X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המגדל בן 150 דירות יהיה מוכן בעוד שנתיים 600 אלף דולר לדירה שטייניץ קנה פנטהאוז ב-6 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

הצלחה חסרת תקדים לחברת הבניה חבס: תוך שנה מכרה החברה כ-120 מתוך 150 הדירות במגדל בן 35 קומות, שהחלה לבנות בדרך נמיר פינת רחוב גורן (ההלכה לשעבר), בצפון ת"א. תמורת המכירות היא יותר מ-300 מיליון שקל, שהם כ-600 אלף דולר בממוצע לדירה.
ההצלחה בולטת בייחוד על-רקע העובדה, שבניית הבנין מעל המרתפים החלה זה עתה, נבנו כמה קומות ראשונות של השלד, והבנין יהיה מוכן לכניסה בעוד יותר משנתיים, ברבעון השלישי של 2007. זה שנים שלא זכורה מכירה כה מהירה של דירות יוקרה בתל אביב או בעיר אחרת בארץ.
נוכח המכירה המהירה של הדירות, לא נזקקת חבס, למעשה, לליווי הפיננסי המובטח של הבנק המלווה, לאומי. תשלומי הקונים מממנים את עיקר ההשקעה, והחברה נטלה אשראי בסכומים לא גדולים, רק כדי שלא לממן את כל יתרת ההשקעה מהון עצמי. חבס זקוקה ללאומי בעיקר לצורך מתן ערבויות חוק מכר.
הקונה הגדול ביותר הוא היהלומן בני שטייניץ, שקנה פנטהאוז בן 760 מ"ר ב-6 מיליון דולר. הוא קנה את כל הקומה העליונה, ה-35. קונה ידוע אחר הוא הרצל חבס, מבעלי חברת חבס, שקנה 4 דירות בקומה עליונה, בשטח כולל של כ-550 מ"ר, ישלם כ-3.5 מיליון דולר ויחבר אותן לדירת-ענק.
הביקוש לדירות נובע, בין היתר, מאיכות הגימור הגבוהה ומהעיצוב האדריכלי של פיליפ סטארק, אחד האדריכלים המובילים בעולם. בבניין יהיו בין היתר שמירה 24 שעות ביממה, לובי מהודר ומעלית שבת (אחת מתוך ארבע). הקונים יכולים לחלק את הדירות כרצונם.
חברת חבס תבנה במקום שני מגדלים, ובהם סך-הכל כ-300 דירות. בניית המגדל השני החלה אף היא, והוא מפגר, במתוכנן, בכמה חדשים אחרי המגדל הראשון. חברת חבס תעצור בשלב מסוים את בניית המגדל השני, משום שהתוכנית המקורית שלה היא לסיים את בניתו שנה לאחר המגדל הראשון. מעריכים, כי החברה תסיים למכור את 30 הדירות שנותרו לה במגדל הראשון, ומיד לאחר מכן תוציא לשוק את המגדל השני.

תאריך:  06/06/2005   |   עודכן:  06/06/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך מוסרת האגודה למלחמה בסרטן    הודות לתכולת הסידן הגבוהה המצוייה במוצרי חלב דלי שומן ולחומרים פעילים נוספים מועילים לגוף האדם, אף עשויים להגן עליו מפני מחלות
הדר פרבר
תקף עובד במלון בו שהה כי לא הצליח לבצע שיחת טלפון לאוסטרליה
מירב לוי
זאת בעקבות מכת הזיופים בדרכונים של ישראלים במזרח הרחוק    ההתניות תקפות לאוסטרליה, יפן, תאילנד והודו    במקרה של אובדן דרכון או גניבה לא יונפק דרכון חדש; המטייל יקבל תעודת מעבר חד-פעמית
מיכאל דבורין
בימים בהם מתבצעים קיצוצים של ממש במשרד החינוך ואלפי מורים הולכים הביתה ניתן היה לצפות שהמשרד יעשה הכל כדי לא לבזבז כספי ציבור וכדי להדק את החגורה    אולם ל-Nfc נודע כי ללא כל צורך או סיבה בחר משרד החינוך במסגרת מכרז שקיים בנושא ארגון והפעלה של מרכז בדיקה לבחינות הבגרות, להעדיף את ההצעה הגבוהה יותר, במקום לחסוך מיליוני שקלים הדרושים לו ולמאות המורים כאוויר לנשימה    משרד החינוך בתגובה: "זכותנו"
הדר פרבר
בצבא מפנים אצבע מאשימה כלפי המורדים ואומרים כי ככל הנראה מדובר בהתקפת טרור מאואיסטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il