X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-100 אלף בני אדם השתתפו אמש במצעד התמיכה השנתי בישראל מאות אלפים עמדו בצדי השדרה החמישית וצפו בתזמורות ובקבוצות הססגוניות ח"כ עוזי לנדאו ביטל את השתתפותו בעצרת נגד ההינתקות בשל מחלה
▪  ▪  ▪
נטורי קרתא מפגינים בשולי המצעד [AP]

לב אחד בית אחד [AP]

מתנגדי ההינתקות מפגינים בשולי המצעד [AP]

כ-100 אלף בני אדם השתתפו אמש (א', 6.6.05) בניו-יורק במצעד התמיכה השנתי בישראל. מאות אלפים עמדו בצדי השדרה החמישית וצפו בתזמורות ובקבוצות הססגוניות.
את ישראל ייצג שר החוץ סילבן שלום. ראש העיר ניו-יורק, מייקל בלומברג, הסנאטורית הילרי קלינטון, ופוליטיקאים רבים נוספים הגיעו גם הם כדי להביע תמיכה במדינה היהודית.
16 תזמורות, להקות בתי ספר, קבוצות המייצגות בתי כנסת וארגונים יהודיים צעדו שעה ארוכה במזג אוויר נפלא. היתה זאת השנה ה-41 בה נערך האירוע ולדברי המארגנים מדובר במצעד הגדול אי-פעם.
קבוצות קטנות של מתנגדי ההינתקות ושל נטורי-קרתא הפגינו בצדי השדרה. אך בעוד מתנגדי ההינתקות הניפו דגלי ישראל ואת סיסמאות ההצדעה לישראל, נטורי-קרא החזיקו שלטים לפיהם "ישראל אינה מדינה יהודית".
למתנגדי ההינתקות נכונה אכזבה קשה כשלקונצרט ולהפגנה נגד תוכנית ההינתקות שהתקיימה בסנטרל-פארק בתום המצעד הגיעו 1,000 בלבד. המארגנים צפו השתתפות של 50,000.
ח"כ עוזי לנדאו (ליכוד) שהיה אמור להשתתף בעצרת ביטל את בואו בשל סיבות רפואיות. בשעות הבוקר (א') השתתף במסיבת עיתונאים בירושלים של קבוצת המורדים בליכוד. ח"כ אפי איתם (הציונות הדתית) חש בטוב והשתתף בעצרת בניו-יורק.
הפעם הקודמת בה נערכה בתום מצעד התמיכה בישראל עצרת גדולה של ארגונים יהודים נגד מדיניות ממשלת ישראל, היתה ב-1993. עשרות אלפי יהודים ונוצרים מחו אז נגד הסכמי אוסלו. הנואם המרכזי היה: אריאל שרון.
בין הנואמים אמש (א') בעצרת נגד ההינתקות בניו-יורק, היה דב היקינד, אשר מוביל בסופה יחד עם ח"כ איתם, משלחת של כ-100 מנהיגים יהודים ונוצרים שישתתפו בהפגנה בגוף קטיף. לדבריהם, מטרת המשלחת הינה הכנת השטח להגעתם בחודש אוגוסט של עשרות אלפי אמריקנים שינסו לסכל את יישום ההינתקות.
היקינד הודיע לפני כחודשיים כי במידה ורשויות הביטחון בישראל ימנעו את כניסתו לרצועת עזה, יקימו הוא ותומכיו מחנה אוהלים סמוך למעבר כיסופים.
מארגנה הראשי של העצרת בניו-יורק נגד ההינתקות, הינו ג'וזף פרייגר, ששימש בעבר כנשיא עמותת הידידים האמריקנים של ישיבת עטרת כוהנים בירושלים.
כזכור, פרייגר הגיע לישראל לפני כחודשיים לביקור הזדהות עם מתנחלי גוש קטיף. יחד עמו הגיע המיליונר האמריקני, ארווין מוסקוביץ', שנחשב כאחד ממממניה הבולטים של עטרת כוהנים. מוסקוביץ' הבטיח לתושבי הגוש לסייע במימון מאבקם נגד תוכנית ההינתקות. בעצרת נגד ההינתקות אמש (א') אמר פרייגר: "המסר שלנו הוא שארת ישראל שייכת לעם היהודי לנצח".
[בתמונה התחתונה: ראש עיריית ניו-יורק במצעד התמיכה בישראל]

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נוואז שריף הנמצא בגלות בסעודיה הסתבך בצרות לאחר ששלטונות המכס בממלכה מצאו כי ניסה לייבא מישראל מפעל גרוטאות    גורמי מודיעין טוענים כי סייע בעבר לפרויקט הגרעין הסעודי והיה שותף במכירת טילים וציוד ביטחוני רגיש
עומר כרמון
הנהגת הקרמלין עשתה צעד חשוב בסוף השבוע בדרך להשתלטות כוללת על התקשורת הרוסית    גזפרום-תקשורת: רכישת איזבסטיה מהווה עבורנו נושא בעל חשיבות עקרונית    במוסקבה אומרים: הבעלים הקודמים של העיתון לא רצה לעמוד בכלוב, כמו חודורקובסקי
רנית נחום-הלוי
ח"כ יצחק כהן מש"ס סובר כי האלימות נובעת כתוצאה מפגיעה בחוק השבות אשר גרמה לכניסת לא יהודים לארץ    ח"כ יתום מקים צוות משימה מיוחד לטיפול באלימות    ח"כ כחלון: כולם יודעים שהמשטרה קטנה על המדינה
מיכאל דבורין
זהו גידול של 370% ברווח לעומת 2003; לראשונה מזה עשור הרווח התפעולי של ההסתדרות עבר את 100 מליון ש"ח; יו"ר ההסתדרות: "היום אפשר לומר שיש הסתדרות חזקה מול המעסיקים ומול כל הגורמים במשק"
עומר כרמון
החיזבאללה ואמל גרפו כצפוי את כל מושבי הפרלמנט עליהם התמודדו בדרום לבנון    החיזבאללה הצהיר כי הוא רואה בבחירות לפרלמנט משאל עם בדבר דרישתה של ארה"ב לפרק את החיזבאללה מנשקו    סעד חרירי: אם אבחר לראשות הממשלה אדון עם החיזבאללה בפירוקו מנשקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il