידי הארגון האמריקני של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA, בשיתוף עם עיתוני שיווק ואיגודים מקצועיים בכל העולם.
את תחרות הקד"מ הישראלית מארגנים גם השנה במשותף איגוד המפרסמים בישראל והעיתון פורום שיווק. המקצה הישראלי נערך זו השנה השישית ברציפות ובכל שנה מוגשות אליו יותר ויותר עבודות, המציגות את פעילויות קידום המכירות והשיווק הישיר הבולטות, שנוהלו במהלך השנה החולפת.
בשנה שעברה הוגשו לתחרות 110 עבודות. העבודות מתחלקות ל-16 קטגוריות, ונשפטות על-ידי כ-70 מנכ"לים, סמנכ"לים ומנהלי שיווק, תוך שהן מקבלות ניקוד על-פי ארבעה פרמטרים: קונספט, מקוריות, ביצוע בפועל ותוצאות. גם השנה, יבחרו השופטים מבין 16 הקמפיינים שזכו בזהב בקטגוריה שלהם את 'קמפיין הקד"מ של השנה'.
בשנה שעברה, זכתה פרומרקט במספר הרב ביותר של מדליות זהב בתחרות הקד"מ הישראלית: - 9 מדליות. עוד זכו בזהב: טרגט מרקט - 5, ומולטי קד"מ - 2. פרומרקט גם גרפה את פרס קמפיין השנה עבור 'כפר המוזיקה' של קוקה קולה.
בשנה שעברה, זכו קמפיינים מישראל להישגים בולטים בגמר העולמי של תחרות הקד"מ, ה-Globes Awards. בגמר העולמי התחרו 333 קמפיינים מ-24 מדינות בעולם, ומתוכם זכתה פרומרקט בפרס הגלוב היוקרתי (המוענק לפעילויות קד"מ יוצאות דופן באיכותן ושהן 'מעבר לזהב') על פרויקט 'כפר המוסיקה' של קוקה קולה.
בקטגוריה אחרת, זכה 'כפר המוזיקה' גם במדליית זהב עולמית.
טרגט מרקט זכתה בגמר העולמי בשתי מדליות כסף. הראשונה עבור פעילות 'פורום העסקים' של יוניליוור, במסגרתו מתבצעת מזה מספר שנים פעילות שיווקית ענפה מול הקמעונאים הפרטיים הגדולים במדינה, והשנייה עבור קמפיין שביצעה עבור חברת הליסינג DEBIS, שמטרתו הייתה לשכנע מנהלי שיווק לשכור רכבי סמארט ממותגים בלוגו החברה שלהם.
התאריך האחרון להגשת העבודות: 30.6.05.

מידע על התקנון + ניתוחי אירוע מפורטים של עבודות www.forum.co.il
תאריך:  05/06/2005   |   עודכן:  05/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ממצאי מחקר בזבובי פירות סותרים את מה שהיה ידוע עד כה    ויתור על מאכלים מסויימים, יותר מאשר צמצום בקלוריות, הוא שמסייע לאריכות ימים
שוש מיימון
פסטיבל שנטיפי ה-9 בחוף אכזיב בשבועות    חוויה מוסיקאלית באווירה של חופש ואהבה
ענבל אביב
מאות משרדי ממשלה ננעלו הלילה על-ידי גורמי ימין - מתנגדי ההינתקות    בכרוזים שנתלו על דלתות המשרדים נכתב: "הגירוש לא יעבור. אם כבישי הגישה לגוש קטיף ייסגרו - יסגרו איתם גם יתר כבישי הארץ"
הדר פרבר
נציגות רשמית של הרשות הפלשתינית תשתתף בדיון ציבורי על הנושא הדמוגרפי    הקבוצה האמריקנית עם נציג הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, תתעמת ב-8 ליוני עם ראש הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ברשות הפלשתינית ועם וד"ר יצחק רביד, מומחה בתחום זה
יפעת גדות
הצחוק גורם לאנשים לחוש טוב ותואר במקורות רבים כתרופה הטובה ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il