כשמנכ"ל ג'נרל מוטורס רצה להפסיק עם ההשערות ולקבל החלטות מבוססות, אשר עלולות להוריד את הפונטיאק והביואיק מהמדף, הוא התייעץ עם המוכרים והקונים - בבלוג של החברה באינטרנט.
מספר גדל של חברות נכנסות לספירת הבלוגים. הפורמט המקוון מאפשר לחברות להרחיב את הגישה שלהם לצרכנים וליצור באז תקשורתי למוצר שהן מוכרות. הבלוגים מאפשרים למנהלים לקבל תשובה ישירה מהצרכנים - זה המקום שבו יוכלו לקבל משוב ישיר, מהיר ובדרך כלל אמין, ואולי בעזרת סטטיסטיקות מתאימות - רמת הוודאות תעלה.
חברות רבות לומדות את הפלטפורמה אשר נוספה להם ויכולה לשמש ליחסי ציבור כמו גם לשיווק ומכירות. קחו לדוגמא את יצרנית המטוסים בואינג, אשר עושה שימוש בבלוג על-מנת לקדם את המותג.
עם זאת, על החברות והעובדים המשתמשים בבלוג להיות זהירים - קחו לדוגמא את המקרה של עובד Google, מרק ג'ן, שפוטר, לאחר שחשף פרטים על עבודתו בחברה בבלוג הפרטי שלו.
במקרה של ג'נרל מוטורס, סגן היו"ר, בוב לוץ, כתב בבלוג מספר הודעות בהן: "אני נוהג בביואיק ונהגתי כבר שנים... מישהו עוד קונה ביואיק?" לטענתם מבקרים בבלוג מדובר ביחסי ציבור והיו אף שאמרו כי מי שהעלה את ההודעות היתה מחלקת יחסי הציבור של החברה.