X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ח"כ יצחק כהן מש"ס סובר כי האלימות נובעת כתוצאה מפגיעה בחוק השבות אשר גרמה לכניסת לא יהודים לארץ ח"כ יתום מקים צוות משימה מיוחד לטיפול באלימות ח"כ כחלון: כולם יודעים שהמשטרה קטנה על המדינה
▪  ▪  ▪

עלייה ברף האלימות ובאכזריותה נובעת כתוצאה מפגיעה בחוק השבות, כך לדברי ח"כ יצחק כהן מש"ס, אשר סבור שהדבר הביא "להסתננות חוליגאנים" בעיקר ממדינות חבר העמים לארץ.
בראיון לערוץ 7 אמר עוד ח"כ כהן, כי רבים מהעולים באמצעות חוק השבות הם אנטישמיים וניאו-נאצים. לדבריו, יש לטפל בבעיה ולעשות זאת באמצעות מבצע איתור של כל אלו שאינם צריכים להיות כאן ולהעבירם לטיפול משטרת ההגירה שתטפל בהם כשוהים בלתי חוקים.
"בשעה שמדינות הגירה כשוויץ צרפת ואנגליה מציבות קריטריונים חמורים נגד הגירה, ישראל הפכה ל"גן עדן של שוטים". תחת כיסוי חוק השבות מאפשרת ישראל לכל אחד להגיע לכאן. מספיק שקבוצת חוליגאנים תהיה מעוניינת לעלות, מסדרים לאחד מהם גיור רפורמי ומכריזים עליו כבן משפחה יהודי ושיירה של כ-300 איש שאין להם שום קשר לעם היהודי ואף שונאים אותו, מגיעים'.
"כך הסתננו לכאן ביודעין ושלא ביודעין מאות אלפים שאינם קשורים לכאן בכלל. ישראל שהפכה למדינת הגירה בלי תנאי סף בלי קריטריונים, מאפשרת לעבריינים שבמדינות המוצא שלהם שמחו להיפטר מהם, להגיע לכאן. ישראל צריכה לשלוח את אותם עבריינים 'בדואר חוזר'", דברי ח"כ כהן.
יוקם צוות משימה מיוחד לטיפול באלימות
ח"כ דני יתום מהעבודה החליט על הקמת צוות משימה מיוחד לטיפול בבעיית האלימות הגואה בחברה. הצוות יבחן את המצב הקיים בתחומי החינוך החקיקה והאכיפה וימליץ על דרכים למיגור תופעת האלימות המאיימת. "לא אשב בשקט וללא מעש", אומר ח"כ יתום, "בעוד דם אזרחים חפים מפשע נשפך ברחובות כמו מים והממשלה אינה פועלת כדי למגר את התופעה, אלא רק מפזרת הבטחות פופוליסטיות ללא כיסוי".
החברים בצוות יהיו ח"כ יתום, המפכ"ל [בדימ.] אסף חפץ; ד"ר שמשון שושני - לשעבר מנכ"ל משרד החינוך; עו"ד שוקי חורש - שותף ומנהל ש. הורוביץ; פרופ' נחמיה פרידלנד - פסיכולוג ונשיא מכללת תל אביב; פרופ' זהבה סולומון - מומחית בעבודה סוציאלית באוני' תל אביב; ד"ר פייסל עזייזה - מומחה בעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה; וד"ר ירון דגן - פסיכולוג ורופא בכיר בבית חולים תל השומר.
יו"ר השדולה למען המשטרה, ח"כ משה כחלון קרא היום לממשלה להוסיף באופן דחוף תקציבים וכוח אדם לתגבר את כוחות המשטרה.
לדעת ח"כ כחלון החלטת הממשלה מאתמול להקמת ועדה לטיפול בנגע האלימות והפשיעה, לא תביא למיגור התופעה.
"לא צריך להמתין לאסון הבא בכדי שמישהו יתעורר ויבין שלא ועדה בכירה, ככל שתהיה תילחם בפשיעה, אלא רק שוטרים מיומנים עם אמצעים מודרנים. למשטרה דרושה תוספת כוח אדם באופן הדחוף ביותר. כולם יודעים שמהמשטרה קטנה על המדינה. במשך שנה שלמה נלחמנו להוספת כוח אדם לכוחות המשטרה אבל עד עכשיו הוספו להם משימות וקיצצו בתקנים. זו צביעות כל האמפתיה שמגלים כלפי המשטרה", דברי כחלון.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
זהו גידול של 370% ברווח לעומת 2003; לראשונה מזה עשור הרווח התפעולי של ההסתדרות עבר את 100 מליון ש"ח; יו"ר ההסתדרות: "היום אפשר לומר שיש הסתדרות חזקה מול המעסיקים ומול כל הגורמים במשק"
עומר כרמון
החיזבאללה ואמל גרפו כצפוי את כל מושבי הפרלמנט עליהם התמודדו בדרום לבנון    החיזבאללה הצהיר כי הוא רואה בבחירות לפרלמנט משאל עם בדבר דרישתה של ארה"ב לפרק את החיזבאללה מנשקו    סעד חרירי: אם אבחר לראשות הממשלה אדון עם החיזבאללה בפירוקו מנשקו
מיכאל דבורין
הממשלה אישרה הצעת החלטה בנושא שילוב אימהות במעגל העבודה; ההצעה גובשה על-ידי משרדי התמ"ת והאוצר
מיכאל דבורין
בשלב ההנפקה לציבור נרשם חיתום יתר של 30 מיליון; לדברי דוד ברוך, מנכ"ל בנק ירושלים, "הבנק ערך הנפקה זו על מנת לגוון את כלי גיוס המקורות שלו, ולאור ההצלחה ישקול לחזור על המהלך בעתיד"
מיכאל דבורין
כך אמר עו"ד פרופ' אלן דרשוביץ באוניברסיטת בר-אילן; דרשוביץ התארח באוניברסיטת בר-אילן במסגרת אירועי היובל להיווסדה ולרגל קבלת תואר דוקטור לשם כבוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il